In liefdevolle herinnering aan Youri.

Plaats hier je filmpjes over Labradors.
rubia

Ongelezen berichtdoor rubia » 24/08/10 01:00

Alice je heb mijn tranen bezorgt. ik weet eigenlijk niet wat ik moet schrijven.
maar de band die je met je hond heb is speciaal dat is gewoon zo. vergeten doe je hem nooit

luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1258
Lid geworden op: 05/12/09 11:17
Locatie: best
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor luckylabrador » 10/09/10 15:55

Duizende keren bekeken ook in mijn gedachten, Alice wat een superhond en wat een supervrouwtje, elke keer vloeien de tranen rijkelijk wat onbeschrijfelijk mooi!!! :verliefd1:

Roos79

Ongelezen berichtdoor Roos79 » 12/09/10 20:05

Wat een heerlijke hond was dat!!

Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 15/09/10 22:27

luckylabrador schreef:Duizende keren bekeken ook in mijn gedachten, Alice wat een superhond en wat een supervrouwtje, elke keer vloeien de tranen rijkelijk wat onbeschrijfelijk mooi!!! :verliefd1:


Wat vind ik dit weer lief van je! Ja, we hebben het zo fijn gehad samen en ik kan er ook (nog) niet naar kijken zonder een paar tranen weg te pinken, ik voel nog steeds de pijn van het afscheid nemen. Ik ben blij dat er zo af en toe naar mijn filmpje wordt gekeken, zo hou ik Youri een beetje levend, hé?
Afbeelding

LoveLab

Ongelezen berichtdoor LoveLab » 16/09/10 08:46

Ik heb het filmpje nu pas gezien, ben ook pas op het forum..

maar zelfs ik heb met tranen in mijn ogen gekeken. Afscheid nemen van zo'n grote vriend is moeilijk..

Maar een mooi filmpje..

Leonie&Werner

Ongelezen berichtdoor Leonie&Werner » 16/09/10 12:26

Jemig, wat doet Youri mij ontzettend veel aan onze hond Max denken. Ik heb met tranen naar het filmpje gekeken.

Farmill

Ongelezen berichtdoor Farmill » 16/09/10 17:23

wij hebben onze pup pas 5 weken en kan m nu al niet meer missen....kreeg er tranen van in mijn ogen..mooi gemaakt....prachtige lieve hond!

saartjeee

Ongelezen berichtdoor saartjeee » 28/09/10 23:19

Hoi Alice,

Ik heb je filmpje gekeken.. en zit hier huilend op de bank.
Hoe herkenbaar al die foto's.. zo mooi!!
Heel erg mooi om de foto's zo op volgorde te zien van zijn ouder worden en de blik in zijn ogen die hij iedere keer heeft..

Ik heb er haast geen woorden voor..

Ik begrijp heel goed hoe het voelt nu zonder hem, hopelijk zien we onze lieve vrienden en dieren die we verloren zijn tegen de tijd dat onze tijd daar is.. weer terug!
Voor nu moeten we het proberen zonder hen.. zij kunnen ons hier zien en volgen en zullen op ons wachten om ons vervolgens mee te nemen op reis! Naar een voor altijd samen..

Sterkte Alice en bedankt voor je lieve berichtje!
Ik zal zeker nog kijken of ik wat foto's van Juultje vind.. dan kun je zien wat voor lieverd zij was..

Knuffel xx Saar

Chica

Ongelezen berichtdoor Chica » 05/10/10 14:46

Alice, wat een geweldig mooie herinnering heb jij aan en voor Youri!

Ik heb ook als man zitten snotteren bij het bekijken van deze ode en uiting van liefde..!

J&C

Ine55

Ongelezen berichtdoor Ine55 » 06/10/10 12:44

Hoi Alice.

Wat een mooi filmpje en een dierbare herinering aan Youri..Heb het toch weer met tranen in mijn ogen zitten bekijken .


Gr. Ine

Tess
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 498
Lid geworden op: 05/11/10 19:26

Ongelezen berichtdoor Tess » 29/11/10 17:55

Mooie film. :( Het is altijd zeer triest als een huisdier van je
er niet meer is. Maar het is toch ook heel mooi dat hij zolang bij jullie
heeft mogen zijn en heeft mogen genieten.

kimmeding

Ongelezen berichtdoor kimmeding » 30/11/10 14:49

:cry: :cry: :cry: :cry:

Ook ik huil even mee

wobbetje

Ongelezen berichtdoor wobbetje » 13/03/11 12:01

Hallo Alice,

Wat een ongelooflijk PRACHTIG en ontroerend filmpje (leuk dat je zoiets kan maken trouwens)
De tranen hebben hier gestroomd hoor.

Maar wat een PRACHTIG leven heeft hij gehad. Ik denk dat hij niet alleen jouw beste vriend was maar vice versa dat jij ook zijn beste vriendin was !!

Ik heb met Wobbe ook zo'n innige band. Soms lijkt het of wij elkaar verstaan, nou dat lijkt niet zo dat is gewoon zo ! :verliefd1:

Nog veel groetjes
van martine en een dikke knuffel van Wobbe

SaskiaL.

Ongelezen berichtdoor SaskiaL. » 13/03/11 12:37

Wat een prachtig filmpje! Wij, mijn dochter Madelief heeft ook meegekeken, kunnen ons voorstellen dat je hem mist.
Een van die laatste foto's met die luchtballon :cry:
Youri heeft geboft met zulke lieve baasjes !!!!!

Iefke

Ongelezen berichtdoor Iefke » 13/03/11 19:29

Pfffffffffffff wat een trouwe kameraad die Youri en wat herkenbaar, ik zit gewoon te snotteren zoveel deed het mij aan onze Buck denken die eind januari overleden is. Wat mis je het hé, wij ook nog iedere dag vooral nu Vida er is, omdat we eingelijk dachten dat we ze nog een aantal jaartjes samen mochten hebben. Mooi dat je dat aans ons wilde laten zien


Terug naar “Filmhoekje”