Voor luie mensen
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
Voor luie mensen
Okey, okey.. Ik geef toe.. Ik ben in sommige opzichten wel wat lui aangelegd... Sinds januari hebben we een ochtend krant.. 10 voor half 7 valt ie op de mat.... Dus.. Waarom zelf lopen naar de voordeur als je een hond hebt?? Stuur je toch gewoon de hond...
Bij Quincy viel al snel het kwartje... Quincy ga de krant eens halen was richting voordeur, dat ding meenemen en dan snel terug en uiteraard volgt er dan wat lekkers.. Inmiddels ging dat hele riedeltje feilloos.. En Quincy kwam steeds na mijn Quincy ga de krant eens halen kwispelend van trots met de krant in haar bek aan gelopen en gaf hem af.. En als je de krant niet meteen aanpakte hield ze hem vaak gewoon even vast tot je hem wel aanpakte (bij mij rees de vraag.. Waarom lukt dat niet met een dummy??)
Vanmorgen vroeg stond Quincy nog wat fruit uit haar bak te eten terwijl de brievenbus kletterde... Yeah! De krant was er... Ik had zoiets van.. Nou ik wacht even tot Quincy uitgegeten is en bij me komt en dan stuur ik haar wel... Tot mijn verbazing hoorde ik ineens de bak niet meer rammelen, maar hoorde ik het geknisper van de krant... En daar kwam mevruw helemaal trots met de krant in haar bek aan!! Ze heeft inmiddels de link gelegd tussen het kletteren van de brievenbus en de krant...
Nou handig toch??
Bij Quincy viel al snel het kwartje... Quincy ga de krant eens halen was richting voordeur, dat ding meenemen en dan snel terug en uiteraard volgt er dan wat lekkers.. Inmiddels ging dat hele riedeltje feilloos.. En Quincy kwam steeds na mijn Quincy ga de krant eens halen kwispelend van trots met de krant in haar bek aan gelopen en gaf hem af.. En als je de krant niet meteen aanpakte hield ze hem vaak gewoon even vast tot je hem wel aanpakte (bij mij rees de vraag.. Waarom lukt dat niet met een dummy??)
Vanmorgen vroeg stond Quincy nog wat fruit uit haar bak te eten terwijl de brievenbus kletterde... Yeah! De krant was er... Ik had zoiets van.. Nou ik wacht even tot Quincy uitgegeten is en bij me komt en dan stuur ik haar wel... Tot mijn verbazing hoorde ik ineens de bak niet meer rammelen, maar hoorde ik het geknisper van de krant... En daar kwam mevruw helemaal trots met de krant in haar bek aan!! Ze heeft inmiddels de link gelegd tussen het kletteren van de brievenbus en de krant...
Nou handig toch??
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Quincy
Noortje
-
speurneus carola
- Speurneus

-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
Dat gaat niet gebeuren.. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken...speurneus carola schreef:haha totdat ze door heeft dat versnipperen nog veeeeeel leuker is lol
maar tot dan knap hoor, nou met een dummy net zo enthousiast zijn met brengen dan komt dat ook vast wel goed
1. Ze kan er niet bij als ik er niet ben.. De deur zit dan dicht
2. Ze heeft werkelijk nog nooit iets kapot gemaakt.. Dat zit niet in haar..
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Quincy
Noortje
-
Quasar
- Hele grote hondenneus

-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Evro01
- Monique66
- Snuffelneus

-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

-
Agnes
-
wobbetje
- miranda
- Hele grote hondenneus

Dat is nou net wat je het Pavlov-syndroom noemt,de brievenbus kletterd dus zal er wel iets te halen vallen
Toch wel handig als je wat traag bent aangelegd
Toch wel handig als je wat traag bent aangelegd
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
-
Pandora
- Speurneus

Dat zou meer iets voor Pandora zijn!speurneus carola schreef:haha totdat ze door heeft dat versnipperen nog veeeeeel leuker is lol
maar tot dan knap hoor, nou met een dummy net zo enthousiast zijn met brengen dan komt dat ook vast wel goed
Handig, Marieke, zo'n zelfdenkende hond!
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
Quasar
- Hele grote hondenneus

Liever nietAgnes schreef:Tijd om het volgende trucje aan te leren: deur openmaken. Handig hoorQuasar schreef:Hier ook hoor, als de brievenbus kleppert gaat hij al zelf naar de brievenbus. Het komt alleen wel eens voor dat de tussen deur dicht is en dan...?Gaan we zitten piepen en wachten tot dat iemand hem open doet
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar