HELP!!!!
-
Ineke P
HELP!!!!
Vanmorgen heeft Remy gesmuld van de eendelevertjes, maar nog geen 5 min. later had ie in een onbewaakt ogenblik een halve boterham met hazelnootpasta te pakken en opgegeten. Normaal zit ie in de bench als wij eten, maar het was allemaal wat rommelig vanmorgen.
We schrokken ons allemaal rot en zitten nu een beetje angstig na te denken wat we moeten doen.
Hebben jullie nog tips?
We schrokken ons allemaal rot en zitten nu een beetje angstig na te denken wat we moeten doen.
Hebben jullie nog tips?
-
Els
- Speurneus

-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Ik zou me er persoonlijk niet al te druk over maken... Een boterham met pasta zal niet zoveel kwaad kunnen
Gewoon Remy goed in de gaten houden of hij zich niet anders gaat gedragen
Gewoon Remy goed in de gaten houden of hij zich niet anders gaat gedragen
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
doggie
- Hele grote hondenneus

-
kiaora
daar hoef jij je geen zorgen om te maken.
Jesse heeft een keer een 200-300 ons merci op en een klein pakje chocopos....tegelijk!
Niets aan de hand.
Ik had toen ook de da gebeld en die zei dat als het nu een chihuahua was....en dat een lab best en grote hoeveelheid nodig heeft om er wat van te krijgen. Mss alleen wat dunnere ontlasting.
Neemt niet weg dat hier alle chocolade een grote nee is....
Jesse heeft een keer een 200-300 ons merci op en een klein pakje chocopos....tegelijk!
Niets aan de hand.
Ik had toen ook de da gebeld en die zei dat als het nu een chihuahua was....en dat een lab best en grote hoeveelheid nodig heeft om er wat van te krijgen. Mss alleen wat dunnere ontlasting.
Neemt niet weg dat hier alle chocolade een grote nee is....
- riwka
- Hele grote hondenneus

Dat idee kreeg ik ook gelijkdoggie schreef:Geen paniek, ze kunnen echt wel wat hebben hoor, bovendien, veel cacao zit er meestal niet in die pasta's.
Ik krijg wel eens het idee dat hondeneigenaren vaker de dokter bellen voor hun hond dan voor zichzelf of hun kinderen
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
A.Willametz
- riwka
- Hele grote hondenneus

Dat idee kreeg ik ook gelijkdoggie schreef:Geen paniek, ze kunnen echt wel wat hebben hoor, bovendien, veel cacao zit er meestal niet in die pasta's.
Ik krijg wel eens het idee dat hondeneigenaren vaker de dokter bellen voor hun hond dan voor zichzelf of hun kinderen
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
A.Willametz
-
mariska1972
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Ineke P
Ze ligt lekker te slapen en en er is nog niks aan haar te merken. Ik kijk het voorlopig even aan. Er zit 3% cacao in hazelnootpasta, dus volgens mij valt dat mee. Heb verder geen chocolade in huis om te vergelijken. Maar nu denk ik dat het ook wel meevalt. Was geschrokken en vandaar gelijk even een berichtje hier op het forum! Bedankt voor jullie snelle reacties!!! 
-
Martine.jolie
-
speurneus carola
- Speurneus

-
Ollie
- Hele grote hondenneus