LPC
-
liesjeb
- Hele grote hondenneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Zootje
-
Aldinne
- Middelgrote hondenneus

Die mooie Busa..
Ik weet helemaal hoe het voelt, daar wij met Zepp het zelfde hebben meegemaakt..
Ook in beide ellebogen, en ook laten opereren door Walter Strikkers..(super man trouwens) De aquatherapie heeft hem heel goed gedaan, en als je hem nu zou zien zie je niet dat hij ooit wat heeft gehad.. Op het een beetje frans staan na dan..
Meid ik wens je heel veel sterkte & wijsheid..
Ik weet helemaal hoe het voelt, daar wij met Zepp het zelfde hebben meegemaakt..
Meid ik wens je heel veel sterkte & wijsheid..
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Christine, als er iets is wat ik voor je kan doen... Je hebt mijn nummer en mailadres, je kan altijd bellen om te schelden/huilen/uit te praten en als je wilt ga ik met je mee he donderdag, maar dat had ik al aangeboden...
Meis nogmaals heel veel sterkte en we houden ons vast dat onze kleine boeffies over een jaartje lekker in het bergse bos samen kunnen spelen, dat was ons doel toen we het beide net wisten en dat blijft gewoon staan !!

Meis nogmaals heel veel sterkte en we houden ons vast dat onze kleine boeffies over een jaartje lekker in het bergse bos samen kunnen spelen, dat was ons doel toen we het beide net wisten en dat blijft gewoon staan !!
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Jose
-
liesjeb
- Hele grote hondenneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
chrissy
- Hele grote hondenneus

Het is geen stomme vraag hoor maar zover ik weet is mij dit niet bekend maar zeker weten doe ik het nietliesjeb schreef:Misschien een stomme vraag hoor, maar is de lijn van jullie ermee bekend? Ik zie namelijk dat zowel Busa als Daan dus lpc hebben?
Ik blijf duimen dat Busa straks 100% hond kan zijn en lekker kan spelen met al zijn vriendjes!
Groetjes Chrissy
-
Aldinne
- Middelgrote hondenneus

Dat was ook mijn gedachte..
Ik hoop dat je ook mag rekenen op enige steun van de fokker..
Ik hoop dat je ook mag rekenen op enige steun van de fokker..
chrissy schreef:Het is geen stomme vraag hoor maar zover ik weet is mij dit niet bekend maar zeker weten doe ik het nietliesjeb schreef:Misschien een stomme vraag hoor, maar is de lijn van jullie ermee bekend? Ik zie namelijk dat zowel Busa als Daan dus lpc hebben?
Ik blijf duimen dat Busa straks 100% hond kan zijn en lekker kan spelen met al zijn vriendjes!![]()
Groetjes Chrissy
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun

-
Aileen
- Speurneus

- Contacteer:
Bah vreselijk!! Dit wens je niemand toe
Arme Busa, maar ook arme jij
Hopelijk kan Walter jullie een beetje hoop geven
Zie inderdaad ook Dat Busa en Daan nestgenootjes zijn. 2 is al te veel, hopelijk fokken ze niet meer met het teefje. Wat een ellende die LPC gedoe pff!!
Heel veel sterkte!!
Zie inderdaad ook Dat Busa en Daan nestgenootjes zijn. 2 is al te veel, hopelijk fokken ze niet meer met het teefje. Wat een ellende die LPC gedoe pff!!
Heel veel sterkte!!

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.