Ik gebruik ze als ik in het bos of park ga waar ze los mogen en bij de jachttraining uiteraard.
Hondenfluitje
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Hugo
Hoe kan ik dit het beste trainen,want Spike komt gewoon niet terug hij houdt me wel in de gaten,maar komt gewoon niet,de laatste 2 weken lijkt het wel of hij oordoppen in heeft reageerd totaal niet zeker met andere honden in de buurt,ik zit op dit moment met de handen in het haar ondanks dat ik een man ben ook wel eens tranen in mijn ogen want het is en blijft mijn kanjer maar dit moet toch niet de bedoeling zijn(Help).
Gr,
Hugp & Spike
Gr,
Hugp & Spike
-
liesjeb
- Hele grote hondenneus

Maak je ook gebruik van je stem of gebruik je alleen het fluitje?Hugo schreef:Hoe kan ik dit het beste trainen,want Spike komt gewoon niet terug hij houdt me wel in de gaten,maar komt gewoon niet,de laatste 2 weken lijkt het wel of hij oordoppen in heeft reageerd totaal niet zeker met andere honden in de buurt,ik zit op dit moment met de handen in het haar ondanks dat ik een man ben ook wel eens tranen in mijn ogen want het is en blijft mijn kanjer maar dit moet toch niet de bedoeling zijn(Help).
Gr,
Hugp & Spike
Is hij het fluitje al gewend?
-
Hugo
Het meeste doe ik met mijn stem,en soms met fluitje maar er zit waarschijnlijk spanning in mijn stem hebben de laatste tijd veel problemen met onze zoon gehad(depresief)ik denk dat hij dat merkt terwijl ik me daar niet echt bewust van ben,maar ik ben nu begonnen met het fluitje tijdens het eten van Spike ,dus hij mag eten als ik fluit en dat helpt en verder durf ik nog niet veel met het fluitje omdat ik bang ben dat ik dat helemaal fout doe een beetje onzeker denk ik. 
-
liesjeb
- Hele grote hondenneus

Ik zou je proberen wat in te lezen 
Als je jouw stem gebruikt, dan kan de hond daar inderdaad meer uit opnemen dan wij in eerste instantie denken. Ook onzekerheid, spanning etc. Daarom is de fluit ook zo fijn, omdat je hier geen emotie in kunt laten klinken
Wel naar trouwens dat je zoon depressief is (geweest). Gaat het nu wat beter met hem?
Als je jouw stem gebruikt, dan kan de hond daar inderdaad meer uit opnemen dan wij in eerste instantie denken. Ook onzekerheid, spanning etc. Daarom is de fluit ook zo fijn, omdat je hier geen emotie in kunt laten klinken
Wel naar trouwens dat je zoon depressief is (geweest). Gaat het nu wat beter met hem?

Met dank aan Monika
-
Hugo
Mijn zoon Dylan(13 jaar) begint nu uit een behoorlijk diep dal te kruipen we hebben eindelijk hulp gekregen ,na een hele lange tijd van het kastje naar de muur gestuurd te worden en dat gaat je niet in de koude kleren zitten heeft hij en wij eindelijk hulp waar wij allen baadt bij hebben en in dit geval ook Spike want volgens mij heeft hij donders goed in de gaten dat er wat er allemaal loos is maar heeft nu een periode dat hij dwars is en mijn stem doet hier waarschijnlijk geen goed aan daarom wil ik over op de fluit.
Gr,
Hugo & Spike
Gr,
Hugo & Spike
-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer: