Bij het dagteam (recreanten zijn dat). Van het wedstrijd team waren 2 overcomplete honden voor deze keer uitgeleend aan het dagteam zodat zij ook mee konden doen. Maar door een lelijke blessure van een van onze snelste honden in het wedstrijd team
 moest er een hond uit het dagteam terug gehaald worden. Vervelend voor het dagteam dus.
   moest er een hond uit het dagteam terug gehaald worden. Vervelend voor het dagteam dus. De laatste 2 trainingen met Lina gingen heel goed. Er waren 2 banen naast elkaar (zoals bij een wedstrijd) en ze bleef keurig aan de goede kant.
 Een echt snelheids monster is ze nog niet, maar ze kan onder de 7 seconden lopen dus dat is heel acceptabel al.
  Een echt snelheids monster is ze nog niet, maar ze kan onder de 7 seconden lopen dus dat is heel acceptabel al.En nu is ze dus opgesteld. Ik ben er helemaal zenuwachtig van hoor.
 Want het was de bedoeling om pas aan het einde van de zomer met haar te gaan lopen. En nu ineens, in de thuiswedstrijd, opgesteld.
   Want het was de bedoeling om pas aan het einde van de zomer met haar te gaan lopen. En nu ineens, in de thuiswedstrijd, opgesteld.Willen jullie voor me duimen dat ze het leuk vind? Want het is toch een lange, vermoeiende dag voor een jonge hond. En ze moet tot het einde volhouden.

En voor mij is het ook zwaar, want nu moet ik dus 2 honden in 2 verschillende teams uitbrengen. En dat aansluitend aan mijn nachtdienst. Vermoedelijk ben ik dan 's middags aardig kapot................

Een verslag volgt maandag. Want morgen ga ik slapen zodra ik thuis ben. Kan ik als het meezit nog 3 tot 4 uur slapen voor ik weer moet werken.
 Maar maandag laat ik weten hoe het haar vergaan is.
  Maar maandag laat ik weten hoe het haar vergaan is.   

Keo 26-03-2009
 Keo 26-03-2009 Harvey 30-07-2015
 Harvey 30-07-2015 

Noah
 Noah

Met onze Baila (de Jack Hussell) loop ik namelijk in het wedstrijd team mee. Met Lina deed ik mee in een dagteam. Er waren maar liefst 5 van de 6 honden die hun allereerste wedstrijd liepen.
    Met onze Baila (de Jack Hussell) loop ik namelijk in het wedstrijd team mee. Met Lina deed ik mee in een dagteam. Er waren maar liefst 5 van de 6 honden die hun allereerste wedstrijd liepen. Ze bleef zo kalm onder de kakefonie van luid blaffende honden, schreeuwende baasjes, fluitende scheidsrechters, echt verbazend.
   Ze bleef zo kalm onder de kakefonie van luid blaffende honden, schreeuwende baasjes, fluitende scheidsrechters, echt verbazend.   
  Dat is voor een beginnende hond echt heel goed hoor.
   Dat is voor een beginnende hond echt heel goed hoor.  Maar ik ben nog steeds een beetje blij als ik eraan denk. De eerste wedstrijd van Missy indertijd is lang zo vlekkeloos niet verlopen. Dus het belooft veel goeds.
   Maar ik ben nog steeds een beetje blij als ik eraan denk. De eerste wedstrijd van Missy indertijd is lang zo vlekkeloos niet verlopen. Dus het belooft veel goeds.