Wat lief gezegd van je.bubbles schreef:Altijd als ik bloesem zie, denk ik aan Youri, zal hem nooit vergeten
Zo mooi als de lente toen was, met Youri tussen de kersenbloesem, wordt het nooit meer.

Lieve Lianne,Boris Amber Damey schreef:Lieve Alice, wat is tijd??
Het gemis, het verdriet en de leegte blijft.
Enige wat we kunnen hopen is dat met het verstrijken van de tijd de scherpe kantjes er wat af zullen gaan, zodat de herinnering en de liefde natuurlijk blijft maar het verdriet niet zo verstikkend meer zal zijn.
Lieve mooie Youri, voor jou een kusje in de wind, en mocht je mijn Boris tegen komen daar waar jij nu bent, geef hem dan ook een kusje van mij en laat hem weten hoezeer ik hem mis en van hem hou.
Wacht ginder op ons
achter de sterren
en de maan
tot wij ook mogen vliegen
dan kunnen we samen verder gaan.
Dikke knuffel voor jou, Alice

Zo gaat het bij ons ook! Ook voor ons is het al weer bijna een jaar geleden dat we Bailiff hebben laten gaan. Ik mis hem nog elke dag, maar geniet misschien daarom ook dubbel van mijn meiden.Ine55 schreef:Hoi Alice.
Ja het is alweer twee jaar geleden dat onze hondjes naar de hondenhemel zijn gegaan.
Het is heel raar maar soms zeg ik tegen Luna Kim omdat deze dame toch ook wel wat streken heeft van onze Kim.Ik denk dat Kim voordat ze ons ging verlaten Luna nog het een en het ander ingefluisterd heeft.![]()
.
Sterkte
Gr. Ine en een dikke lebber van Luna.

Lief dat je nog aan me denktAlice van Ginkel schreef:Hoe gaat het met jou, Chrissy. Je bent nog vaak in mijn gedachten.chrissy schreef:Blijft moeilijk hé meid Sterkte hoor
Het overlijden van Busa heeft veel indruk op me gemaakt. Ik hoop dat het wat beter met je gaat? Veel liefs van Alice.

Lieve Anneke,luckylabrador schreef:voor Youri en Chester
In het begin een klein afhankelijk mannetje
al gauw een stevige stoere bink
met zijn eigen karaktertrekjes en ondeugende eigenaardigheden
Lief warm, een maatje
een band die dag bij dag groeit
voor eeuwig.....
maar dan komt ook die onvoormijdelijke dag
liefde is ook loslaten...
tot ziens gabber, tot over de regenboogbrug
dan laat ik je nooit meer los
Liefs