Heerlijk zo'n compliment

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
LoveLab

Heerlijk zo'n compliment

Ongelezen bericht door LoveLab »

Net terug met Jones van de DA voor z'n jaarlijkse prik.

In de wachtkamer kregen we al een compliment dat ie er zo mooi uitzag, slank is en zo glanst. Men dacht dat ie net een jaar oud was, terwijl meneer toch echt al 4 is!! Ik voel mezelf dan wel groeien hoor, als men zo over mijn hond praat!

Bij de DA binnen kregen we direct weer een compliment, dat ie perfect op gewicht is, een supermooie vacht heeft en mooi gebouwd is!!! En hoe ik dat deed, Jones zo mooi op gewicht houden?? Toen ik vertelde dat ie kvv kreeg, was ik bang dat de DA daar wel weer e.e.a. over te zeggen zou hebben, maar hij zei alleen 'prima mevrouw, u heeft een prachtige hond, ga zo door!! Ook de dierenarst moest even 2 keer kijken in z'n boekje hoe oud ie nou precies is. En hij begon van alles te vragen hoe hij met andere honden is etc...

Dan ga ik toch met een opgeheven hoofd de deur uit, met mijn mooie hond!! En tja, het is ook gewoon een lekker ding!!!
Jamiedepemie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Jamiedepemie »

gefeliciteerd! trots mag je dan zijn hoor :klasse:

is beter dan een DA die ik trof; die zei: die labrador is veels te vet. Hij moet eruit zien, zodat de mensen zich afvragen of ie wel te eten krijgt :shock: Een maand eerder zei een andere DA (van dezelfde maatschap) dat hij er prima uitzag! (maar ja... ze heeft zelf ook een lab) :D
Afbeelding
de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika :)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Nou dat is super! :D
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ja dan ben je op weg naar buiten een paar cm langer dan toen je naar binnen ging he? :D Fijn hoor dat het zo goed met hem gaat.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
lien86

Ongelezen bericht door lien86 »

dat is idd heel leuk om te horen! wij kregen laatst ook te horen van de DA dat we een mooie hond hebben:)
daantjuh85
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door daantjuh85 »

Haha, leuk hoor:D Doet altijd goed complimentjes;) Geniet er maar lekker van! Maar vooral van die knappe hond 8)
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Jamiedepemie schreef:is beter dan een DA die ik trof; die zei: die labrador is veels te vet. Hij moet eruit zien, zodat de mensen zich afvragen of ie wel te eten krijgt :shock:
Dat is een catwalk DA, haha! :D

Zag hij er zelf ook zo uit, en mooi gespierd? :twisted:

Maar leuk om te horen, wat ben je trots dan :)
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Dan mag je ook met opgeheven hoofd de deur uit gaan en trots zijn. :klasse:
Plaats reactie