Entingen

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

doggie schreef:
renate schreef:wij waren 78 euro kwijt voor de inentingen van 2 honden incl. consult en checkup. Maar gelukkig zijn we verzekerd en sparen we alles weer op en gaat het in 1x de deur uit :D Dus het kost ons zelf 35euro aan het einde van het jaar
Plus natuurlijk je maandelijkse premie voor twee honden......
dat klopt ja die komt er ook bij :oops: Basco zijn premie hebben we er al lang uit die van Ghost niet want die heeft nooit iets ( en dat is natuurlijk alleen maar goed :wink: )
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Agnes schreef:
renate schreef:
Jo-Ann schreef:@ Renate: De entingen worden toch niet vergoed door de verzekering?

Bij ons kost het meestal rond de € 50, maar ben dit jaar nog niet geweest, dus weet niet of het ondertussen verhoogd is, zal wel :?
Die entingen worden bij mij wel vergoed.
Ik heb de honden bij petplan verzekerd en dan het uitgebreidste pakket daarin word het wel vergoed :wink:
dat heb ik ook, maar dat is maar tot honderd euro per jaar aan preventieve kosten. daar zit ik dus met alleen de cocktailenting al overheen... laat staan ontwormingstabletten en vlooiendruppels...
wij ontwormen niet en ontvlooien niet. Zolang ze geen wormen en vlooien hebben doe ik er niks aan. Het is pas 1x gebeurd dat er 1 wormen had en toen heb ik ze beide tegelijk ontwormt en daarna niet meer.
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

Jo-Ann schreef:@ Renate: De entingen worden toch niet vergoed door de verzekering?

Bij ons kost het meestal rond de € 50, maar ben dit jaar nog niet geweest, dus weet niet of het ondertussen verhoogd is, zal wel :?
Ben gister geweest voor Kyra.
Jaarlijkse check, anaalklieren uitgeknepen, cocktail (behalve rabies), en hij heeft nog ff gekeken hoe ze liep (af en toe beetje mank laatste paar dagen, spiertje verrekt).
Moest € 43 betalen. Vond ik wel meevallen. Maar weet nog niet wat rabies kost.
Plaats reactie