agos, hoe is het nu met haar?
Beterschap hoor Toosje!
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Hier was onze bruine man vorig weekend ook zo ziek maar onze DA zei dat we niet eens langs hoefde te komen omdat het heerst
Hopelijk is Toosje ook gauw weer beter!!
Ben vandaag de halve dag met de mannen op stap geweest en Toosje heeft heerlijk de middag thuis verbracht in haar mandje. Ze is nog steeds niet lekker en vind het fijn dat ze een rustig dagje had.
Maar ik verwacht dat ze met de medicatie wel snel weer de ouwe tante Toosje zal zijn. Rust is nu het lekkerste voor haar. Dus, dat geven we haar dan ook.
Ocharm Toosje wat vervelend!!
Blijf maar lekker onder de 'wol', goed de medicijnen innemen en genieten van de verwennerij van het baasje.
Hopelijk knap je snel weer op!!
Beterschap Meissie!!
Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008 Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Vandaag heeft ze de korte wandeling mee gewandeld. Ze heeft niet meer over gegeven. Maar slaapt nog wel veel.
Maar ik denk dat ze nu aan de beterende hand ( uhhh poot) is.
De mannen hebben gelukkig nergens last van en hopelijk blijft dat zo.
Nino&Toosje schreef:Vandaag heeft ze de korte wandeling mee gewandeld. Ze heeft niet meer over gegeven. Maar slaapt nog wel veel.
Maar ik denk dat ze nu aan de beterende hand ( uhhh poot) is.
De mannen hebben gelukkig nergens last van en hopelijk blijft dat zo.
dat is goed te lezen
rustig an, de dame mag de tijd nemen op haar middelbare leeftijd
gitte schreef:Hoe gaat het nu met Toosje? Is ze weer de oude?
Ja, de lady is weer helemaal de oude en weer lekker aan het klooien met de mannen. Vandaag een lange wandeling gemaakt en ze had het prima naar haar zin.