Noah krijgt een implantaat.

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
toscak
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door toscak »

Wat goed!! Eindelijk weer normaal wandelen :)
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door dinodap »

Blij dat je eindelijk weer een beetje 'rust' hebt in het uitlaten van Noah nu het werkt.
Heb je ook al negatieve gevolgen ondervonden?
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

dinodap schreef:Blij dat je eindelijk weer een beetje 'rust' hebt in het uitlaten van Noah nu het werkt.
Heb je ook al negatieve gevolgen ondervonden?
Tot nu toe niet echt, wel is hij zelf nu drie keer besprongen, twee keer ervan snauwde hij zelf en 1 keer heb ik dat voor hem gedaan :D
Maar hij is niet angstiger geworden tot nu toe, het is natuurlijk nog wel even afwachten want hij heeft hem nu 4 weken en het implantaat werkt pas volop na 6 weken.
Maar ik zal ook zeker mijn negatieve ervaringen hier posten (mochten wij die krijgen) :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
dinodap
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door dinodap »

Ja dat vind ik dus wel een groot nadeel als hij zelf besprongen wordt, dat hoor ik vaker.
En als ik dan naar mijn eigen hond kijk, weet hij nog niet eens wat grommen is, laat staan dat hij van zich af bijt :mad: .
sharon66057
Speurneus
Speurneus

dinodap schreef:Ja dat vind ik dus wel een groot nadeel als hij zelf besprongen wordt, dat hoor ik vaker.
En als ik dan naar mijn eigen hond kijk, weet hij nog niet eens wat grommen is, laat staan dat hij van zich af bijt :mad: .
Dat is het ook wel.
Noah is een hele onderdanige (onzekere) hond die voor het implantaat ook soms door dominante honden besprongen werd, ook hij gromt dan niet dat durft hij echt niet tegen die dominante honden.
Maar honden die niet dominant zijn en nu op hem rijden omdat hij misschien lekker ruikt die krijgen dat toch wel van hem te horen (ook ik had dat niet van Noah verwacht en stond de eerste keer echt te kijken) of hij loopt weg van ze.
Bij de honden waarbij hij het niet doet ben ik degene die gromt want ik vind het niet fijn als Noah rijd maar laat hem ook zeker niet bereden worden (dat liet ik ook voor zijn implantaat niet toe)
Maar nogmaals dit is nog niet zo vaak gebeurd, mocht dit erger worden zal ik het hier posten :wink:
Afbeelding

Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

sharon66057 schreef:We zijn nu vier weken verder en het gaat erg goed met Noah.
Hij heeft vandaag lekker samen kunnen wandelen met een Duitse herder teef van twee jaar, hij heeft geen 1 keer geprobeerd te rijden :applaus:
Het was een heerlijke wandeling.
Woeii, dat is goed nieuws en dan dinsdag de ultime Max test :lol:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Lunatic schreef:
sharon66057 schreef:We zijn nu vier weken verder en het gaat erg goed met Noah.
Hij heeft vandaag lekker samen kunnen wandelen met een Duitse herder teef van twee jaar, hij heeft geen 1 keer geprobeerd te rijden :applaus:
Het was een heerlijke wandeling.
Woeii, dat is goed nieuws en dan dinsdag de ultime Max test :lol:
:D Dat is inderdaad de ultieme test, Max is toch wel zijn allergrootste favoriet.... :oops:
We gaan het zien, ben heel benieuwt of het ook voor Max zijn charmes al goed genoeg werkt! :D
Afbeelding

jolex

Ongelezen bericht door jolex »

super om te horen dat het zo goed gaat!! :orange9:
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Gisteren de ultieme Max test gehad :D
Noah is een aantal weken niet naar Lin toe geweest omdat we het gewoon zielig vonden voor hem en Max , ook was het gewoon niet te doen de hele dag Noah van Max af trekken :oops:
Noah heeft nu 4 en halve week het implantaat en omdat wij gister allebei een lange dag moesten werken in overleg met Lin Noah naar hun toegebracht.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heeeel spannend vond want het implantaat werkt pas optimaal na 6 weken....
Maar het ging goed :applaus: :applaus:
Noah heeft gespeeld, gesnoept, geknuffeld en zelf geslapen!!!
Wel vind hij Max nog heel leuk want hij was nog wel veel aan het snuffelen en kusjes geven, maar hij heeft maar een paar keer geprobeerd te rijden en hij was corrigeerbaar....helemaal goed want het implantaat zit er natuurlijk pas 4 en halve week.
Ik was helemaal happy toen ik het hoorde.
Noah kan weer lekker zichzelf zijn :)
Afbeelding

esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

fijn zeg voor Noah en voor Max :D
fijn om hier te kunnen lezen wat voor veranderingen Noah allemaal doormaakt!
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

sharon66057 schreef:Gisteren de ultieme Max test gehad :D
Noah is een aantal weken niet naar Lin toe geweest omdat we het gewoon zielig vonden voor hem en Max , ook was het gewoon niet te doen de hele dag Noah van Max af trekken :oops:
Noah heeft nu 4 en halve week het implantaat en omdat wij gister allebei een lange dag moesten werken in overleg met Lin Noah naar hun toegebracht.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heeeel spannend vond want het implantaat werkt pas optimaal na 6 weken....
Maar het ging goed :applaus: :applaus:
Noah heeft gespeeld, gesnoept, geknuffeld en zelf geslapen!!!
Wel vind hij Max nog heel leuk want hij was nog wel veel aan het snuffelen en kusjes geven, maar hij heeft maar een paar keer geprobeerd te rijden en hij was corrigeerbaar....helemaal goed want het implantaat zit er natuurlijk pas 4 en halve week.
Ik was helemaal happy toen ik het hoorde.
Noah kan weer lekker zichzelf zijn :)
Jaaaa het ging super :applaus:
Heerlijk om te zien dat die lieve knuffelbeer de rust in zijn koppie terug begint te krijgen 8)
Hij heeft idd gespeeld, waar hij anders geen interesse in had, een botje gesnoept, dat was voorheen totaal niet belangrijk, dan liet hij het botje gewoon liggen en wilde naar Max :D En hij heeft gewoon geslapen en met mij genkuffeld :verliefd1:
Het is een heerlijk ventje en ik ben super blij dat hij zichzelf weer kan zijn, we kijken alweer uit naar volgende week :wink:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Wat fijn voor jullie en vooral voor Noah dat het implantaat werkt!
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
Plaats reactie