Zo herkenbaar ook, maar 9 van de 10 keer komen ze hier gelukkig wel terug als ik boos/streng word.....mijn gezicht/ogen schijnen nogal boekdelen te spreken
donderstenen!
-
Lunatic
- Speurneus

Woeha, de kracht van een duo
Zo herkenbaar ook, maar 9 van de 10 keer komen ze hier gelukkig wel terug als ik boos/streng word.....mijn gezicht/ogen schijnen nogal boekdelen te spreken
dus dan weten ze dat ze maar beter kunnen luisteren
"vrouwtje powerrrrrrrrrrrr"

Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
Linnie
Wat een draakieroef schreef:in het geleide werk was foppe steengoed,ook steeds de beste van zijn groep,alleen foppe had door dat zijn baas blind was en als hij dan "vrij"was haalde hij van alles uitLinnie schreef:Ik snap wel waarom Foppe geen hulphond mocht worden![]()
Kom je met een gebroken arm thuis na een wandeling
![]()
Die smoelen na een ondeugende actie... probeer dan maar eens een stalen gezicht te houden![]()
tuig uit was klooien voor foppeen das nie handig voor een blinde baas.(of een baas die niet sterk in zijn schoenen staat)
ze hebben het er niet uit kunnen trainen,heel jammer want in het werk was hij een kanjer.