lab van 10 op marktplaats

Plaats hier verhalen van de Labradors die minder geluk hebben gehad in hun leven. Het is verboden om schokkende foto's of filmpjes direct op het forum te zetten, bij eventuele doorverwijzing erbij zetten dat de link schokkende beelden bevat!
annah911

lab van 10 op marktplaats

Ongelezen berichtdoor annah911 » 09/05/11 23:31

Ik weet niet waar ik het anders kan zetten, maar ik vind het zo een zielig verhaal en als ik dat koppie dan zo zie, dan zou ik wensen dat ik hem kon nemen maar dat kan ik helaas niet :(

http://link.marktplaats.nl/447896491

pelthee
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 17
Lid geworden op: 28/02/11 07:33

Ongelezen berichtdoor pelthee » 10/05/11 07:41

Hier aan mijn voeten ligt ook een (bijna) 10 jarige labrador. Ze is niet meer zo soepel als vroeger, heeft stevig artrose. Zo'n oude trouwe hond zet je toch niet op marktplaats, die geef je een extra kussen om comfortabel dicht bij je te liggen, en je masseert even een pootje als ze op wil gaan staan.

Ook hier hebben we veel veranderingen gehad en niet altijd tijd voor de hond, maar marktplaats?

Iedereen met oude honden, geef ze een extra knuffel
Rixta

annah911

Ongelezen berichtdoor annah911 » 10/05/11 11:42

Ja echt onvoorstelbaar, ik hoop van harte dat er iemand is die hem liefdevol opneemt want hij verdient een betere baas!
Er is toch altijd wel een oplossing te vinden, zeker als je hem al 10 jaar hebt doe je er alles aan om het hem nog zo comfortabel mogelijk te maken zoals je hierboven zegt!

SaskiaL.

Ongelezen berichtdoor SaskiaL. » 10/05/11 12:38

Over dit soort dingen is al zoveel over gesproken. Je kunt niet oordelen over iemands situatie als je de situatie niet kent. :wink:
Als je 10 jaar met liefde voor een hond gezorgd heb denk ik niet dat je zomaar je hond op marktplaats zet. Wie weet in hoeveel ellende iemand zit! Niet iedereen heeft zo'n netwerk dat je je hond zomaar bij iemand anders kwijt kan.

Voor de hond triest, maar voor de baas ook!

annah911

Ongelezen berichtdoor annah911 » 11/05/11 10:58

SaskiaL. schreef:Over dit soort dingen is al zoveel over gesproken. Je kunt niet oordelen over iemands situatie als je de situatie niet kent. :wink:
Als je 10 jaar met liefde voor een hond gezorgd heb denk ik niet dat je zomaar je hond op marktplaats zet. Wie weet in hoeveel ellende iemand zit! Niet iedereen heeft zo'n netwerk dat je je hond zomaar bij iemand anders kwijt kan.

Voor de hond triest, maar voor de baas ook!


Ja daar heb je misschien wel gelijk in......

SaskiaL.

Ongelezen berichtdoor SaskiaL. » 12/05/11 09:30

Ik vind het ook vreselijk sneu hoor. Er staan echt trieste gevallen bij. Maar ik word pas echt boos van die advertenties van de broodfokkers :evil: :cry:


Terug naar “Lab-leed”