Het ging steeds beter en ik heb ook veel geleerd. Met 6 maanden ging ik op Jachttraining, nou dat is helemaal top. Er zijn ook zo veel andere leuke honden maar ik mag niet spelen en moet goed opletten.
Zo'n dummy is best leuk maar ik moest toch nog leren dat ik hem terug moet brengen en niet zomaar de bosjes in verdwijnen.
Ok, ik doe het nu best goed.
Maar gisteren ben ik op een plek geweest, nou ik weet niet of ik dat zo leuk vind. Er was wel een vriendinnetje bij (ruwhaarteckel) maar toch was het raar. We moesten rondjes lopen, gelukkig mocht ik tijdens het lopen aan zo'n lekker koekje ruiken maar .........................toen moest ik staan !
Ja zeg, heel veel en lang geleerd hoe je moet zitten en dat doe ik in verschillende variaties maar nu moet ik ineens staan. Ik snap er niets van. Mijn vrouwtje roept staan en ik probeer van alles (zit, af ....etc.)
en dan komt er nog iemand die ineens aan mijn bekkie zit, nou daar hou ik helemaal niet van. Vrouwtje moet dat nu leren (nou wacht maar af
Ik weet niet of ik dat nog zo leuk vind ik heb ook geen idee waarom mijn vrouwtje op dat soort ideen komt.
Er was ook nog een soort familie (een zwart labrador teefje) die was wel leuk maar toen hoorden wij van haar baasje dat mijn staart toch bijgeknipt moet worden.
Volgens mij is mijn vrouwtje ook nog niet helemaal overtuigd hiervan maar ja, ze heeft me al ingeschreven in Emmen en ik weet dat zij zeker probeert het beste daarvan te maken dus ik zal mijn best geven.
Nou ik weet het nu al, dat wordt weer een vermoeiende wandeling met al die rare oefeningetjes. Ik zal jullie op de hoogte houden.
pootjes en groetjes van Chester