12-jarig Brits meisje mishandelt puppy

Plaats hier verhalen van de Labradors die minder geluk hebben gehad in hun leven. Het is verboden om schokkende foto's of filmpjes direct op het forum te zetten, bij eventuele doorverwijzing erbij zetten dat de link schokkende beelden bevat!
soraya

Ongelezen berichtdoor soraya » 10/03/10 22:23

Ik kon hier niet naar kijken.. wat triest..wat een ziek kind... ik had dit niet moeten zien :evil: :evil:

Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1270
Lid geworden op: 19/05/09 13:41
Locatie: Rijnsaterwoude
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia » 10/03/10 22:51

:cry: :cry: :cry: :cry:
jammer dat dat hondje niet even GOED uitgehaald heeft.
had ik niet eens gek/erg gevonden
En dan dat k#tkind janken zeker.

ik zeg altijd: als ik aan jouw gebakje kom steek je ook die vork in mijn hand, dus dat zou een hond ook doen.....
is kwaad met kwaad vergelden, maar misschien werkt het bij dit kind.
Mijn papa zou zeggen "wie niet horen wil moet maar voelen"

BAH, vreselijk!
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!

Rocco

Ongelezen berichtdoor Rocco » 15/03/10 21:58

Ik heb het filmpje niet bekeken..ik kan daar niet naar kijken want ik huil al als ik het alleen maar lees... ik kan er dan ook met mijn verstand niet bij dat iemand het 13 (!!!!!!) minuten lang heeft staan filmen :shock: dat kan toch niet menselijkerwijs niet?? dat kind is volkomen gestoord...en ja moet geholpen worden maar eerst vooral kei en keihard aangepakt worden.

Eddie

Ongelezen berichtdoor Eddie » 26/03/10 06:57

Kijk; dat kind moet geholpen worden want die heeft zeker een probleem, zal er wel zo een zijn die op school gepest wordt en in haar eigen buurt de kinderen (en dieren!) terroriseert en nu van afstand gefilmd is door zo'n geterroriseerd kind die daar niet direct wat van heeft durven zeggen.

Gebruikersavatar
Aileen
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5682
Lid geworden op: 05/03/04 15:41
Locatie: Sittard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Aileen » 26/03/10 14:54

Eddie schreef:Kijk; dat kind moet geholpen worden want die heeft zeker een probleem, zal er wel zo een zijn die op school gepest wordt en in haar eigen buurt de kinderen (en dieren!) terroriseert en nu van afstand gefilmd is door zo'n geterroriseerd kind die daar niet direct wat van heeft durven zeggen.


Dat kan heel goed zo zijn, maar toch kan ik dat me echt niet voorstellen. Werd zelf ook gepest en juist daarom zou ik zoiets juist niet doen. Ik weet hoe het is en dat gun je een onschuldig mens en dier echt niet! Dat meisje is 12 jaar, dus oud genoeg om te kunnen bedenken dat ze op die manier niets bereikt en zo anderen alleen maar pijn doen.

Dat ze toch anders erover denkt dat een ander moet voelen wat zij heeft gevoelt ofzo dan is er toch echt iets mis in d'r koppie.
Ik zal hoe dan ook nooit goed praten van elk mens die zoiets doet!

Wij kunnen ons miss wel verplaatsen in dat meisje, maar een hond zal er nooit van begrijpen en is waarschijnlijk nu haar hele leven bang voor een bepaalde beweging die iemand maakt.

Me hond Lucky is vroeger volgens ons ook ooit mishandeld geweest. Dit krijg je echt nooit helemaal er uit.
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.

Michiel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1112
Lid geworden op: 28/10/08 23:04
Locatie: Den Haag

Ongelezen berichtdoor Michiel » 27/03/10 14:52

Aileen schreef:
Eddie schreef:Kijk; dat kind moet geholpen worden want die heeft zeker een probleem, zal er wel zo een zijn die op school gepest wordt en in haar eigen buurt de kinderen (en dieren!) terroriseert en nu van afstand gefilmd is door zo'n geterroriseerd kind die daar niet direct wat van heeft durven zeggen.


Dat kan heel goed zo zijn, maar toch kan ik dat me echt niet voorstellen. Werd zelf ook gepest en juist daarom zou ik zoiets juist niet doen. Ik weet hoe het is en dat gun je een onschuldig mens en dier echt niet! Dat meisje is 12 jaar, dus oud genoeg om te kunnen bedenken dat ze op die manier niets bereikt en zo anderen alleen maar pijn doen.

Dat ze toch anders erover denkt dat een ander moet voelen wat zij heeft gevoelt ofzo dan is er toch echt iets mis in d'r koppie.
Ik zal hoe dan ook nooit goed praten van elk mens die zoiets doet!

Wij kunnen ons miss wel verplaatsen in dat meisje, maar een hond zal er nooit van begrijpen en is waarschijnlijk nu haar hele leven bang voor een bepaalde beweging die iemand maakt.

Me hond Lucky is vroeger volgens ons ook ooit mishandeld geweest. Dit krijg je echt nooit helemaal er uit.


Hier ook een die vroeger ernstig gepest is op school. Maar ik trok juist meer naar dieren toe, omdat zij mij wel accepteerden. Zo ging ik regelmatig met de hond van de buren de hort op ( een Golden Retriever ) en kon ik op die manier mijn gedachten even goed verzetten. Lekker met hem wandelen en spelen. Daarnaast kon ik er goed met mijn ouders over praten en hebben zij ook psychische hulp voor mij gezocht ( heb een tijdje bij het RIAGG gelopen ). Ook had ik een vriendinnetje die zich niets aantrok van wat anderen over mij te zeggen hadden. Daar heb ik me in die periode aan op kunnen trekken.

Helaas heeft niet ieder kind ouders waar ze zo goed mee kunnen praten over de pesterijen. Sommige ouders kunnen hier niet goed mee omgaan of "schamen" zich dat hun kind gepest wordt en zoeken daarom geen hulp voor hun kind ( klinkt gek, maar je moest eens weten hoe vaak dat voor komt....). En dan niet te vergeten dat geestelijk en lichamelijk misbruik van kinderen door de eigen ouders ook nog steeds veel te veel voor komt.

Dit alles hoeft natuurlijk niet op dit meisje van toepassing te zijn, maar dat er iets goed mis is lijkt me wel duidelijk.
Ja, van een kind van 12 zou je kunnen verwachten dat het weet dat je met respect met dieren om dient te gaan, maar tegelijkertijd weet zo'n jong kind nog niet hoe om te gaan met stress ( voorkomend uit pesterijen, geestelijk en- of lichamelijk misbruik etc. ).

Ik wil dit gedrag absoluut niet goed praten, zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd, maar helaas is het wel de realiteit dat veel gepeste/ mishandelde kinderen naar geweld tegen andere kinderen en dieren grijpen en waarom....Niet omdat ze vinden dat kleinere kinderen of dieren maar moeten voelen wat zij voelen, maar omdat ze machteloos zijn. Ze kunnen niet tegen de pesters/ mishandelaars ( die vaak volwassen zijn ) op en reageren zich daarom af op kleinere kinderen en dieren. Simpelweg omdat ze die wel de baas kunnen.

Ik vind dus dat er zeker ook verantwoordelijkheid bij de ouders van dit kind ligt. Zij zijn ervoor om het kind te helpen in situaties waar het kind gepest of mishandeld wordt en zeker niet als laatst, om het kind niet zelf te mishandelen ( niet dat ik vind dat de ouders van dit meisje zich hier schuldig aan maken, maar dat kan wel natuurlijk ).

Michiel

Joy-jazz

Ongelezen berichtdoor Joy-jazz » 28/06/10 22:15

ik denk dat deze meid eens goed met een psychiater moet gaan praten want dit is natuurlijk absoluut niet goed
en dan voor straf vrijwiligers werk moet gaan doen in een dierenasiel onder streng toezich de hokken schoonmaken..
kijken of ze het dan nog zo leuk vind om andermans hond zo te behandelen..

gepest/mishandeld/geplaagd weet ik veel wat ze heeft mee gemaakt..
Dit is gewoon niet goed te praten.
Er zit duidelijk iets niet goed in dat hoofd van haar! die kronkel moet eerst recht worden gemaakt en nooit een eigen dier toevertrouwen aan zo'n kind wat er niet mee om kan gaan!!

smisser

Ongelezen berichtdoor smisser » 07/09/10 17:38

OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
ALS IK DAT HIER ECHT ZIE GEK........


@hierboven, ik ben ook jarenlang gepest, en ik doe geen vlieg kwaad :P behalve als iemand een dier mishandeld tis echt erg :(
Laatst gewijzigd door smisser op 07/09/10 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 07/09/10 17:41

smisser schreef:OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
ALS IK DAT HIER ECHT ZIE GEK....
Je moet dat wijf is een keer een paar trappen verkopen!!! :@


@hierboven, ik ben ook jarenlang gepest, en ik doe geen vlieg kwaad :P behalve als iemand een dier mishandeld tis echt erg :(
omdat je nog maar 17 bent, is het je vergeven, maar dit is nou niet echt een reactie om trots op te zijn als ik eerlijk ben..
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

smisser

Ongelezen berichtdoor smisser » 07/09/10 17:42

Duh ik weet het :P
Maarjah... ik kan het altijd nog wijzigen :p


Terug naar “Lab-leed”