zoute koekjes

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
wobbetje

zoute koekjes

Ongelezen bericht door wobbetje »

Jaja, gisteravond heeft het koekiemonster weer toegeslagen.
Ik verwachtte bezoek en er stond al wat lekkers klaar op de salontafel, onder andere zoute TUC koekjes.
Toen ik volop het bezoek aan het binnenlaten was, kon Wobbe het NIET laten om een goeie grabbel in de TUC koekjes te doen. Hij had er wel 10 tegelijk in zijn bek :shock: , zovéél dat hij ze niet naar binnen kon werken..... Spijtig voor hem, maar ik kan ook nog snel zijn en heb toch minstens 8 koekjes uit zijn bek kunnen halen.....
Moest er eigenlijk wel om :lol: t was echt geen gezicht.... (waarschijnlijk niet echt opvoedkundig maar ja) :roll:
Hij blijft een échte snoodaard hoor.....

Groetjes
Martine
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Je kunt het altijd proberen zou Wobbe wel gedacht hebben :lol:
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Dat was vast een kostelijk gezicht... :lol:
:zwartpootje: Bubbles (Real Mystery of the Dutch Highlands)
5-11-2001 overleden 26-1-2016
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Nou nou Wobbe, kan het? 10 koekjes tegelijk?
Ik dacht dat Joris erg was, maar die pikte heel beleefd maar 1 oliebol en later 1 appelflap van de schaal. Nou ja, Oudejaarsavond he?
Maar toch, keurig netjes niet overal aan zitten met je (h)tandjes.
Wij hebben ook -niet opvoedkundig- in een deuk gelegen. :lol:
kimmeding

Ongelezen bericht door kimmeding »

10 tegelijk wauw dat is wel een beste hap zeg.

maria1 schreef:Ik dacht dat Joris erg was, maar die pikte heel beleefd maar 1 oliebol en later 1 appelflap van de schaal. Maar toch, keurig :
De berner van mijn ouders heeft een keer de halve schaal oliebollen leeg gegeten en mijn broer en ik kregen de schuld :D
Toen mijn moeder ging tellen bleken er 14 oliebollen weg te zijn dus heeft ze toch maar even gevraagd hoe dat kwam.
Plaats reactie