wat een heerlijke dag

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
maria1

wat een heerlijke dag

Ongelezen bericht door maria1 »

De hele week hebben we de weersberichten gevolgd, zou het echt zo mooi worden zaterdag?
En dat was het, vanochtend na de koffie in de auto gesprongen (we hebben deze week een Berlingo aangeschaft, ideaal voor Joris) en zijn naar het strand gereden.
Joris jankte al van plezier op de parkeerplaats en we zijn zo ongeveer het duin overgevlogen.
Wij hebben heerlijk gewandeld en Joris ongeveer 8x, wat heeft die een plezier gehad.
Er waren veel vriendjes om mee te spelen, te rennen en te zwemmen.
Ook heel veel ballen om af te pakken en dan de andere hond eens lekker uit te dagen.
Wat ons een beetje verwonderde was dat hij veel naar ons toe kwam rennen, even onze handen aanraakte en dan weer er van door stoof.
Na een uurtje hebben we heerlijk geluncht en heeft Joris het strand vanachter het glas bestudeerd. Hij was zo braaf!!! We waren ontzettend trots op ons bruine monster. :braaf:
Toen ik even naar het toilet ging en Joris het commando blijf gaf, dacht ik onderweg nog van, nou dat zal wel niet lukken. Dat bleek ook wel, meneer was over de stoelen achter me aan gesprongen, mijn man over tafel gesleurd. Afijn, hebben de terrasgangers ook nog wat te lachen gehad. :D
Nog zo'n 3 kwartier over het strand naar de auto gelopen en gespeeld en toen was de koek op.
Joris hebben we niet meer gehoord, lag heerlijk achterin in zijn bench te pitten.
Heeft vanmiddag nog heerlijk in de tuin gelegen en mij geholpen met onkruid verwijderen, hij nam het alleen mee de kamer en de keuken in in zijn dolle 5 minuten, dat was minder. Nu liggen Joris en de baas heerlijk even een uiltje te knappen op de bank.
We kunnen terug zien op een heerlijke dag en hopen dat er nog heel veel zullen volgen.
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Dat klinkt helemaal leuk en jullie hadden zo te zien een geslaagde dag.
Het was ook perfect weer vandaag, nu maar hopen dat het zo blijft.
Imca
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Imca »

Een dag om door een ringetje te halen! Heerlijk! :zwartpootje: :blondpootje:
:zwartpootje: Joy (wel stamboom, geen stamboomnaam 26-01-2001)
:blondpootje: Senna (Boggy Valley's Sarah 06-02-2011)
:blondpootje: Sil (Enjoy Just For Fun vd Ansjoros 18-04-2013)
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

wat een heerlijke dag
en tja, er vandoor gaan met onkruid en dan heel stout kijken kan Keo soms nog steeds heel goed :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heerlijk zeg! :D Jullie hebben genoten :D
Plaats reactie