Niet schrikken de staart van Janus
-
Miep
- Speurneus

Niet schrikken de staart van Janus
Gisteren maar eens een foto genomen van de staart van Janus ik vind het er niet zo mooi uitzien, moet nu met honingzalf gaan insmeren

Groetjes van Erna
-
corretje
- Hele grote hondenneus

-
speurneus carola
- Speurneus

-
EricaM
- Speurneus

-
Charella
-
brigitte064
- Hele grote hondenneus

Met verbinden moet je ook een beetje voorzichtig zijn, de wond is nu open en als je de wond dicht legt zal het een stuk minder snel genezen.
Het enige wat je nu kunt doen, doe je al, je houdt de boel goed schoon en smeert met honingraat zalf (deze zalf wordt gebruikt om de wond sneller te doen dichtgroeien)
Het zal nog wel een tijdje duren voordat de wond echt dicht gaat, maar hij ziet er mooi schoon uit, complimenten, een staartwond is niet de meest gemakkelijke wond.
Het enige wat je nu kunt doen, doe je al, je houdt de boel goed schoon en smeert met honingraat zalf (deze zalf wordt gebruikt om de wond sneller te doen dichtgroeien)
Het zal nog wel een tijdje duren voordat de wond echt dicht gaat, maar hij ziet er mooi schoon uit, complimenten, een staartwond is niet de meest gemakkelijke wond.

-
Miep
- Speurneus

Dank je wel het is inderdaad niet makkelijk een staartwond pfff ik doe mijn best voor mijn ventje en meer kan ik echt nietbrigitte064 schreef:Met verbinden moet je ook een beetje voorzichtig zijn, de wond is nu open en als je de wond dicht legt zal het een stuk minder snel genezen.
Groetjes van Erna
-
Mark
- Kleine hondenneus

Een dierenarts kan zoiets goed inpakken hoor. Bij onze Tinny heeft ze de staart ook ééns moeten verbinden waarbij de volledige rol tape werd gebruikt. Het was eigenlijk een dikke spalk, speciaal gedaan omdat ze wist dat mijnheer er anders ging aan prutsen. Alleen het verwijderen later was wat anders.Miep schreef:Het vervelende met een staart is dat je het moeilijk kunt verbinden een paar keer kwispelen en het vliegt eraf
Tinny: raszuivere kruising (01/01/98-12/04/08 )
Benji: Kruising en ons duveltje (30/01/08-24/05/08 )
Zora: labrador in hart en nieren (06/06/01-10/04/14)
Vicky: lieve knuffelbeer
Benji: Kruising en ons duveltje (30/01/08-24/05/08 )
Zora: labrador in hart en nieren (06/06/01-10/04/14)
Vicky: lieve knuffelbeer
-
retriever resort
- Speurneus

- Contacteer:
Ja, dan moet ik toch gelijk weer denken aan die hond van Irene, die een huidtransplantie op de kop nodig had vanwege een enorme wond en die door een actipatch binnen 1 maand weer dichtzat en haargroei had (tot ongeloof van de DA). De staart zal wel iets minder gemakkelijk te verbinden zijn maar het is het proberen waard! Voor info mag je me wel een PB sturen want volgens mij staat dat topic hier niet meer vermeld.
groetjes Jeannette
-
roef
- Speurneus

-
Nino&Toosje
- Speurneus