| Auteur |
Bericht |
Wil enCo Grote hondenneus

| Leeftijd |
: |
45 |
| Geslacht |
Vrouw |
| Lid sinds |
2-5-2006 |
| Berichten |
980 |
| |
| Woont in: |
Putten op de Veluwe Nederland |
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 17:50 Onderwerp:
is jouw leven erg veranderd door jouw Lab? |
|
|
Ik bedoel.. Ik was vroeger nogal een "poetskatoen"en tegenwoordig betrap ik mezelf er wel eens op dat ik denk:Nou en?
Als ik net alles heb gezogen en gedweild ,komt Co binnen met een 2 dagen natgeregend kauwbot (schijnt toch lekker te zijn) en gaat dat op mn karpet verder afknagen.
Goh wat had ik het vroeger toch netjes. Voor Co dan he. En ook voor Buster trouwens ,ook zo,n smeerkees, die kon niet normaal water drinken,stond ik dan naast met een doek
Mac niet he! Ouwe Mac was perfect .Maar ja ,niet opgevoed door moi dus daar ga je al.
Hoe is het bij jullie? Is er veel veranderd sinds de komst van je Lab? Is het een beesten bende geworden of juist niet? En niet jokken he?  _________________ Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
ouwe Mac (blinde geleide hond met pensioen overleden 1996)
Buster (yellow Buster of the funny future overleden 2005)
Cody (very easy to handle ,s Cody) 23-11-2005
|
|
 |
|
 |
gitte Grote hondenneus

| Leeftijd |
37 |
| Geslacht |
Vrouw |
| Lid sinds |
3-11-2008 |
| Berichten |
815 |
| |
cadier en keer Nederland |
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 18:07 Onderwerp:
|
|
|
Van die mooie modderpootjes op de tegelvloer als je net gedweild hebt.
Of van die zandbanken op de grond die onder de buik vandaan komt na een wandeling.
Of zo'n mooi druppelspoor van de waterbak de kamer in.
Ik heb de hoop maar opgeven. Een mooi schoon huis, dat heb ik nooit lang. Maar je krijgt er weer wat anders voor terug, hè. _________________

Max (Mister Max de Callista r.i.p 20-04-2010) 26-12-1995
Maggie (Quickstep Maggie de Callista) 29-09-1997
|
|
 |
|
 |
wobbetje Snuffelneus

| Leeftijd |
48 |
| Geslacht |
Vrouw |
| Lid sinds |
19-5-2010 |
| Berichten |
68 |
| |
| België |
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 18:09 Onderwerp:
|
|
|
Tja, ook Wobbe draagt de leuze "hoe vettiger, hoe prettiger" hoog in het vaandel ! Bvb, hij drinkt niet , ik noem dat een bad nemen..... nl, terwijl hij drinkt vier keer rondkijken wat het vrouwtje nu toch allemaal aan het doen is ..... dan door al dat rondgespatte water lopen .... leuk hoor. Ik sta nu gewoon naast hem te wachten met een handdoek totdat meneer gedaan heeft met drinken Binnenkomen met een vieze natgeregende tennisbal en die dan binnen laten botsen.... ...... dat is ook gewéldig.
En voor de rest noem ik hem dikwijls mijn wandelende zandbak.... want dikwijls kraakt alles heerlijk onder de voetjes en daarbij dan nog eens het nodige haar.... dus stofzuigen enz.... is een veel voorkomende bezigheid ten huize Wobbe. Maar niet alle dagen, hangt er een beetje van af.....  _________________ Wobbe is ne 'once in a lifetime"
Wobbe 03-06-2001
|
|
 |
|
 |
Saskia.Bernadette Speurneus

| Leeftijd |
54 |
| Geslacht |
Vrouw |
| Lid sinds |
13-9-2004 |
| Berichten |
7591 |
| |
Almere
|
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 19:09 Onderwerp:
|
|
|
Ik kan die vraag eigenlijk niet beantwoorden............ ik ben als pasgeborene in de hondenmand gelegd he. En daarna bijna nooit hondloos geweest eigenlijk. Oja, een korte poos. Maar toen hadden we nog wel een vogeltje en die veertjes............ kwamen ook overal want het beestje vloog door het huis.
Ik weet niet of ik properder zou zijn zonder hond. Vermoedelijk niet hoor.  _________________
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Missy (Good Golly of Joe Batt's Arm) 22-08-2002
Baila (Jack Hussell) ( Bij ons gekomen uit het asiel vanaf 24-05-2006) 19-12-2005
Lina (Dutch Trackerdogs Runaway) 29-03-2009
|
|
 |
|
 |
Miske Speurneus

