Tja....

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Leonie&Werner

Tja....

Ongelezen bericht door Leonie&Werner »

Ik kwam vanmorgen beneden en zag dat Kya op haar kussen lag. Beetje vreemd, want ze slaapt in haar bench. Dus ik vroeg mijn vriend of hij haar op het kussen had laten liggen toen hij haar vanmorgen had laten plassen. 'Ehm..... nee'. Oke dan de bench niet goed dicht gedaan.
Ik heb direct gekeken of er niets stuk was, maar kon (gelukkig) niets ontdekken. Totdat ik de kastdeur open zag staan waar haar bak met brokjes in staat. En jawel hoor; vakkundig had de dief de deksel van de bak gewerkt en had zich zichtbaar tegoed gedaan aan al het lekkers. Kya kwam kwispelend naast me staan en ik ontdekte toch wel een dikke buik.
Dus mevrouw mag vanmiddag op rantsoen. Heeft ze toch een beetje straf voor dit avontuur!
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Ik zou, als ze zoveel heeft gegeten, haar niet alleen vanmiddag, maar ook vanavond en morgen de hele dag niets geven.
Maar, dat ligt er helemaal aan hoeveel ze naar binnen heeft gewerkt.
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Ik zou ook niets meer geven afhankelijk van hoeveel ze op heeft ook even overleggen met de DA, overeten kan gevaarlijk zijn :?
:blondpootje:
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
monique1977

Ongelezen bericht door monique1977 »

ooo :D :D :D zie het al helemaal voor me.
wat een ondeugd hebben jullie.
Maar ik heb er hier ook een hoor lany heeft de koekjes bij me moeder in de schuur ontdekt. ze wipt met haar voor poten het blik van de plang en gaat zo de koeken opeten. wij kunnen daar wel om lachen maar moeders heeft het blik nu hoog weg gezet.
gr monique
Netty
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Netty »

Wij hebben het een aantal maanden geleden gehad met Boyka, die had ruim 2 kilo brokken naar binnen zitten werken die hij van tafel had gepikt. Opeens had ik een hoogzwangere reu, zo dik was hij.
Het water heb ik weggehaald, want dan zet het nog erger uit en een dag geen eten gegeven. Ik heb hem uit voorzorg de hele dag ook rust gegeven, en de eerste uitlaatrondjes beperkt met kleine korte rondjes.
:blondpootje: Boyka ( 29-01-2008 - † 12-05-2018 )
:bruinpootje: Barry ( 15-02-2009 - † 09-05-2018 )
:zwartpootje: Bliss
:zwartpootje: Biezjoe
Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Mousy »

Heel goed advies Netty!!!!!!!!!!!Mousy
Leonie&Werner

Ongelezen bericht door Leonie&Werner »

Wij hebben Kya gisteren idd de hele dag niets gegeven. Ik moet zeggen dat ze het ook wel prima vond. Ze heeft al wel veel gepoept (meer dan normaal), maar het moet ook wel allemaal verteerd worden. Uitlaatrondjes hebben we ook kort gedaan.
Ze is gelukkig wel weer zichzelf qua postuur en gedrag (ze is weer vrolijk). Gisteren heeft ze heel veel geslapen.
Vandaag geven we halve porties.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Zo die durft zeg! Gelukkig gaat het goed met Kya :)!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
corretje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door corretje »

Dat heeft Diezel ook een paar keer gedaan. We vroegen ons af of hij niet opeens heel dik leek? Tot dat we in de bak gingen kijken waar het voer in zat. DIe was bijna helemaal leeg gegeten. 's avonds wel een gewone portie gegeven en overdag lekker gewandeld. Veel gepoept toen, maar hij had er verder geen last van.
:blondpootje: Kira 27-02-2002 0verleden op 24-12-2013
:zwartpootje: Diezel 24-10-2008
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

ze kunnen zich letterlijk dood eten want ze hebben geen rem dus jullie hebben stuk voor stuk de mazzel gehad dat niet alles op was en het goed is gegaan
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
marina
Grote hondenneus
Grote hondenneus

tja

Ongelezen bericht door marina »

laika schreef:ze kunnen zich letterlijk dood eten want ze hebben geen rem dus jullie hebben stuk voor stuk de mazzel gehad dat niet alles op was en het goed is gegaan
Meestal loopt het met een sisser af maar ik heb ook andere verhalen gehoord zoals maagdraaing waarbij het hondje het niet overleefde,dus overkomt je dit neem altijd contact op met de da .
Roos79

Ongelezen bericht door Roos79 »

Onze vorige Lab heeft een keer de vooraad kast geplunderd.
Hoe ouder hij werd hoe hoger de eetbare spullen maar blijkbaar was hij toch wat groter dan wij dachten :confused:
We kwamen thuis en je kon hem rollen want zitten ging niet meer :oops:
Hij moet toen een maand of zes zijn geweest denk ik...
Wat bleek hij had musli en rozijnen gegeten hoe kan je t verzinnen :?
DA gebeld en we moesten zout in zijn bek gooien en dan een lading water erachter aan :roll:
En dat werkte hij spuugde er de hele boel weer uit dat luchten hem wel op :D
Dit speelde zo n 14/15 jaar geleden af maar we denken er nog geregeld aan terug met een lach op ons gezicht want welke hond eet er nou musli :lol:
Moet zeggen dat Sul geboren is in t tijdperk van dat er boombast in melk gegeven werd dus mischien rook die musli naar iets bekend voor hem :D
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Roos79 schreef:Onze vorige Lab heeft een keer de vooraad kast geplunderd.
Hoe ouder hij werd hoe hoger de eetbare spullen maar blijkbaar was hij toch wat groter dan wij dachten :confused:
We kwamen thuis en je kon hem rollen want zitten ging niet meer :oops:
Hij moet toen een maand of zes zijn geweest denk ik...
Wat bleek hij had musli en rozijnen gegeten hoe kan je t verzinnen :?
DA gebeld en we moesten zout in zijn bek gooien en dan een lading water erachter aan :roll:
En dat werkte hij spuugde er de hele boel weer uit dat luchten hem wel op :D
Dit speelde zo n 14/15 jaar geleden af maar we denken er nog geregeld aan terug met een lach op ons gezicht want welke hond eet er nou musli :lol:
Moet zeggen dat Sul geboren is in t tijdperk van dat er boombast in melk gegeven werd dus mischien rook die musli naar iets bekend voor hem :D
Dat is een gevaarlijk advies.................. beter even langs de DA voor een injectie om de hond te laten braken hoor. :roll:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Roos79

Ongelezen bericht door Roos79 »

Saskia dit was 15 jaar geleden t advies van een DA.
Nu zullen de adviezen vast anders zijn denk ik.

Bij ons is dit nooit meer gebeurt want een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Roos79 schreef:Saskia dit was 15 jaar geleden t advies van een DA.
Nu zullen de adviezen vast anders zijn denk ik.

Bij ons is dit nooit meer gebeurt want een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Inderdaad lang geleden. :) Maar er lezen hier ook minder ervaren hondenbezitters mee en je zou toch niet willen dat die gaan expirimenteren met het geven van zout he? :wink: Daar kan een hond zelfs aan overlijden immers. :?
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Plaats reactie