Maar ook ik ben heel benieuwd waarom hij herplaatst moet worden
Ik hoop dat hij bij jullie en Brego gaat passen.

Wat moedig en moeilijk besluit hebben jullie genomen voor jullie jr. Soms kan het niet anders en het besluit dat jullie hebben genomen is uit liefde geweest voor jullie jr. Gelukkig weten jullie waar hij zit en dat hij goed zitJess schreef:Ollie, dat was zeker moeilijk. Ik wilde het maar niet zien, was in een soort van ontkenningsfase. Ik ben er niet zo van om dieren weg te doen, daar ga je gewoon voor.
Maar hij was zo gefrustreerd en kon geen seconde rustig zitten en dat ging ook ten koste van Brego en dus ook de jongens.
Heb er heel wat om gehuild toen we wisten dat hij bij ons niet meer gelukkig zou kunnen zijn.
Elisabeth, als ik de link aanklik geeft deze aan dat het onderwerp niet bestaat. Maar ben nu wel nieuwschierig.
Sascha, ik hoop het zo. Het zou zo fijn zijn voor Brego. Ik bel je wel als we hem mee naar huis kunnen nemen en het blijkt na een paar dagen echt goed te gaan.
Kunnen we gelijk weer even bijkletsen, is alweer veel te lang geleden door al die feestdagendrukte ed.
Dit is Basco trouwens, ik krijg straks nog betere foto's en een filmpje.
Maar die ogen, die blik. Ben daar voor gevallen. Ayla had zo'n lieve zachte blik en Gaia ook. Dat doet t m bij mij.

Heb je de vragen wel opgeschreven? Door de zenuwen of blijdschap vergeet je ze misschien welJess schreef:Bedankt voor alle leuke reacties. Ik begin nu toch echt wel nerveus te worden.![]()
Ik hoop zo dat het klikt.
Ik ga hem wel het hemd van het lijf vragen. Hij kan idd met kinderen, maar wil ook weten hoe hij reageert als ze hem om zn nek vliegen, door het huis rennen en als er vriendjes komen spelen.
En hoe hij is met vreemden, bij de da, welke commando's hij kent. Of je aan zijn eten mag komen, hem overal mag betasten (afdrogen).
Brego ligt nu heerlijk aan mijn voeten te slapen. Die is helemaal uitgeput. Ik ben heel benieuwd hoe ze morgen zijn. Ik hoop dat Basco, sorry BrascoDe meeste zullen het wel al weten, wij zijn sinds vandaag de nieuwe eigenaren van Basco. Een schat van een reu die helaas niet meer bij zijn vorige baas kon blijven.
Vandaag zijn JP en ik met onze Labrador Brego naar Drunen gegaan om kennis te maken met Basco. Aangezien onze Brego een ontzettende goedzak is, en ook zeer onderdanig zag ik er geen kwaad in om bij Basco thuis kennis te maken.
Vertrouwens op wat Olav ons vertelde over Basco kon dit alleen maar goed gaan.
Basco was zeer enthousiast en ze hebben dan ook met zijn 2en de hele tuin doorgerend. Basco was wel erg veel aan het rijden, maar met een stemverheffing of een por in zijn zij was dit gelijk over.
Je kon gelijk zien dat Basco ook zeker een hondenvriend op prijs stelt. Voor Brego was het even wennen, omdat Basco wel overweldigend overkomt.
Tijdens de wandeling buiten waar ze lekker konden gaan waren ze alleen maar bij elkaar te vinden. Samen het water in, gigantisch hard rennen en Brego heeft hem zelfs een aantal keren uitgedaagd om te spelen. Dat was voor mij super om te zien. Daar gingen we voor.![]()
Hier thuis is nog wel onrustig. En moe als ze zijn heb ik Brego even lekker in zijn eigen mand in de keuken gelegd en Basco bij mij in de woonkamer. Na een tijdje piepen ging hij toch lekker liggen en heeft ook geslapen. Uit zijn eigen in de bench die gewoon open staat en later ook gewoon op de grond. Zo af en toe komt hij even een knuffel halen en legt dan zijn grote kop op je schoot. Als je hem dan aait en zachtjes toespreekt begint gelijk zijn staart te kwispelen. Heerlijk!!!!![]()
Brego ligt nu even bij me en Basco in de keuken met een bak vol KVV (vis). Al heeft hij nog niet gegeten, want Brego is weer even in de picture geweest. Maar ik geef hem de tijd. Misschien dat hij het straks toch wel even probeert. Zo niet, dan probeer ik zijn eigen brokken wel even.
JP en de jongens zijn trouwens nog op een verjaardag, dus ook wel even zo rustig in huis.
We geven beide honden de tijd om te wennen en ik verwacht ook zeker wel dat de rust na een tijd wel wederkeert. Basco heeft de tijd nodig en straks is het heel normaal voor hem om samen met een andere hond in huis te leven.
Zolang het bij tembare enthousiasme blijft is er niks aan de hand.
Oh, we hebben trouwens besloten om een r in zijn naam toe te voegen zodat het Brasco wordt. Klinkt net wat leuker samen met Brego.
En hij heeft een mooie leren halsband en politielijn gekregen van ons. Was wel even lastig in de winkel.
Ik had thuis de halsband van onze overleden Ayla gepakt, maar die was zeker te klein.
En in de winkel hadden ze niet veel van die grote maten, maar heb uiteindelijk toch een mooie brede gevonden van 80 cm.![]()
Das wel weer even wennen, zo'n kanon van een hond.