oudjaarsdag
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Hier ging het super, Daan zijn 1e oud en nieuw verliep zoals we hoopte "rustig!" Daan heeft heerlijk liggen bekken met zijn broer en toen Kay het zat was en de bank op ging ging Daan nog even voor de tuindeuren naar het siervuurwerk kijken om vervolgens lekker neer te ploffen op de grond. Bij hele harde knallen keek hij even naar Kay, maar toen hij zag dat die gewoon doorsliep besloot hij ook weer te gaan slapen 
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
renate
- Speurneus

Hier ging het ook goed. Basco had nergens last van en bleef lekker liggen tot dat er natuurlijk lekkers uitgedeeld werd dan is hij haantje de voorste
Ghost had er wel duidelijk last van maar door het afleiden viel hij in ieder geval niet uit. Ghost was overmatig aan het kwijlen en heel snel aan het ademen, zijn pupillen waren helemaal verwijd
Om half 12 hebben we hem aan de lijn gedaan binnen om hem beter onder controle te houden. Hij heeft de hele tijd netjes naast me gelegen en steeds kreeg hij wat lekkers. Ik had op een gegeven moment een pot appelmoes gepakt ( dat was het enige wat hij nog wilde aannemen ) en ze om de beurt steeds een lepeltje met appelmoes gegeven tot het ergste voorbij was.
We hebben tot 6uur beneden gezeten bij hun ( ik ben op een gegeven moment in slaap gevallen met 2 honden die op mijn schoot lagen met hun koppies
)
Gelukkig zijn we er weer doorheen gekomen en is het weer voorbij
Ghost had er wel duidelijk last van maar door het afleiden viel hij in ieder geval niet uit. Ghost was overmatig aan het kwijlen en heel snel aan het ademen, zijn pupillen waren helemaal verwijd
Om half 12 hebben we hem aan de lijn gedaan binnen om hem beter onder controle te houden. Hij heeft de hele tijd netjes naast me gelegen en steeds kreeg hij wat lekkers. Ik had op een gegeven moment een pot appelmoes gepakt ( dat was het enige wat hij nog wilde aannemen ) en ze om de beurt steeds een lepeltje met appelmoes gegeven tot het ergste voorbij was.
We hebben tot 6uur beneden gezeten bij hun ( ik ben op een gegeven moment in slaap gevallen met 2 honden die op mijn schoot lagen met hun koppies
Gelukkig zijn we er weer doorheen gekomen en is het weer voorbij
-
lien86
met luca ging het harstikke goed. overdag reageerde hij niet echt op de knallen. ( hij is zo druk bezig met snuffelen)
en savonds zijn we naar mn schoonmoeder geweest, die had best veel visite, dat vond ie helemaal geweldig. toen heeft ie 2 uur geslapen, om half 12 nog een rondje en met het vuurwerk zat ie binnen en was gewoon aan het spelen. vond het wel heel fijn, het is zo zielig als ze bang zijn.
maar zou het komen dat ie nog zo jong is dat ie meer bezig is met snuffelen en dan de rest er omheen niet zo opmerkt?
en savonds zijn we naar mn schoonmoeder geweest, die had best veel visite, dat vond ie helemaal geweldig. toen heeft ie 2 uur geslapen, om half 12 nog een rondje en met het vuurwerk zat ie binnen en was gewoon aan het spelen. vond het wel heel fijn, het is zo zielig als ze bang zijn.
maar zou het komen dat ie nog zo jong is dat ie meer bezig is met snuffelen en dan de rest er omheen niet zo opmerkt?
-
Jose
Maggie vond het allemaal alleen maar bere-interessant. Ze heeft na twaalven op het balkon gezeten, toen wij de buren een gelukkig nieuwjaar wensten. Ze stond daar maar te kwispelen en te kijken in de lucht. Af en toe blafte ze, maar dat was naar ons idee niet door het vuurwerk, maar door de JR van de buren die ook op het balkon zat (achter een hek) 
Ze was overdag wel een beetje onrustig, maar heeft 's avonds heerlijk genoten van een kluif! en is ze eigenlijk rustig gebleven!
Ben blij dat het zo goed gegaan is!
Ze was overdag wel een beetje onrustig, maar heeft 's avonds heerlijk genoten van een kluif! en is ze eigenlijk rustig gebleven!
Ben blij dat het zo goed gegaan is!
-
royenmarjolein
- Hele grote hondenneus

Met onze mup is het ook goed gegaan tijden oud en nieuw. Hij heeft de avond lekker geslapen en geknuffeld met ons (net zoals altijd dus) en om 0:00 keek hij wel even alert op toen het geknal begon, maar dat was ook alles. Roy heeft hem opgetild en hem via het balkonraam laten kijken. Max vond het reuze interessant. Vervolgens hebben wij de rolgordijen omhoog gedaan en is Max de bank opgesprongen en heeft hij naar het vuurwerk staan kijken met zijn neus tegen de ruit
. Om half 1 is Max met Roy voor de laatste ronde gegaan. Ook dit leverde geen problemen op. Volgend jaar wordt het weer spannend, want dan hebben wij waarschijnlijk net de tweede pup is huis 
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
beertje4
-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

Hier ging alles super goed! We zijn om 12 uur met Miep in de tuin met de bal gaan spelen.
ze keeek niet op of om, alleen gefocust op de bal.
Vuurwerk duurde ongeveer een uur maar na een half uur begon Miep zelfs verveeld op een takje te kauwen.
ze keeek niet op of om, alleen gefocust op de bal.
Vuurwerk duurde ongeveer een uur maar na een half uur begon Miep zelfs verveeld op een takje te kauwen.
-
milo
- Grote hondenneus

King vond het ietwat spannend om buiten te zijn met de knallen, maar wilde ook niet naar binnen. Oplossing: achter mij staan, koekjes verorberend en kwispelent wanneer hij werd aangehaald.
Daarna vond hij een bal en heeft daarmee gespeeld.
Ik had hem meegenomen naar vrienden en ze zijn de hele avond (en nacht) met hem bezig geweest. King was de dag erop doodop maar heeft wel een topavond gehad met zoveel aandacht!
Trouwens: Hij vindt al die knallen maar niks, maar de knallen voor twaalf uur vond hij wel gek maar niet eng. Kwispelent kwam hij naast mij lopen, mij aankijkend van: 'Gek he baas, wat is dat nou?'
Daarna vond hij een bal en heeft daarmee gespeeld.
Ik had hem meegenomen naar vrienden en ze zijn de hele avond (en nacht) met hem bezig geweest. King was de dag erop doodop maar heeft wel een topavond gehad met zoveel aandacht!
Trouwens: Hij vindt al die knallen maar niks, maar de knallen voor twaalf uur vond hij wel gek maar niet eng. Kwispelent kwam hij naast mij lopen, mij aankijkend van: 'Gek he baas, wat is dat nou?'