Gezocht hond in omgeving LImburg

Plaats hier alles wat je wilt vragen of vertellen over het volgen van hondentraining.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

ik lees dit topic met stijgende verbazing :confused:
ik hoop dat het allemaal op een misverstand berust maar anders vind ik het erg laag om zulke verhalen op te hangen.
mensen met beperkingen moeten al zo veel vooroordelen weg nemen,dit draagt dan niet echt bij tot begripvorming :(
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anca »

Er is een naam voor dit soort mensen...kan er alleen even niet opkomen hoe die ook alweer is...
Mensen die zeggen dat ze van alles mankeren/hebben gemankeerd zodat ze maar heel veel aandacht krijgen...

Ik heb er maar 1 naam voor: ZIELIG...
Groetjes Anca

Afbeelding
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

Pffff.... Lees dit topic nu voor het eerst.
Wat een gekheid zeg.... :?
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
hobie
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door hobie »

Ach, hoe ongelukkig moet je zijn om dit allemaal te verzinnen als het niet waar is, als je al die verhalen nodig hebt om aandacht te krijgen via internet van vreemden. Aan de andere kant berokken je idd ook schade voor mensen die echt met fysieke problemen zitten.
Fallyn

Ongelezen bericht door Fallyn »

even een reactie op dit stukje:

Las op een forum (spinalnet) over je ongeluk en je herstel (ik heb diepe bewondering voor je dat je binnen een half jaar na het dramatische ongeluk al je stage hebt gelopen en afgerond, in de selectei zit voor het paralympisch team zwemmen, rolstoeltennis doet, jeugdcirkus leidt, hulphonden opleid en ga zo maar door). Ik zou je voordragen voor een lintje als ik dat kon.

Binnen een half jaar? Ik heb een ongeluk gehad op 1 september 2009 en ben in juli afgestudeerd gelukkig met erg veel begleiding vanuit school (ik zat al in het laatste jaar) en erg veel doorzettingsvermogen vanuit mijn kant.
Ik zit niet in de paralympische selectie maar ben erg hard bezig om er wel in te komen, ik zit wel in de voorselectie wat in houd dat ze mij in de gaten houden.
Hulphonden opleiden, heb er hier maar eentje rondlopen en daar heb ik het al druk zat mee (en dat is ook geen officiele hulphond)

Stichting paqo heeft hier absoluut NIETS mee te maken, stichting paqo is een geweldige stichting die veel betekend voor onze maatschappij.
En de oprichtster doet erg haar best dus vergelijk deze stichting aub niet met de stichting die Fallyn behoord te begleiden.

Met de insuniaties van de rest denk maar wat jullie willen denken, daar hebben jullie het recht toe.
Er is hier vorige week iemand van het forum geweest die misschien kan bevestigen dat ik echt in een rolstoel zit en mijn benen niet meer kan bewegen.
Maar dat is aan diegene.

Verder wijken we een beetje af van het topic
brigitte064
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door brigitte064 »

Best Amy

Ook ik heb eens een beetje op jouw naam gegoogeld, en kan mij niet anders dan aansluiten bij mijn, gelukkig maar, kritische mede-forummers.

Je bent een heel, heel ziek meiske, een notoire leugenaar, en daar zijn meer dan genoeg bewijzen over te vinden op het internet.

Nu kun je, gelukkig maar, hier weinig schade aanrichten, wij zijn immers gewone mensen die als gezamenlijke hobby onze labradors hebben, maar dat is wel eens anders geweest, zoals ik gelezen heb bij een aantal fora waarin werkelijk zieke en gehandicapte mensen hun zorgen delen.

Hier kun je ons allemaal nu hooguit nog vervelem met alle leugens die je zo moeiteloos uit je mouw schudt, ik raad je echter aan de energie die het je toch moet kosten om zoveel te verzinnen, te gebruiken om eens een keertje iets te doen aan jouw probleem.

Ik wens je verder het allerbeste
Afbeelding
Labradorreke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Labradorreke »

Fallyn schreef: Met de insuniaties (insinuaties trouwens) van de rest denk maar wat jullie willen denken, daar hebben jullie het recht toe.

Verder wijken we een beetje af van het topic
Ik denk dat het hier niet over insinuaties gaat, maar over feiten die je neerschrijft en die we vinden op internet,
die niet stroken met de werkelijkheid .
En dat mensen dan aan jou verhaal gaan twijfelen
is niet meer als normaal.

Diverse keren werd er trouwens al gevraagd
wélke stichting het dan wél is, die je in de kou laat staan.
Daar krijgen we echter geen reactie op..

Geef toe.. als je al de zaken leest in de reeds neergezette links
over een stichting Madra die NIET bestaat
over een jeugdcircus Mirable
Beheerder, geeft workshops en optredens

Jongleert met 4 ballen, diabolo, devilstick, poién, eenwieleren en acrobatiek
http://circusmirable.nl/contact.html" onclick="window.open(this.href);return false;"

en hetgeen ik hier boven al neergezet heb wat die ene persoon tegen jou heeft gezegd..
dan is het normaal dat hier grote vraagtekens rijzen over de geloofwaardigheid van dit alles...

Ik ga verder trouwens mee in hetgeen Brigitte schrijft...
Afbeelding
:blondkopje: Frodo Of The Charmed Angel ° 17 mei 2006
:bruinkopje: Gismo (Bordeaux Dog) herplaatser °23 maart 2007
Annette
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Annette »

Anca schreef:Er is een naam voor dit soort mensen...kan er alleen even niet opkomen hoe die ook alweer is...
Mensen die zeggen dat ze van alles mankeren/hebben gemankeerd zodat ze maar heel veel aandacht krijgen...

Ik heb er maar 1 naam voor: ZIELIG...

De naam voor die ziekte is Münchhausen by Proxi.....en ik kan bevestigen uit ervaringen op een ander forum dat Amy aan deze psychische aandoening lijdt......
Afbeelding Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005
Afbeelding Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007
Anca
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anca »

@Annette, dank je. De naam lag op het puntje van mijn tong, maar kon er gewoon even niet opkomen.
Groetjes Anca

Afbeelding
ForumTeam

Ongelezen bericht door ForumTeam »

We willen het hierbij laten. Iedereen heeft kunnen lezen, en mag zijn conclusies trekken.

Topic gesloten.
Gesloten