help
-
Anna&Milow
- Middelgrote hondenneus

-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
oh man weet er alles van heb ook weer zo'n bosmiddag achter de rug..en dat gezoen..zo irritant..Summer en Ice..ok..maar logees die MIJN vrouwtjes lopen te zoenenLinnie schreef:Kay, Roef en Storm, ik heb diep respect voor jullieover 4 nachtjes vertrekt die aandachttrekker weer.. Met zn brave gedrag buiten en zn gezoen aan mijn vrouwtje
Tot overmaat van ramp gaan we zo ook nog naar het bos en 3 maal raden wie er ook mee mag...
Ik heb hier nu op dit moment zo'n klein zwart mormel..ze zeggen dat het er 1 van ons ras is, maar ik weet het niet hoor.. die heeft gewoon geen uitknop..
Heb ook een blonde gozer te logeren die is op zich wel
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
maria1
-
SaskiaL.
-
Linnie
Jeetje jij hebt het ook zwaar zeglabbers schreef:oh man weet er alles van heb ook weer zo'n bosmiddag achter de rug..en dat gezoen..zo irritant..Summer en Ice..ok..maar logees die MIJN vrouwtjes lopen te zoenenLinnie schreef:Kay, Roef en Storm, ik heb diep respect voor jullieover 4 nachtjes vertrekt die aandachttrekker weer.. Met zn brave gedrag buiten en zn gezoen aan mijn vrouwtje
Tot overmaat van ramp gaan we zo ook nog naar het bos en 3 maal raden wie er ook mee mag...slijmballen.
Ik heb hier nu op dit moment zo'n klein zwart mormel..ze zeggen dat het er 1 van ons ras is, maar ik weet het niet hoor.. die heeft gewoon geen uitknop..gelukkig gaat ze woensdag weg.
Heb ook een blonde gozer te logeren die is op zich weldie helpt me met dat kleine ding..zodat ik ook ff rust heb
zal blij zijn als de vakantie over is!!
-
Jose
-
labbers
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Nee dat heb ik wel geleerd ondertussen..heeft niets met jouw te makenLinnie schreef: Jeetje jij hebt het ook zwaar zegIk begrijp er sowieso niks van waarom er opeens iemand komt logeren, ik ben tch leuk genoeg in mn eentje
Of moet ik daar soms aan gaan twijfelen?
Maar mensen doen dit soort dingen gewoon graag..en denken dat wij het leuk vinden
Het kan trouwens ook best leuk zijn hoor..af en toe spelen is wel gezellig..toch??
maar van me vrouwtje moeten ze gewoon afblijven.. maar ik ben groot en sterk
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
-
yari
- Speurneus

- Contacteer: