WAUW Heb ze allemaal bekeken. Gekke Toos met het graven en spelen met het balletje. Typisch Toos . Prachtig ook die molen op het strand.
En die jonge kite surfers, daar heb je echt een paar prachtige actie foto's van gemaakt. En dan de zonsondergang. Deed zowat zeer aan mijn ogen, maar oh wat was het mooi.
Nino&Toosje schreef:WAUW Heb ze allemaal bekeken. Gekke Toos met het graven en spelen met het balletje. Typisch Toos . Prachtig ook die molen op het strand.
En die jonge kite surfers, daar heb je echt een paar prachtige actie foto's van gemaakt. En dan de zonsondergang. Deed zowat zeer aan mijn ogen, maar oh wat was het mooi.
Zullen we het nog een keertje overdoen??
Ja we moeten het beslist nog een keer overdoen. Moet even mijn agenda zoeken............
Dat jochie met het bruine toetje heb ik al een stel van de leukste foto's gestuurd. Ze zijn niet retour gekomen dus ik denk dat ik het mailadres goed onthouden had.
Wat is het toch altijd heerlijk in Wijk aan Zee hè?!
Van de week waren wij er ook, maar toen waren alle foto's mislukt omdat het te donker was. Deze zijn mooi, het plezier spat van de foto's af.