Labrador Startpagina

supporters pagina
CHAT VERJAARDAGEN LINKS ECARDS FOTOALBUM BOEKEN WEBSHOP REGELS FAQ CONTACT

»Zoeken     »Gebruikerslijst     »Labradorlijst     »Gebruikersgroepen    »Registreer
»Profiel     »Log in om je privé berichten te bekijken     »Inloggen

Bailiff 4 juni 2010 Yuma 17 augustus 2010 Kira 29 juli 2010 Xam 19 augustus 2010 Boris 6 juli 2010 Voor alle overleden labjes...

» Nieuwe berichten (ongelezen)
Forum index » Labrador Talk » Polls
is jouw leven erg veranderd door jouw Lab?
Moderators:  Moderators
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 2 [28 Berichten] Markeer dit onderwerp als ongelezen :: Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Ga naar pagina:  1, 2 Volgende
Auteur Bericht
Wil enCo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Leeftijd  45
Geslacht  : Vrouw
Lid sinds  : 2-5-2006
Berichten  : 980

Woont in:
Putten op de Veluwe
Nederland

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 17:50    Onderwerp: is jouw leven erg veranderd door jouw Lab? Reageer met quote Markeer dit bericht en de volgende als ongelezen

Ik bedoel.. Ik was vroeger nogal een "poetskatoen"en tegenwoordig betrap ik mezelf er wel eens op dat ik denk:Nou en? Embarassed

Als ik net alles heb gezogen en gedweild ,komt Co binnen met een 2 dagen natgeregend kauwbot (schijnt toch lekker te zijn) en gaat dat op mn karpet verder afknagen.
Goh wat had ik het vroeger toch netjes. Voor Co dan he. En ook voor Buster trouwens ,ook zo,n smeerkees, die kon niet normaal water drinken,stond ik dan naast met een doek Smile

Mac niet he! Ouwe Mac was perfect .Maar ja ,niet opgevoed door moi dus daar ga je al.

Hoe is het bij jullie? Is er veel veranderd sinds de komst van je Lab? Is het een beesten bende geworden of juist niet? En niet jokken he? Cool

ouwe Mac (blinde geleide hond met pensioen overleden 1996)
Buster (yellow Buster of the funny future overleden 2005)
Cody (very easy to handle ,s Cody) 23-11-2005
Terug naar boven Gebruiker is offline Fotoalbum van Wil enCo
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
gitte
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Leeftijd  37
Lid sinds  : 3-11-2008
Berichten  : 815

Woont in:
cadier en keer
Nederland

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 18:07    Onderwerp: Reageer met quote Markeer dit bericht en de volgende als ongelezen

Van die mooie modderpootjes op de tegelvloer als je net gedweild hebt.
Of van die zandbanken op de grond die onder de buik vandaan komt na een wandeling.
Of zo'n mooi druppelspoor van de waterbak de kamer in.

Ik heb de hoop maar opgeven. Een mooi schoon huis, dat heb ik nooit lang. Very Happy Maar je krijgt er weer wat anders voor terug, hè.

Max (Mister Max de Callista r.i.p 20-04-2010) 26-12-1995
Maggie (Quickstep Maggie de Callista) 29-09-1997
Terug naar boven Gebruiker is offline Fotoalbum van gitte
wobbetje
Snuffelneus
Snuffelneus

Leeftijd  48
Lid sinds  : 19-5-2010
Berichten  : 68

Woont in:
België

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 18:09    Onderwerp: Reageer met quote Markeer dit bericht en de volgende als ongelezen

Tja, ook Wobbe draagt de leuze "hoe vettiger, hoe prettiger" hoog in het vaandel ! Bvb, hij drinkt niet , ik noem dat een bad nemen..... nl, terwijl hij drinkt vier keer rondkijken wat het vrouwtje nu toch allemaal aan het doen is ..... dan door al dat rondgespatte water lopen .... leuk hoor. Ik sta nu gewoon naast hem te wachten met een handdoek totdat meneer gedaan heeft met drinken Smile Binnenkomen met een vieze natgeregende tennisbal en die dan binnen laten botsen.... Confused ...... dat is ook gewéldig.
En voor de rest noem ik hem dikwijls mijn wandelende zandbak.... want dikwijls kraakt alles heerlijk onder de voetjes en daarbij dan nog eens het nodige haar.... dus stofzuigen enz.... is een veel voorkomende bezigheid ten huize Wobbe. Maar niet alle dagen, hangt er een beetje van af..... Embarassed

Wobbe 03-06-2001
Terug naar boven Gebruiker is offline Fotoalbum van wobbetje
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Leeftijd  54
Lid sinds  : 13-9-2004
Berichten  : 7591

Woont in:
Almere

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 19:09    Onderwerp: Reageer met quote Markeer dit bericht en de volgende als ongelezen

Ik kan die vraag eigenlijk niet beantwoorden............ ik ben als pasgeborene in de hondenmand gelegd he. Very Happy En daarna bijna nooit hondloos geweest eigenlijk. Rolling Eyes Oja, een korte poos. Maar toen hadden we nog wel een vogeltje en die veertjes............ kwamen ook overal want het beestje vloog door het huis. Laughing

Ik weet niet of ik properder zou zijn zonder hond. Vermoedelijk niet hoor. Twisted Evil

onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Missy (Good Golly of Joe Batt's Arm) 22-08-2002
Baila (Jack Hussell) ( Bij ons gekomen uit het asiel vanaf 24-05-2006) 19-12-2005
Lina (Dutch Trackerdogs Runaway) 29-03-2009
Terug naar boven Gebruiker is offline Fotoalbum van Saskia.Bernadette
Miske
Speurneus
Speurneus

Leeftijd  31
Lid sinds  : 28-8-2004
Berichten  : 14016

Woont in:
Beerse
België

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 21:03    Onderwerp: Reageer met quote Markeer dit bericht en de volgende als ongelezen

Nou hier is 't een hondenappartement. Ja, er wordt bijna dagelijks wel gepoetst en er worden dekentjes uitgewassen, maar als Olly na het poetsen naar het bos gaat en ik kom weer binnen, dan vind ik het totaal niet erg dat er weer slijk/zand ligt. Of dat ze met haar prooi weer eens naar haar mand gaat en daar lekker alles op knabbelt zodat ik weer de wasmachine kan opzetten Very Happy.

Tsja, ik heb een lab en I love it!!!

Wel heb ik hier thuis een tapijt liggen, heel vuil ondertussen en niet meer schoon te krijgen, en ja, mijn moeder wou die onlangs vervangen door een superduur nieuw tapijtje dat zij wel voor een deel zou bekostigen. Ik had echt zoiets van: ZOT! Nee hoor, laat dit tapijt nog maar effe liggen, want vuil worden doet het toch en dan vind ik het zonde van het geld.

Dank je wel voor de prachtige banner en avatar, Jeannette (Retriever Resort)!

Olly ♀ (Candy Of Ardomes Delight) 17-10-2003
Terug naar boven Gebruiker is offline Fotoalbum van Miske
irka
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Leeftijd  24
Lid sinds  : 21-4-2010
Berichten  : 76

Woont in:
Bornerbroek
Nederland

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 21:50    Onderwerp: Reageer met quote Markeer dit bericht en de volgende als ongelezen

Ik ben wel meer opruimering (na dinsdag, haha, want toen hebben we onze pup opgehaald) omdat alle snoertjes, papiertjes, schoenen, vliegenmeppers, dekentjes van de cavia en alle andere dingen die rondslingeren erg interssant zijn Very Happy

Bössel (Nadin van de Hooydamhoeve) 22-05-2010
Terug naar boven Gebruiker is offline Fotoalbum van irka
Tiene
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Leeftijd  -
Lid sinds  : 28-5-2007
Berichten  : 722

Woont in:
Maasmechelen
België

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 22:08    Onderwerp: Reageer met quote Markeer dit bericht en de volgende als ongelezen

veranderd? ja, sindsdien heb ik héél véél beweging Twisted Evil

Jack (Starcreek Ghillie) 23-05-2007
Terug naar boven Gebruiker is offline Fotoalbum van Tiene
marina
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Leeftijd  50
Lid sinds  : 18-7-2007
Berichten  : 853

Woont in:
zaltbommel
Nederland

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 22:22    Onderwerp: is jouw leven erg veranderd door jouw lab? Reageer met quote Markeer dit bericht en de volgende als ongelezen

En dan kijk ik naar buiten en denk dat het mistig is maar nee het zijn de hondenneuzen tegen het raam afgeveegd of voel ik weer zand aan m,n voeten meegebracht door 8 pootjes of er ligt een knuffellap waar je normaal gesproken denkt van acccccccccccccch getver,,,,,Volgens mijn gezin mogen de honden alles maar als zij eens met baggerpoten binnen komen is het huis te klein,dus ja .

bo (v t elisabethhofke RIP 23-10-2008) 01-01-1997
lola (van t klaphek) 04-05-2006
meghan (Great Marilyn Monroe van t Chielewout) 14-05-2009
Terug naar boven Gebruiker is offline Fotoalbum van marina
EricaM
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Leeftijd  -
Lid sinds  : 24-3-2009
Berichten  : 1314

Woont in:
Almere

BerichtGeplaatst: Do Jul 29, 2010 23:21    Onderwerp: Reageer met quote Markeer dit bericht en de volgende als ongelezen

Ben altijd al een sloddervos geweest en maak me niet druk over m'n spulletjes. Dus zo'n slordig labje past er goed bij. Very Happy En heb ik weer een excuus waarom alles niet spik en span is Embarassed

Max (Yellow Max van 't Jagtelaen (helaas overleden 14-11-2008)) 08-02-1997
Bram (Fir-woods Guitar Man) 18-06-2009
Terug naar boven Gebruiker is offline Fotoalbum van EricaM
Bowie
Speurneus
Speurneus

Leeftijd  -
Geslacht  : n/a
Lid sinds  : 30-10-2005
Berichten  : 16902

Woont in:

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2010 00:13    Onderwerp: Reageer met quote Markeer dit bericht en de volgende als ongelezen

Mijn leven is door de komst van Bowie wel veranderd, mijn 'huishouden' (op een keer extra de bezem/stofzuiger/dweil door de tent na) niet echt.

Hate is easy, understanding takes courage...
Terug naar boven Gebruiker is offline Fotoalbum van Bowie
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Leeftijd  -
Lid sinds  : 3-3-2008
Berichten  : 4787

Woont in:
Lelystad
Nederland

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2010 01:35    Onderwerp: Reageer met quote Markeer dit bericht en de volgende als ongelezen

Kort gezegd nee Very Happy
Meteen vanaf het moment dat ik op mezelf ging had ik een hond, dus ik weet niet beter dan deze hoeveelheid stofzuigen en dat er troep/zand enz. mee naar binnen genomen word. Ik maak daar net als zovelen van jullie ook geen probleem van, de stofzuiger, dwijl en wasmachine zijn geduldig Very Happy
Wat wel veranderd is, is de beweging en training, mijn eerste honden hebben één cursus doorlopen (meer was er toen niet dan een basiscursus) en mijn vorige honden, de westies, hadden minder beweging nodig dan labradors, alhoewel Joyce wel aan flyball deed Cool
Nu draait er een hoop om de honden en dat vinden we heerlijk, we genieten ervan om met ze naar het bos te gaan, maar ook om met ze te trainen, zowel gehoorzaamheid, behendigheid als jachttraining, super om te doen en een verrijking van ons leven applaus

home is where doghair sticks to anything but the dog!

