Vandaag naar Ouwehands dierenpark in Rhene geweest

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

En natuurlijk allemaal bedankt voor jullie reacties :wink:
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Er zijn nog maar weinig dierentuinen waar je met je hond naar binnen mag, maar bij Ouwehand is het nog steeds toegestaan. Jammer dat je maar 1 wolf hebt gezien, er lopen er toch echt meer. Twee weken terug op zondag waren de wolven met de beren aan het bakkeleien. Een machtig interessant gezicht. Wij lopen heel vaak aan de buitenkant van de dierentuin, want daar mogen de honden los lopen. Af en toe gaan we naar binnen. We hebben nl een abonnement en gaan dan voor een uurtje. Je hebt erg leuke foto's gemaakt.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Wat een leuke foto's. Nou Basco, jouw baasjes hebben je toch een onvergetelijke dag gegeven. zeg. Wat een indrukken, he? En, Basco...jij bent helemaal niet eng! Je bent een prachtige hond. Maar kindjes zijn nu eenmaal klein en zo'n grote hond als jou is in die ogen van die kindjes supergroot. Max heeft hetzelfde probleem. Was je broer Ghost niet mee geweest?
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
renate
Speurneus
Speurneus

donna schreef:Er zijn nog maar weinig dierentuinen waar je met je hond naar binnen mag, maar bij Ouwehand is het nog steeds toegestaan. Jammer dat je maar 1 wolf hebt gezien, er lopen er toch echt meer. Twee weken terug op zondag waren de wolven met de beren aan het bakkeleien. Een machtig interessant gezicht. Wij lopen heel vaak aan de buitenkant van de dierentuin, want daar mogen de honden los lopen. Af en toe gaan we naar binnen. We hebben nl een abonnement en gaan dan voor een uurtje. Je hebt erg leuke foto's gemaakt.
Beren hebben we ook niet gezien jammer genoeg. wel leuk dat je zo dichtbij woont dan kan je inderdaad ook vanaf buiten de wolven zien :)
het viel me ook mee dat Basco in zo veel restaurants naar binnen mocht, ik dacht dat dat niet mocht maar daar aangekomen mocht hij overal binnen waar we wat gingen drinken.
renate
Speurneus
Speurneus

royenmarjolein schreef:Wat een leuke foto's. Nou Basco, jouw baasjes hebben je toch een onvergetelijke dag gegeven. zeg. Wat een indrukken, he? En, Basco...jij bent helemaal niet eng! Je bent een prachtige hond. Maar kindjes zijn nu eenmaal klein en zo'n grote hond als jou is in die ogen van die kindjes supergroot. Max heeft hetzelfde probleem. Was je broer Ghost niet mee geweest?
Zo even het vrouwtje achter de pc uit geschopt :twisted:
Ja het was echt heel leuk ik heb er 's avonds nog over gedroomd, volgens het vrouwtje lag ik heel erg te piepen en te grommen in mijn slaap :D Ik vond het in het begin wel heel spannend, ik vind mensen heel leuk en lief maar dit waren er wel heel veel dus ik bleef dicht bij mijn baasjes lopen.
Sommige kinderen vonden mij wel heel eng maar gelukkig waren er ook hele lieve kinderen die vroegen dan aan mijn baasjes of ze me mochten aaien. Ik moest dan netjes gaan zitten en als beloning mochten de kinderen me ( met een open hand ) een snoepje geven :D Dan wil ik natuurlijk wel even gaan zitten voor die kindjes. Mijn broer was niet mee, die is te bang en dan gaat hij lelijk doen tegen die dieren daar en dat vonden mijn baasjes niet verstandig. Die mocht een dagje naar de ouders van mijn baas, daar is hij heerlijk verwent en ze hebben een hele lange wandeling met mijn broer gemaakt. Die was net zo moe als ik toen hij thuis kwam :D
Plaats reactie