Oh, dus dat is de oplossing!
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Greetje
-
wobbetje
Gadver...... Daar kan je toch 3 dagen niet meer van praten als je zo'n antwoord krijgt ???!! Wat voor een hersenspinsels moet je hebben om nog maar zo'n antwoord te bedénken???
Er zitten écht mensen vast in een dwangbuis in een inrichting voor veel minder hoor.
En dat je dat allemaal zo maar vrij kan tegenkomen en dat dat dan nog honden heeft ook..... ocharme die beesten...... ik hoop dat die dan altijd heel perfect blijven.... want anders..... de kogel dus....
Dan was onze Wobbe lang geen 9.5 jaar geworden hoor, want die heeft nog heel geregeld drukte-aanvallen.
Man, man, woest word ik ervan

Er zitten écht mensen vast in een dwangbuis in een inrichting voor veel minder hoor.
En dat je dat allemaal zo maar vrij kan tegenkomen en dat dat dan nog honden heeft ook..... ocharme die beesten...... ik hoop dat die dan altijd heel perfect blijven.... want anders..... de kogel dus....
Dan was onze Wobbe lang geen 9.5 jaar geworden hoor, want die heeft nog heel geregeld drukte-aanvallen.
Man, man, woest word ik ervan
-
renate
- Speurneus

oh dan moet ik ook beide honden afmaken
ze zijn druk, gecastreerd, luisteren niet altijd, en zo hyper als maar kan
Sommige mensen zijn niet te begrijpen. Bij mij zeggen ze vaak dat ik op moet passen dat mijn honden niet agressief worden want tja ze krijgen rauw vlees te eten
Ik ben dan zo dat ik zeg, ja normaal zijn ze ook agressief maar je hebt het getroffen ze hebben net gegeten
en dan loop ik door
ze zijn druk, gecastreerd, luisteren niet altijd, en zo hyper als maar kan
Sommige mensen zijn niet te begrijpen. Bij mij zeggen ze vaak dat ik op moet passen dat mijn honden niet agressief worden want tja ze krijgen rauw vlees te eten
-
Jitske-Esther
-
Mariska+Noa
Re: Oh, dus dat is de oplossing!
Zo, dat is nog eens oplossingsgericht denkenLinnie schreef:Waarop zij zegt: 'Hoe oud is die van jou?' Ik: '8 maanden'. Zij: 'Dan moeten z'n ballen eraf, dat heb ik bij die van mij ook gedaan met 8 maanden'. Ik: 'Dat wil ik niet' Zij: 'Ja, dan zal je 'm veel beweging moeten geven' Ik: 'Dat geef ik' Zij: 'En dan nog is 'ie druk? Dan moet 'ie een kogel door z'n kop. Niemand zit te wachten op een drukke hond!'
-
Stitch