help

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Anna&Milow
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Anna&Milow »

Guus haha je bent wel een echte dramaking hoor, hilarische foto's! Komop manneke, het komt goed...straks is ie weer weg!
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

Linnie schreef:Kay, Roef en Storm, ik heb diep respect voor jullie :( over 4 nachtjes vertrekt die aandachttrekker weer.. Met zn brave gedrag buiten en zn gezoen aan mijn vrouwtje :mad:

Tot overmaat van ramp gaan we zo ook nog naar het bos en 3 maal raden wie er ook mee mag... :nietcool:
oh man weet er alles van heb ook weer zo'n bosmiddag achter de rug..en dat gezoen..zo irritant..Summer en Ice..ok..maar logees die MIJN vrouwtjes lopen te zoenen :evil: slijmballen.

Ik heb hier nu op dit moment zo'n klein zwart mormel..ze zeggen dat het er 1 van ons ras is, maar ik weet het niet hoor.. die heeft gewoon geen uitknop.. :muts: gelukkig gaat ze woensdag weg.
Heb ook een blonde gozer te logeren die is op zich wel :klasse: die helpt me met dat kleine ding..zodat ik ook ff rust heb :? zal blij zijn als de vakantie over is!!
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Guus ik heb met je te doen :? :lol:
:blondpootje:
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Arme Guus :( :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
maria1

Ongelezen bericht door maria1 »

Arme Guus, ik heb met je te doen,
gelukkig blijft ie niet lang meer en heb je straks het (honden)rijk weer alleen.
nog even doorzetten :D
Simoon

Ongelezen bericht door Simoon »

:D :D :D (sorry Guus....)
SaskiaL.

Ongelezen bericht door SaskiaL. »

Grappig. Dat koppie spreekt boekdelen :)
Guus, sterkte hoor. Baasje houdt echt het meest van jou! (toch??)
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

labbers schreef:
Linnie schreef:Kay, Roef en Storm, ik heb diep respect voor jullie :( over 4 nachtjes vertrekt die aandachttrekker weer.. Met zn brave gedrag buiten en zn gezoen aan mijn vrouwtje :mad:

Tot overmaat van ramp gaan we zo ook nog naar het bos en 3 maal raden wie er ook mee mag... :nietcool:
oh man weet er alles van heb ook weer zo'n bosmiddag achter de rug..en dat gezoen..zo irritant..Summer en Ice..ok..maar logees die MIJN vrouwtjes lopen te zoenen :evil: slijmballen.

Ik heb hier nu op dit moment zo'n klein zwart mormel..ze zeggen dat het er 1 van ons ras is, maar ik weet het niet hoor.. die heeft gewoon geen uitknop.. :muts: gelukkig gaat ze woensdag weg.
Heb ook een blonde gozer te logeren die is op zich wel :klasse: die helpt me met dat kleine ding..zodat ik ook ff rust heb :? zal blij zijn als de vakantie over is!!
Jeetje jij hebt het ook zwaar zeg :( Ik begrijp er sowieso niks van waarom er opeens iemand komt logeren, ik ben tch leuk genoeg in mn eentje :confused: Of moet ik daar soms aan gaan twijfelen? :cry:
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Ah Guusje toch.. Gelukkig gaat hij straks weer een keer weg. Geniet er maar lekker van dat je nu nog met hem kan spelen! Dat zal straks wel weer eventjes over zijn! (Als hij er nu toch is, kun je toch maar beter het positieve ervan inzien)
roef schreef: en je baasjes zijn zeker dol op matglas? :eusawhistle: :D
:lol: :lol: :lol:
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

Linnie schreef: Jeetje jij hebt het ook zwaar zeg :( Ik begrijp er sowieso niks van waarom er opeens iemand komt logeren, ik ben tch leuk genoeg in mn eentje :confused: Of moet ik daar soms aan gaan twijfelen? :cry:
Nee dat heb ik wel geleerd ondertussen..heeft niets met jouw te maken :eusasnooty: , ze vinden je heus wel leuk :D!!
Maar mensen doen dit soort dingen gewoon graag..en denken dat wij het leuk vinden :?
Het kan trouwens ook best leuk zijn hoor..af en toe spelen is wel gezellig..toch??

maar van me vrouwtje moeten ze gewoon afblijven.. maar ik ben groot en sterk :spierbal: dauw ze gewoon opzij man!! :boksen:
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
yari
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door yari »

Ach gos..... :cry: :lol:
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »