De teefjes doen Basco dus toch iets

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
renate
Speurneus
Speurneus

De teefjes doen Basco dus toch iets

Ongelezen bericht door renate »

Basco was altijd heel erg geintresseert in reuen. Teven zijn leuk om te spelen en reuen waren toch echt zijn favoriet. Hij reed altijd op reuen ( gelukkig heb ik dat er helemaal uit behalve bij Ghost maar dat zoeken ze onderling maar uit ) en met hoog loopse teven speelde hij gewoon, geen 1 poging om erop te gaan :confused:

Maar nu heeft hij toch echt zijn mannelijkheid ontdekt :D
Hij heeft altijd als een teefje geplast en maar 1x een poging gedaan om als een echte man te plassen. Tot vandaag.....

Hij tilde ineens zijn poot op met plassen :shock: Ik dacht dat zal wel 1 malig zijn maar nee hoor, vrouwtje moet weer eens niet denken.... na 3 meter lopen ging hij weer staan plassen met zijn poot omhoog en daarna.... begon hij te "vegen" als een echte vent :shock: :applaus:
Bij ieder bosje, plantje, grassprietje staat hij te snuffelen en eraan te likken.

Maar, ja en nu komt het, hij luisterd ook ineens perfect. Zijn bananen zijn uit zijn oren gevallen en hij doet het perfect.
Hij loopt met de normale halsband, keurig naast me met een heel slap lijntje. Alleen wanneer een hond voorbij komt 1 kleine correctie en hij heeft weer 100% aandacht voor mij :schreeuw:

Al die loopse teefjes in de buurt hebben een goed effect op mijn jonge man :D ipv de bananen in zijn oren zijn ze eruit en hij plast zoals een echte man dat doet.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

wat een rare vent heb jij :shock: :D
loopse teefjes en dan ineens gaan luisteren :lol:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Dat is een ommezwaai :D Hopelijk is dit niet van korte duur :D
renate
Speurneus
Speurneus

we hebben inderdaad een heel raar ventje :D
Mijn schoonmoeder deed vandaag de honden en stond ook raar te kijken dat hij met zijn pootje omhoog plaste :D
Het na vegen met zijn pootjes ziet er nog heel klungelig uit maar oefening baart kunst :lol:

Ik hoop dat het blijvend is. Ik vond het zo vreemd dat hij ineens zo anders deed en ook vooral heel lief :verliefd1:

Normaal piept hij ook 's morgens tussen half 7 en 7uur of het nu weekend is of door de weeks hij moet om die tijd altijd plassen. Maar vanmorgen liet hij ons slapen. Ik werd om half 10 wakker en ging snel beneden kijken omdat ik bang was dat er iets was omdat hij zich niet liet horen. Beneden aangekomen lag hij heerlijk nog op de bank te slapen met zijn broer :verliefd1:
Toch hem maar even wakker gemaakt om te plassen en toen nog even terug op bed gaan liggen.

Ik ben benieuwd hoe lang dit zo blijft, maar voor nu genieten we ervan.
renate
Speurneus
Speurneus

helaas het was maar voor even :cry:
Hij is nu weer oude zelfje op het plassen na, dat doet hij nog steeds met zijn poot omhoog en met het krabben erachteraan :applaus:

We blijven gewoon hard door trainen want we weten nu dat het dus wel kan :D Hij deed het al goed maar de afgelopen 2 dagen waren gewoon perfect.
Plaats reactie