| Leeftijd |
31 |
| Geslacht |
Vrouw |
| Lid sinds |
28-8-2004 |
| Berichten |
14016 |
| |
Beerse België |
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 21:03 Onderwerp:
|
|
|
Nou hier is 't een hondenappartement. Ja, er wordt bijna dagelijks wel gepoetst en er worden dekentjes uitgewassen, maar als Olly na het poetsen naar het bos gaat en ik kom weer binnen, dan vind ik het totaal niet erg dat er weer slijk/zand ligt. Of dat ze met haar prooi weer eens naar haar mand gaat en daar lekker alles op knabbelt zodat ik weer de wasmachine kan opzetten .
Tsja, ik heb een lab en I love it!!!
Wel heb ik hier thuis een tapijt liggen, heel vuil ondertussen en niet meer schoon te krijgen, en ja, mijn moeder wou die onlangs vervangen door een superduur nieuw tapijtje dat zij wel voor een deel zou bekostigen. Ik had echt zoiets van: ZOT! Nee hoor, laat dit tapijt nog maar effe liggen, want vuil worden doet het toch en dan vind ik het zonde van het geld. _________________
Kim, geleidehondgebruiker van Olly, een zwart labrador retriever teefje van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Dank je wel voor de prachtige banner en avatar, Jeannette (Retriever Resort)!
Olly ♀ (Candy Of Ardomes Delight) 17-10-2003
|
|
 |
|
 |
irka Kleine hondenneus

| Leeftijd |
24 |
| Geslacht |
Vrouw |
| Lid sinds |
21-4-2010 |
| Berichten |
76 |
| |
Bornerbroek Nederland |
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 21:50 Onderwerp:
|
|
|
Ik ben wel meer opruimering (na dinsdag, haha, want toen hebben we onze pup opgehaald) omdat alle snoertjes, papiertjes, schoenen, vliegenmeppers, dekentjes van de cavia en alle andere dingen die rondslingeren erg interssant zijn  _________________ Groetjes van Irka, een kusje en een van Bössel
Bössel (Nadin van de Hooydamhoeve) 22-05-2010
|
|
 |
|
 |
Tiene Grote hondenneus

| Leeftijd |
- |
| Geslacht |
Vrouw |
| Lid sinds |
28-5-2007 |
| Berichten |
722 |
| |
Maasmechelen België |
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 22:08 Onderwerp:
|
|
|
veranderd? ja, sindsdien heb ik héél véél beweging  _________________ Your dogs loves you, when No body else does
Jack (Starcreek Ghillie) 23-05-2007
|
|
 |
|
 |
marina Grote hondenneus

| Leeftijd |
50 |
| Geslacht |
Vrouw |
| Lid sinds |
18-7-2007 |
| Berichten |
853 |
| |
zaltbommel Nederland |
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 22:22 Onderwerp:
is jouw leven erg veranderd door jouw lab? |
|
|
En dan kijk ik naar buiten en denk dat het mistig is maar nee het zijn de hondenneuzen tegen het raam afgeveegd of voel ik weer zand aan m,n voeten meegebracht door 8 pootjes of er ligt een knuffellap waar je normaal gesproken denkt van acccccccccccccch getver,,,,,Volgens mijn gezin mogen de honden alles maar als zij eens met baggerpoten binnen komen is het huis te klein,dus ja . _________________

bo (v t elisabethhofke RIP 23-10-2008) 01-01-1997
lola (van t klaphek) 04-05-2006
meghan (Great Marilyn Monroe van t Chielewout) 14-05-2009
|
|
 |
|
 |
EricaM Hele grote hondenneus

| Leeftijd |
- |
| Geslacht |
Vrouw |
| Lid sinds |
24-3-2009 |
| Berichten |
1314 |
| |
Almere
|
|
Geplaatst: Do Jul 29, 2010 23:21 Onderwerp:
|
|
|
Ben altijd al een sloddervos geweest en maak me niet druk over m'n spulletjes. Dus zo'n slordig labje past er goed bij. En heb ik weer een excuus waarom alles niet spik en span is  _________________ Groetjes Erica, en een knuffel van Bram

Max (Yellow Max van 't Jagtelaen (helaas overleden 14-11-2008)) 08-02-1997
Bram (Fir-woods Guitar Man) 18-06-2009
|
|
 |
|
 |
Bowie Speurneus

| Leeftijd |
- |
| Geslacht |
n/a |
| Lid sinds |
30-10-2005 |
| Berichten |
16902 |
| |
|
|
Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 00:13 Onderwerp:
|
|
|
Mijn leven is door de komst van Bowie wel veranderd, mijn 'huishouden' (op een keer extra de bezem/stofzuiger/dweil door de tent na) niet echt. _________________
Hate is easy, understanding takes courage... |
|
 |
|
 |
Lunatic Speurneus

| Leeftijd |
- |
| Geslacht |
Vrouw |
| Lid sinds |
3-3-2008 |
| Berichten |
4787 |
| |
Lelystad Nederland |
|
Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 01:35 Onderwerp:
|
|
|
Kort gezegd nee
Meteen vanaf het moment dat ik op mezelf ging had ik een hond, dus ik weet niet beter dan deze hoeveelheid stofzuigen en dat er troep/zand enz. mee naar binnen genomen word. Ik maak daar net als zovelen van jullie ook geen probleem van, de stofzuiger, dwijl en wasmachine zijn geduldig
Wat wel veranderd is, is de beweging en training, mijn eerste honden hebben één cursus doorlopen (meer was er toen niet dan een basiscursus) en mijn vorige honden, de westies, hadden minder beweging nodig dan labradors, alhoewel Joyce wel aan flyball deed
Nu draait er een hoop om de honden en dat vinden we heerlijk, we genieten ervan om met ze naar het bos te gaan, maar ook om met ze te trainen, zowel gehoorzaamheid, behendigheid als jachttraining, super om te doen en een verrijking van ons leven  _________________ Groetjes Lin en een van Max, Luna en Doran.
home is where doghair sticks to anything but the dog!

Luna ♀ 04-01-2008
Max ♂ (van de Vloed) 28-05-2004
Doran (DS James Hathaway van het Haesdal) 16-02-2010
|
|
 |
|
 |
Wil enCo Grote hondenneus

| Leeftijd |
45 |
| Geslacht |
Vrouw |
| Lid sinds |
2-5-2006 |
| Berichten |
980 |
| |
Putten op de Veluwe Nederland |
|
Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 08:36 Onderwerp:
|
|
|
Ik ben ook veranderd tav tijd. Dan loop ik op de hei te denken dat ik eigenlijk helemaal geen tijd heb om op de hei te lopen want er is nog zoveel te doen.. maar we gaan wel .Verplicht relaxen dus! _________________ Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
ouwe Mac (blinde geleide hond met pensioen overleden 1996)
Buster (yellow Buster of the funny future overleden 2005)
Cody (very easy to handle ,s Cody) 23-11-2005
|
|
 |
|
 |
Linnie Grote hondenneus

| Leeftijd |
23 |
| Geslacht |
Vrouw |
| Lid sinds |
2-3-2010 |
| Berichten |
932 |
| |
|
|
Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 10:13 Onderwerp:
|
|
|
Ja ons leven is wel veranderd. We passen ons met ons werk nu erg aan op Guusje, zodat hij bijna niet alleen zit. Maar dat wisten we van tevoren en hebben we er ook voor over
Ook komt de stofzuiger nu dagelijks tevoorschijn, net als de dweil. Ik heb een vervelende schoonmaaktick.. of beter gezegd aanstuurtick, want ik werk fulltime en mijn vriend is heel veel thuis dus die mag dat doen 
Guus (Onze Guus van de Kawoeper Hoeve) 16-04-2010
|
|
 |
|
 |
bubbles Grote hondenneus

| Leeftijd |
40 |
| Geslacht |
Vrouw |
| Lid sinds |
17-1-2010 |
| Berichten |
715 |
| |
friesland
|
|
Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 11:19 Onderwerp:
|
|
|
Mijn leven is verrijkt door de komst van Bubbles
Het huis valt mee. Als ze nat of viezig is gaan we via de schuur naar binnen. Daar staat een stokoud bankje, met een stapel hondehanddoeken, dan droog ik haar af.
Bubbles (Real Mistery of the Dutch Highlands (Code de Honor)) 05-11-2001
|
|
 |
|
 |
samantha705 Middelgrote hondenneus

| Leeftijd |
25 |
| Geslacht |
Vrouw |
| Lid sinds |
14-4-2008 |
| Berichten |
346 |
| |
Schiedam Nederland |
|
Geplaatst: Vr Jul 30, 2010 12:42 Onderwerp:
|
|
|
Ja ook hier is goed te zien dat er een Labbert woont
Overal zand, haren, speelgoed (en dan het liefst zorgen voor een berg sneeuw ), o ja en haar dekentje sleept ze zelfs mee de tuin in en vervolgens weer naar binnen.
Stofzuigen gebeurt hier dan ook dagelijks, maar het dweilen heb ik opgegeven, dat doe ik nog twee keer in de week, want na 5 minuten is er niets meer van te zien.
Gisteravond toevallig op visite bij een vriend die net op zichzelf woont, was even sprakeloos van de glans op de vloer , die heb ik namelijk al lang niet meer gezien.
Maar ik vind het allemaal wel prima, het zijn maar spullen en je krijgt er zoveel voor terug dat ik nooit meer zonder zou willen hoor. Ga liever door de blubber in het park, dan de hele dag met de sopdoek door mijn huis. _________________

Kaya 08-04-2007
|
|
 |
|
 |
|