Ze loopt zoooo stijf...
-
- Hele grote hondenneus
Ik duim ook voor jou en Saar dat het middel aanslaat. Heeft de dierenarts gezegd wanneer je het kan gaan merken, het heeft zeker wel even tijd nodig?
Fijn om te lezen dat Saar zo gelukkig is, dat is het allerbelangrijkste. Youri ging steeds slechter lopen maar als hij thuis lekker op de bank lag met zijn pluimpje omhoog, dan kon hij zo voldaan zuchten. Hij was zo gelukkig en tevreden mijn lieve oude mannetje.
Ik denk aan jullie,
veel liefs van Alice.
Fijn om te lezen dat Saar zo gelukkig is, dat is het allerbelangrijkste. Youri ging steeds slechter lopen maar als hij thuis lekker op de bank lag met zijn pluimpje omhoog, dan kon hij zo voldaan zuchten. Hij was zo gelukkig en tevreden mijn lieve oude mannetje.
Ik denk aan jullie,
veel liefs van Alice.

-
- Speurneus
- Contacteer:
lees dit nu pas gerritte, wat rot voor stingie. Maup heeft tijdens haar laatste rugpijnepisode ook tramadol gehad. had het idee dat dat eigenlijk totaal niets deed bij haar, maar ik vind het toch altijd moeilijk te zeggen. Ik hoop iig dat Sting (en Saar) nog een tijdje meekunnenGerritte schreef:Wij gaan duimen dat dit medicijn verlichting gaat geven aan je meissie.
Het is wat als ze ouder worden. Sting zit op het ogenblik ook aan behoorlijk wat pijnstillers, 2x carprodyl en 3x tramadol op een dag. Het moeilijke is dat zijn koppie nog heel graag wil.
As maandag hebben wij weer een afspraak bij de da![]()
Gisteravond is hij weer even lekker meegeweest naar het park, en daar geniet hij nog zovan. Alleen als je hem dan later op ziet staan, dan heb je zoiets van ppffff...

-
- Kleine hondenneus
Dank je Alice. De dierenarts zei dat het na een dag of 4 a 5 te merken zou moeten zijn of de Novacam aanslaat. We zijn nu 4 dagen bezig en het lijkt of Saar zich wel ´happier´ voelt op dit middel. De Carporal krijgt ze nooit meer, daar vond ik haar echt suf op, zeker toen ze er 2 mocht nemen, wat veel te veel wasAlice van Ginkel schreef:Ik duim ook voor jou en Saar dat het middel aanslaat. Heeft de dierenarts gezegd wanneer je het kan gaan merken, het heeft zeker wel even tijd nodig?
Ik denk aan jullie,
veel liefs van Alice.

Ik houd je op de hoogte!
Liefs, Jolanda
-
- Hele grote hondenneus
-
- Kleine hondenneus
Hey Alice,Alice van Ginkel schreef:Ben even benieuwd hoe het met Saar gaat. Merk je resultaat nu je een paar weken verder bent met de medicatie? Ik hoop het zo voor jullie. Ze zijn zo lief en je houdt zoveel van ze, hé?
Dikke knuffel voor jullie,
veel liefs van Alice.
Lief dat je het vraagt

Sinds maandag heeft ze helaas een acute darminfectie gekregen

Groetjes, Jolanda
-
- Kleine hondenneus
We zijn ruim 2,5 maand verder en ik dacht ik schrijf even een update over Saar. Eigenijk blijft het nu best stabiel; de ene week is ze stijver en loopt erg slecht, de andere week kan er zelfs een 'drafje' van af
. Intussen zijn we wéér een maag-/darminfectie verder
(de 3e in 1 jaar tijd), en oh wat is ze daar beroerd van geweest. Ik dacht echt dat ze ons er tussenuit ging piepen
, maar na snel handelen van de dierenarts (o.a. 2 spuiten waar ze in 1 dag zichtbaar al wat van opknapte), is ze ook hier weer bovenop gekomen.
Op de Novacam voelt Saar zich zichtbaar beter, ze piept niet en lijkt het leven nog leuk te vinden, te zien aan de twinkelende oogjes
. Zojuist de ochtendronde gehad en wat ik eigenlijk elke dag zie, verandert vooralsnog niet: op de heenweg een klein 'drafje' naar het hondenpad, maar de terugweg is traag en duurt 3x zo lang
.
Mijn lieve oude senior-dame, ik hoop dat ik nog een hele poos van je mag genieten
.
Groetjes,
Jolanda

Op de Novacam voelt Saar zich zichtbaar beter, ze piept niet en lijkt het leven nog leuk te vinden, te zien aan de twinkelende oogjes

Mijn lieve oude senior-dame, ik hoop dat ik nog een hele poos van je mag genieten

Groetjes,
Jolanda
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Kleine hondenneus
Hoi hoi,Annette schreef:Hee Jolanda, is Saar al eens nagekeken op Giardia, want steeds terugkerende diarree kan daar op wijzen en dierenartsen denken vaak niet aan Giardia.
Dankjewel voor het meedenken

Groetjes,
Jolanda
-
- Speurneus
- Contacteer:
O OK, tja dan is het dat in ieder geval niet...Jol schreef:Hoi hoi,Annette schreef:Hee Jolanda, is Saar al eens nagekeken op Giardia, want steeds terugkerende diarree kan daar op wijzen en dierenartsen denken vaak niet aan Giardia.
Dankjewel voor het meedenken. Daar is ze inderdaad op nagekeken, maar aangezien ik een enorme alles-eter heb (welke lab is dat niet?....) en ze vaak dingen van de straat eet - ik heb het meestal eerder gezien dan Saar, dus meestal krijgt ze de kans niet - denk ik dat ze soms gewoon iets eet wat haar maag niet kan verdragen
. Tja.... ik denk dat ik daar weinig aan kan doen, behalve nóg beter opletten dat ze niets van de straat eet.
Groetjes,
Jolanda