Een onbewaakt moment...
-
Debby
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
wobbetje
Wobbe heeft zo eens ooit mijn portemonee van de tafel gejat.
Ziekenkaskaart kapotgebeden. Net toen hij aan mijn bankkaart en het briefje van 50 € wou beginnen heb ik hem betrapt
Hij is nu tien jaar en nog steeds is er niets voor hem veilig.
Verleden week heeft hij nog een Balisto verorberd met papiertje en al.
Gisteren een volledig pakje kauwgom met kartonnetje en papiertjes en al.... Ook sokken e. d. worden volledig verorberd.... Tis gewoon nen alleseter.... soms wel heel vermoeiend..... en beangstigend....
Groetjes
Martine en Wobbe
Ziekenkaskaart kapotgebeden. Net toen hij aan mijn bankkaart en het briefje van 50 € wou beginnen heb ik hem betrapt
Gisteren een volledig pakje kauwgom met kartonnetje en papiertjes en al.... Ook sokken e. d. worden volledig verorberd.... Tis gewoon nen alleseter.... soms wel heel vermoeiend..... en beangstigend....
Groetjes
Martine en Wobbe
-
Roxy11
- Hele grote hondenneus

Wobbe is een soort kliko dus!!wobbetje schreef:Wobbe heeft zo eens ooit mijn portemonee van de tafel gejat.
Ziekenkaskaart kapotgebeden. Net toen hij aan mijn bankkaart en het briefje van 50 € wou beginnen heb ik hem betrapt![]()
Groetjes
Martine en Wobbe
-
Bommel Achter 't Dijkje
- Speurneus

-
SaskiaL.
-
daantjuh85
- Hele grote hondenneus

Oh oh, wat een draakjes zijn het toch!!!SaskiaL. schreef:Jussi is in de gang maar aan de plinten begonnenIk had Tabor laatst vanwege de tempratuur in de hal alleen gelaten, alles weggehaald (schoenen, paraplu, handdoekje etc) en dat ik thuis kwam had meneer feest gevierd met de droogloopmat oh oh... nagoed zodoende leert men
thja, het zal een keertje overgaan.. Ze zeggen als de hond wat meer rust in zn koppie krijgt en ja dat moment komt vanzelf denk ik dan maar.. Tot die tijd toch maar lekker in de bench
-
Merle
- Middelgrote hondenneus

Hahha, ik denk dat Jussi van mening is dat de plinten aan vervanging toe zijndaantjuh85 schreef:SaskiaL. schreef:Jussi is in de gang maar aan de plinten begonnenIk had Tabor laatst vanwege de tempratuur in de hal alleen gelaten, alles weggehaald (schoenen, paraplu, handdoekje etc) en dat ik thuis kwam had meneer feest gevierd met de droogloopmat oh oh... nagoed zodoende leert men
Het konijnenhok was hier ook favoriet....gelukkig is dat nu over!
Tja, ik denk dat Moos auditie wilde doen voor Page...een keer een zwarte pup ipv een blonde
Soms wel de neiging om een camera achter te laten....kun je eens echt zien wat ze doen!