Damey heeft braces

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Debora
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debora »

Boris Amber Damey schreef:Ik ben heel blij dat er tegenwoordig zulke dingen gemaakt worden voor dieren.
Ze had gelukkig geen pijn hoor, maar om te voorkomen dat ze pijn gaat krijgen door vergroeiingen heeft ze nu braces.
Ze krijgt namelijk steeds meer O-benen.
Beter voorkomen dan genezen dus want ze is nog geen 8 jaar en moet dus nog minstens 7 jaar mee ;)
Je hebt groot gelijk! :klasse: Ze loopt er super op, helemaal gewend. Je zegt ze worden gemaakt. Ik neem aan precies op maat, hoe gaat dat in ze werk moet Damey dan geregeld komen passen?

ps. Leuk om te zien dat Damey net als Faith zo grijs is... :)
Boris Amber Damey
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boris Amber Damey »

Zoals jullie kunnen zien heb ik er geen enkele moeite mee!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
De wind van gister helpt je niet vooruit
De wind van morgen blijft misschien wel uit
Je moet zeilen op de wind van vandaag
Boris Amber Damey
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boris Amber Damey »

Debora schreef: Je hebt groot gelijk! :klasse: Ze loopt er super op, helemaal gewend. Je zegt ze worden gemaakt. Ik neem aan precies op maat, hoe gaat dat in ze werk moet Damey dan geregeld komen passen?

ps. Leuk om te zien dat Damey net als Faith zo grijs is... :)
Hey Debje!!
Klopt, ze geeft er gelukkig niks om!!! Alleen het aantrekken vind ze een beetje vervelend maar dat gaat vast wel wennen want zodra ze er 1 omheeft volgt er natuurlijk heerlijke een beloning!

Met kunstof gips maken ze een afdruk van haar pootjes gemaakt en daarna gaan ze aan de slag.
Het duurde 3 weken voordat we ze konden halen.
Ze hoefde tussendoor gelukkig niet te komen passen.

Ik moet nu heel goed opletten dat er geen drukplekjes ontstaan, dan moet ik gelijk terugkomen en gaan ze het aanpassen.
Afbeelding
De wind van gister helpt je niet vooruit
De wind van morgen blijft misschien wel uit
Je moet zeilen op de wind van vandaag
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

geweldige uitvinding zo :klasse:
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Dat is ook toevalling. In het maartnummer van Hondenmanieren staat een artikel over Arjen Hodes en zijn dierenorthopedie bedrijfje. Ik vind het helemaal geweldig wat die man doet. Een prachtige oplossing voor veel honden die anders een leven vol beperkingen moeten leiden of zelfs moeten inslapen.
Zie: http://www.dierenorthopedie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Hanneke
pat

Ongelezen bericht door pat »

Wow, wat super dat dit bestaat en wat wordt ze er blij van( wij ook als ik dit zo zie) :)
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Die foto's, da's gewoon genieten.
Echt fijn dat ze zo lekker hond kan zijn zonder pijn of beperking.

't Is en blijft een rotziekte.
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Lieve Lianne, ik heb jouw filmpjes gezien op YouTube en het eerste wat er door me heen ging was ontroering, ontroering omdat dit nu gewoon allemaal mogelijk is voor je grote schat. En als je haar er dan mee ziet rondhuppelen, echt geweldig!!
Ik ben toen met Youri in Harmelen bij een fysiotherapeute geweest en bij Leida voor acupunctuur e.d. Sommige mensen begrepen niet dat we dit allemaal voor hem deden, ik moest Youri maar gewoon lekker op de bank laten liggen. Wij dachten daar anders over. Damey heeft natuurlijk ook een topbaasje aan jou, een baasje die alles voor haar over heeft. Ik hoop dat ze zo nog heel lang, vrolijk en gelukkig, mag rondhuppelen.

Hoe gaat het verder met je, ik bedoel natuurlijk zonder Boris? Ja, eigenlijk weet ik het antwoord wel, maar toch, die vraag komt recht uit mijn hart.

Ik heb jouw reacties, na het overlijden van Youri, net nog even gelezen, ik heb ze namelijk bewaard. Prachtig, wat vond ik dat lief.

Ik wens je alle goeds toe en geef je Damey en Amber een dikke smakkerd van mij?

Veel liefs van Alice.
Afbeelding
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boukje »

Mijn moeder heeft Lupus, dus ik weet wat een rotziekte het is.
Ontzettend fijn om te zien dat er ook braces voor honden zijn en dat je meisje op deze manier toch fijn haar gangetje kan gaan. Het lijkt haar ook helemaal niet te irriteren (iets wat je nog wel eens ziet bij hondenschoentjes). Helemaal top! :klasse:
Plaats reactie