Een vriendje voor Brego

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
lmolen
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door lmolen »

Als Hij gromt en zijn tanden laat zien zou ik zeker gezien de kinderen geen risico nemen.
Maar ook het risico naar Brego en naar Jullie toe is te groot.
Groetjes Lucia
Jess

Ongelezen bericht door Jess »

Bedankt voor jullie begrip.
Heel wat anders dan de reacties op het rottweilerforum. :wink:

Het is heel jammer, maar we hebben er van geleerd. Zo'n ras wordt het nooit meer en gewoon lekker een pup.
Ik ga Brego niet een soort van opofferen zodat een herplaatser na weken zijn plek kan vinden bij ons. Dat vind ik het allemaal niet waard.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Jammer dat het niet gaat :(
En ik ben het met de andere ook eens, tanden laten zien en grommen is geen goede combinatie met kinderen. En het constant rijden op Brego is ook niet goed voor Brego, lichamelijk niet maar ook geestelijk niet want hij moet zich ook prettig voelen in zijn huis.

Jullie hebben het in ieder geval geprobeerd en het is niks geworden. Daar kan je beter nu achter komen dan over een paar weken als de hond al gewent is. Nu is het voor Basco zelf net of hij een dagje uit logeren is geweest.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Wat voor reacties kun je nu anders geven dan balen, rot maar helaas?
Ik bedoel: in jouw geval gaat het om meer dan alleen een herplaatser een goed thuis bieden: je hebt kids en nog een hond. Zij moeten geen slachtoffer worden van iemand anders hond... Daarnaast een reu van 50kg is wel even wat anders dan een klein hondje met een grote waffel 8)
Zeker een reu die zo obsessief bezig gaat in zijn gedrag en dus nu al de scepter zwaait bij jullie thuis, dat is met een dergelijk kaliber ronduit gevaarlijk! Ik geef je dan ook groot gelijk dat je eerst voor je eigen veiligheid gaat en pas daarna een herplaatser een plekje biedt. Je moet geen spanning in je eigen huis hebben :wink:
Zie het als een poging tot een match, en de match was er niet... jammer maar helaas daar is nu precies proeftijd voor :wink:
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Elisabeth, als ik de link aanklik geeft deze aan dat het onderwerp niet bestaat. Maar ben nu wel nieuwschierig.

Vlak nadat ik jouw bericht las zag ik een bericht volgens mij van Gerritte over een herplaatser ook een blonde labrador van 1 1/2 jaar die kinderen en andere honden gewend was alleen stond erbij nader bericht volgt en die is dus niet gekomen misschien al een huis gevonden :confused:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

Jess schreef:We willen hem idd terug brengen. Het is voor Brego niet te doen wanneer een rottweiler van 50 kilo hem steeds bij zn heupen pakt en op hem hangt. Dat kan ik niet de kans geven. Straks is Brego geblesseerd.
meis net wat ik zei je moet je gevoel volgen ik hoop dat jullie snel een ander maatje voor kanjer vind

gr mariska
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Jammer dat het niet goed is gegaan. De veiligheid van jullie, kinderen en Brego staat voorop. Wat zeggen de vorige baasjes ervan?
Jess

Ongelezen bericht door Jess »

De vorige eigenaar vond het wel jammer dat we wilden dat hij hem terug moest nemen. Hij vroeg of we hem niet in asiel wilden doen, maar ik ga niet zomaar zo'n hond naar het asiel brengen, dat verdient hij niet. Bovendien kost dat ruim 100 euro en dat doe ik zeker niet.
We hebben iedereen die we konden bedenken gebeld of ze interesse hadden, want Basco alleen is een schat van een hond. Maar niemand wilde.
Tot vanavond. Een vriend van de familie belde voor Basco en ik heb het telnr gegeven. Die man is alleen en zoekt gezelschap. Altijd herders en rottweilers gehad, dus die weet ook wel zo'n hond te houden. Ik ben heel benieuwd of dat wat gaat worden. Basco verdient echt wel een fijn huis. Alleen niet met andere honden erbij.
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Lupos schreef:Wat voor reacties kun je nu anders geven dan balen, rot maar helaas?
Ik bedoel: in jouw geval gaat het om meer dan alleen een herplaatser een goed thuis bieden: je hebt kids en nog een hond. Zij moeten geen slachtoffer worden van iemand anders hond... Daarnaast een reu van 50kg is wel even wat anders dan een klein hondje met een grote waffel 8)
Zeker een reu die zo obsessief bezig gaat in zijn gedrag en dus nu al de scepter zwaait bij jullie thuis, dat is met een dergelijk kaliber ronduit gevaarlijk! Ik geef je dan ook groot gelijk dat je eerst voor je eigen veiligheid gaat en pas daarna een herplaatser een plekje biedt. Je moet geen spanning in je eigen huis hebben :wink:
Zie het als een poging tot een match, en de match was er niet... jammer maar helaas daar is nu precies proeftijd voor :wink:
Vind ik ook! :)
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Plaats reactie