Hij wou me opeten!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Linnie

Hij wou me opeten!!

Ongelezen bericht door Linnie »

Pfoeh ik ben me toch rotgeschrokken! :mad:

Ik (Guus) was lekker aan het chillen in de gang. Heerlijk op mijn zij kon ik door het raam naar buiten kijken. Als echte labrador gooi ik mezelf op mn rug en strek mijn achterpoten eens goed uit tegen de spiegel die daar tegen de muur stond. Noouuuuuuu :shock: daar was die spiegel toch ineens niet van gediend!! Hij valt me vanuit het niets aan! Ik spring omhoog en ren keihard naar mijn vrouwtje die met een geschrokken hoofd 'NEEEE' gilt.
Ik probeer haar te kalmeren door paniekerig met mijn staart tussen mijn poten en mijn oren plat naar achter heen en weer te rennen en doe een poging op mijn bench te springen om haar van bovenaf eens goed toe te spreken :evil:
Gelukkig was de spiegel nog heel, alleen gleed de spiegel tegen een andere muur die mijn vrouwtje vorige week heeft geverft en daar zijn wat stukken uit nu.. dus valt mee....... :eusashhh:
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:D spiegels horen ook niet op je chillplekje hoor :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:shock: Aangevallen door een spiegel, hier kunnen we ons voorstellen dat je daar niet van terug had.............. :? Jammer van die muur alleen, had je vrouwtje nog wat van die verf? :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Linnie

marron schreef::D spiegels horen ook niet op je chillplekje hoor :D
Precies, want achter dat raam staat altijd een onwijs irritante hond mij de heeeeuuuule tijd na te doen :mad: :evil: ... verzin je eiguh truukies :nietcool:
Linnie

Saskia.Bernadette schreef::shock: Aangevallen door een spiegel, hier kunnen we ons voorstellen dat je daar niet van terug had.............. :? Jammer van die muur alleen, had je vrouwtje nog wat van die verf? :wink:
Gelukkig is mijn vrouwtje niet zo dom als ze eruit ziet en had ze een likkie verf overgehouden, dus dat kan ze mooi morgen na dr werk even doen. Ik kijk vanaf mijn kussen wel of het een beetje goed gebeurt :koningin:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Linnie schreef:
Saskia.Bernadette schreef::shock: Aangevallen door een spiegel, hier kunnen we ons voorstellen dat je daar niet van terug had.............. :? Jammer van die muur alleen, had je vrouwtje nog wat van die verf? :wink:
Gelukkig is mijn vrouwtje niet zo dom als ze eruit ziet en had ze een likkie verf overgehouden, dus dat kan ze mooi morgen na dr werk even doen. Ik kijk vanaf mijn kussen wel of het een beetje goed gebeurt :koningin:
Ja, houdt de boel maar goed in de gaten! :D By the way.......... blijf uit de buurt van spiegels he? :lol:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Linnie

Saskia.Bernadette schreef:
Linnie schreef:
Ja, houdt de boel maar goed in de gaten! :D By the way.......... blijf uit de buurt van spiegels he? :lol:
Dat ligt eraan of dat mens zo verstandig is om spiegels bij MIJ uit de buurt te houden :mad: ik mag toch wel relaxen waar ik wil?? T moet niet gekker worden..
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

Linnie schreef:
marron schreef::D spiegels horen ook niet op je chillplekje hoor :D
Precies, want achter dat raam staat altijd een onwijs irritante hond mij de heeeeuuuule tijd na te doen :mad: :evil: ... verzin je eiguh truukies :nietcool:
Sla hem :twisted: :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Jamiedepemie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Jamiedepemie »

Spiegels zijn verschrikkelijk :D want dan ga ik (jamie) plat op mijn buik liggen, want ik denk dat er een afgrond naast me opdoemt en ik heb HOOGTEVREES :kots: :ban2: de spiegels!
Afbeelding
de banner is fantastisch mooi gemaakt door Monika :)
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

nou guus geen stijl hoor een spiegel bij je plekje :mad:
roef zegt dat je er niet bang voor hoeft te zijn,op de hondenschool hebben ze hele grote spiegels en als ik er dan mijn best loop te doen met mijn vrouwtje dan zijn er ineens weer die leuke jongen met zijn baas die op het mijne lijkt. alleen zo stom dat hij nooit mee doet met spelen als het er op aankomt :(
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Linnie

roef schreef:nou guus geen stijl hoor een spiegel bij je plekje :mad:
roef zegt dat je er niet bang voor hoeft te zijn,op de hondenschool hebben ze hele grote spiegels en als ik er dan mijn best loop te doen met mijn vrouwtje dan zijn er ineens weer die leuke jongen met zijn baas die op het mijne lijkt. alleen zo stom dat hij nooit mee doet met spelen als het er op aankomt :(
Ja belachelijk!! :evil: OF je komt dan met me spelen OF je blijft gewoon weg.. :mad: GEK word ik ervan :cry:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Max: "Haha, ben jij echt bang voor een spiegel? Ik alleen voor de kerstboom die bijna op me viel na een lompe actie". "Onze spiegel hangt tenminste boven mijn bench en kan niet op mijn dak vallen."

Baasje wat not amused toen ik de hielp de kerstboom af te breken (voor Kerst). Maar achteraf heb ik hem wel zien lachen.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Plaats reactie