Tibo is nu 6 jaar, 2 jaar geleden toen ie 4 jaar was werdt er bij hem een schildklierafwijking geconstateerd (T4 waarde veels te laag) dus aan de tyroxal 2x daag 3 tabletjes, bloedwaarden laten prikkken 1 x in het jaar en zijn goed.
Dit jaar heeft ie zijn Cocktail Inenting gehad, en vanaf dat moment, ja zo zien wij dat, is ie begonnen te kreupelen met zijn linker voorpoot, wij dachten aan dat de T4 waarde weer was gedaald, maar nee want we hebben hem laten prikken op de t4 waarde in dierenkliniek drachten, daar zijn wij altijd met tibo (waarde was prima, zelfs een beetje aan de hoge kant ik meen 40-38) dus dachten wij aan Atrose enz... door eerst geen foto's te laten maken kregen we ter preventie (Novacam mee en dexamethason) en wonder boven wonder de volgende dag liep ie normaal, das mooi.
Maar om het toch zeker te weten van Atrose enz... wilden we toch maar foto's laten maken van de beide voorpoten, dus na 3 weken toch maar besloten foto's te laten maken in drachten, hier volgen ze!!!

Dat waren de foto's, maar het vreemde is, we moesten de dexamtehason afbouwen, en nu komt het als we dat afbouwen begint Tibo weer te kreupelen, wat zou dit nu wezen, ga vandaag de dierenkliniek drachten weer bellen want dan hadden ze ook gezegt, dus dat doe ik dus maar, maar we zijn zo wel radeloos, want Tibo moet veel bewegen om dat ie te dik is door zijn schildklier, maar als ie steeds kreupel loopt kan je niet echt een heel eind met hem om of aan de fiets, want dat zouden we dit jaar ook mee beginnen, en nu kan alles niet.
Wie denkt er met ons mee!!!
Cronische Pees onsteking, ziekte van Cusing het is allemaal vreemd hoor, daarom zijn we moedeloos van dit soort dingen, je weet niet wat het is, en volgens mij mag ie ook niet altijd aan de dexamethason, want de novacam helpt niet, we geven het hem wel maar voor de zekerheid voor pijnstilling, want ik wil dat de hond geen pijn heeft.[/img]