Ben reuze benieuwd hoe de eerste nachten gaan verlopen, vanavond en morgenavond maar op tijd naar bed
Nog 2 dagen...
-
Rena
- Kleine hondenneus

Nog 2 dagen...
Nog 2 dagen en dan gaan we Sem ophalen! Eindelijk is het lange wachten voorbij.
Ben reuze benieuwd hoe de eerste nachten gaan verlopen, vanavond en morgenavond maar op tijd naar bed
-
Marlies
-
Rena
- Kleine hondenneus

-
Rena
- Kleine hondenneus

Met Sem gaat het heel erg goed!
Het is een heerlijke scheet en gelukkig (nog) niet al te druk...hahaha.
ff een klein verslag van de afgelopen dagen
De terugreis vondt hij minder prettig, hij was erg onrustig (autorijden vindt hij nog steeds niet leuk maar vandaag ging het wel al een stukje beter). Thuis aangekomen hebben we hem een plasje laten doen en daarna de bench in, na 10 minuten protesteren is hij in slaap gevallen. Overdag hebben we hem ook regelmatig in de bench gestopt en dat was totaal geen probleem. 's Avonds is hij om 23 uur de bench in gegaan voor de nacht en 's morgens om 6.30 uur begon hij te piepen.
De 2e nacht is het ook goed gegaan, hij heeft doorgeslapen en om 5.30 uur werd hij wakker.
Gisteren toen mijn man mij kwam ophalen van het werk heeft Sem in de bench geplast. En ik dacht altijd dat een hond zijn eigen bedje niet vies maakt
En jawel hoor...vanmorgen was de bench weer nat
Maar het probleem is natuurlijk dat hij het wel prima vindt in zijn bench en zich dus vanmorgen helemaal niet heeft gemeld. Het was al 7.15 uur en toen ben ik maar eens beneden gaan kijken, tja en toen was het natuurlijk al te laat.
Morgenvroeg gaan we dus om 5.30 uur opstaan, p & p laten doen en daarna weer terug de bench in.
Ook overdag gaat het P & P erg moeizaam. we zijn soms een uur buiten en dan wil hij niks doen en als we dan naar binnen gaan dan begint hij te plassen.
Net heeft hij 2 keer in een kwartier binnen geplast...pppffff
We lopen er dus constant achteraan maar dit is eigenlijk niet te doen.
Maar voor de rest is het een heerlijk scheet hoor
Ik zal morgen wat foto's plaatsen in de fotohoek.
Het is een heerlijke scheet en gelukkig (nog) niet al te druk...hahaha.
ff een klein verslag van de afgelopen dagen
De terugreis vondt hij minder prettig, hij was erg onrustig (autorijden vindt hij nog steeds niet leuk maar vandaag ging het wel al een stukje beter). Thuis aangekomen hebben we hem een plasje laten doen en daarna de bench in, na 10 minuten protesteren is hij in slaap gevallen. Overdag hebben we hem ook regelmatig in de bench gestopt en dat was totaal geen probleem. 's Avonds is hij om 23 uur de bench in gegaan voor de nacht en 's morgens om 6.30 uur begon hij te piepen.
De 2e nacht is het ook goed gegaan, hij heeft doorgeslapen en om 5.30 uur werd hij wakker.
Gisteren toen mijn man mij kwam ophalen van het werk heeft Sem in de bench geplast. En ik dacht altijd dat een hond zijn eigen bedje niet vies maakt
En jawel hoor...vanmorgen was de bench weer nat
Maar het probleem is natuurlijk dat hij het wel prima vindt in zijn bench en zich dus vanmorgen helemaal niet heeft gemeld. Het was al 7.15 uur en toen ben ik maar eens beneden gaan kijken, tja en toen was het natuurlijk al te laat.
Morgenvroeg gaan we dus om 5.30 uur opstaan, p & p laten doen en daarna weer terug de bench in.
Ook overdag gaat het P & P erg moeizaam. we zijn soms een uur buiten en dan wil hij niks doen en als we dan naar binnen gaan dan begint hij te plassen.
Net heeft hij 2 keer in een kwartier binnen geplast...pppffff
We lopen er dus constant achteraan maar dit is eigenlijk niet te doen.
Maar voor de rest is het een heerlijk scheet hoor
Ik zal morgen wat foto's plaatsen in de fotohoek.
- miranda
- Hele grote hondenneus

Jaa veel
graag
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

-
Marlies
-
Imca
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ik denk dat Sem nog te jong is om het tot 5.30 uur in zijn bench droog te houden.
Ik zou beginnen om hem b.v. 1.00 uur uit te laten en dan elke nacht een half uurtje later.
We hebben het ook zo met Senna gedaan en zij heeft tot nu toe nog nooit wat in haar bench gedaan.
Het is even nachtrust inleveren
, maar na een goede week kun je weer lekker doorslapen. 
Ik zou beginnen om hem b.v. 1.00 uur uit te laten en dan elke nacht een half uurtje later.
We hebben het ook zo met Senna gedaan en zij heeft tot nu toe nog nooit wat in haar bench gedaan.
Het is even nachtrust inleveren
-
Mousy
- Kleine hondenneus

pup
Geniet nog even van je rust zou ik zeggen,heel leuk een pup,maar ook heel vermoeiend vond ik.Ben blij dat we het ergste gehad hebben nu hij bijna 2 wordt.Maar ik heb heus wel genoten van hem hoor!
Veel geluk met je pup
Mousy
Veel geluk met je pup