Mij al eens horen tekeer gaan?

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

milo schreef:Oh ik zou ook helemaal uit mijn pannetje gaan hoor, je schrikt je gewoon dood! Maar omdat het incident zich bij het begin van een losloopgebied plaatsvond, filosofeerde ik er op los ;)
Nee, het incident vond plaats op een plek waar honden helemaal niet los mogen lopen. Maar omdat het een soort van bosje is , is er nog extra een bord geplaatst, zodat de mensen hun honden daar ook NIET los maken.
En ik ben ook niet bang als er een herder op mij afstormt. Maar met drie honden aan de lijn, waarvan eentje een echte hekel heeft aan herders(Toosje) en er een reu bij zit die zich echt niet laat pakken ( Nino) zit zat er voor mij niets anders op dan ze los te laten.
Want ik kende de herder tenslotte niet en voor dat ik het zou weten zou ik aan de lijn een kluit vechtende honden hebben.
mariska1972

Ongelezen bericht door mariska1972 »

ik heb ook normaal best goed luisterende honden

maar nu de laatste tijd is de oudste van het spul er een loopje mee aan het nemen pff dan sta ik te roepen en te roepen en dan komt hij als enige niet terug
en ja hij is 10 jaar dus had al het idee dat hij doof was maar gek genoeg als je thuis iets van koekje zegt of buiten of ik ga ze voeren dan hoort hij dit wel

schaam me soms ook rot want ja mensen denken dan ook van hou hem aan de lijn als je hem niet onder controlle hebt
terwijl de rest van de kudde gewoon gelijk terug komt dus ik roep tegenwoordig niet meer hard tegen andere mensen begrijp nu dat je het niet altijd lukt

maar om nou zo als dat mens te reageren met ik laat hem de volgende keer los als ik jou en je honden zie vin ik echt tever gaan

gr mariska
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Sja ik maak me ook wel schuldig aan loslopen waar het niet mag, maar ver weg van de weg, het zou je maar gebeuren :shock:
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Plaats reactie