Luna ♀ 04-01-2008
Max ♂ (van de Vloed) 28-05-2004
Doran (DS James Hathaway van het Haesdal) 16-02-2010
Terug naar boven Gebruiker is offline Fotoalbum van Lunatic
Wil enCo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Leeftijd  45
Lid sinds  : 2-5-2006
Berichten  : 980

Woont in:
Putten op de Veluwe
Nederland

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2010 08:36    Onderwerp: Reageer met quote Markeer dit bericht en de volgende als ongelezen

Ik ben ook veranderd tav tijd. Dan loop ik op de hei te denken dat ik eigenlijk helemaal geen tijd heb om op de hei te lopen Smile want er is nog zoveel te doen.. maar we gaan wel .Verplicht relaxen dus!

ouwe Mac (blinde geleide hond met pensioen overleden 1996)
Buster (yellow Buster of the funny future overleden 2005)
Cody (very easy to handle ,s Cody) 23-11-2005
Terug naar boven Gebruiker is offline Fotoalbum van Wil enCo
Linnie
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Leeftijd  23
Lid sinds  : 2-3-2010
Berichten  : 932

Woont in:

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2010 10:13    Onderwerp: Reageer met quote Markeer dit bericht en de volgende als ongelezen

Ja ons leven is wel veranderd. We passen ons met ons werk nu erg aan op Guusje, zodat hij bijna niet alleen zit. Maar dat wisten we van tevoren en hebben we er ook voor over Smile
Ook komt de stofzuiger nu dagelijks tevoorschijn, net als de dweil. Ik heb een vervelende schoonmaaktick.. of beter gezegd aanstuurtick, want ik werk fulltime en mijn vriend is heel veel thuis dus die mag dat doen Twisted Evil

Guus (Onze Guus van de Kawoeper Hoeve) 16-04-2010
Terug naar boven Gebruiker is offline Fotoalbum van Linnie
bubbles
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Leeftijd  40
Lid sinds  : 17-1-2010
Berichten  : 715

Woont in:
friesland

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2010 11:19    Onderwerp: Reageer met quote Markeer dit bericht en de volgende als ongelezen

Mijn leven is verrijkt door de komst van Bubbles Verliefd
Het huis valt mee. Als ze nat of viezig is gaan we via de schuur naar binnen. Daar staat een stokoud bankje, met een stapel hondehanddoeken, dan droog ik haar af.

Bubbles (Real Mistery of the Dutch Highlands (Code de Honor)) 05-11-2001
Terug naar boven Gebruiker is offline Fotoalbum van bubbles
samantha705
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Leeftijd  25
Lid sinds  : 14-4-2008
Berichten  : 346

Woont in:
Schiedam
Nederland

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2010 12:42    Onderwerp: Reageer met quote Markeer dit bericht en de volgende als ongelezen

Ja ook hier is goed te zien dat er een Labbert woont Verliefd
Overal zand, haren, speelgoed (en dan het liefst zorgen voor een berg sneeuw Cool ), o ja en haar dekentje sleept ze zelfs mee de tuin in en vervolgens weer naar binnen.
Stofzuigen gebeurt hier dan ook dagelijks, maar het dweilen heb ik opgegeven, dat doe ik nog twee keer in de week, want na 5 minuten is er niets meer van te zien.
Gisteravond toevallig op visite bij een vriend die net op zichzelf woont, was even sprakeloos van de glans op de vloer Laughing , die heb ik namelijk al lang niet meer gezien.

Maar ik vind het allemaal wel prima, het zijn maar spullen en je krijgt er zoveel voor terug dat ik nooit meer zonder zou willen hoor. Ga liever door de blubber in het park, dan de hele dag met de sopdoek door mijn huis.

Kaya 08-04-2007
Terug naar boven Gebruiker is offline Fotoalbum van samantha705
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 2 [28 Berichten] Ga naar pagina:  1, 2 Volgende
Markeer dit onderwerp als ongelezen :: Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Forum index » Labrador Talk » Polls
Ga naar: