Wel willen we graag over naar KVV (wie wil er nog een zak Royal Canin Puppy Labrador brokken kopen??
Eergister hebben we een email gehad dat de voedingssuplementen besteld zijn, maar daar hebben we nog niks van weer gehoord, we zullen zeker tien keer navragen of het echt wel goed is voor onze kleine meid.
Omdat haar darmen het zo goed doen op de dieetvoeding, vind ik het nog een beetje eng om haar direct over te zetten op KVV, dus dit wil ik graag eerst bespreken met de da. We hebben een folder besteld van Ropa (ook KVV voeding) en ik moet zeggen dat dat er goed uit ziet. We zullen het zien.
Voor de rest doet Pepper het ook erg goed qua gezondheid. Ze is nog wel aardig veel moe, omdat ze nog aan de antibiotica zit en ik ben eigenlijk geneigd om de ab te stoppen, maar jah, de da heeft ervoor geleerd, dus hij zal er wel een beetje verstand van hebben.
Terwijl ik dit typ, is ons hondje heel boos aan het blaffen naar een ballon die leeg aan het lopen is, want dat is toch niet de bedoeling? Ze wil erop kauwen!
Dus het komt helemaal goed
Pepper is inmiddels 6.2 kilo
Bedankt voor alle belangstelling, doet ons beiden (Bjorn en mij) ontzettend goed om ervaringen te horen en met name ook te delen.
Goed, uiteindelijk is het toch nog een ontzettend lang verhaal geworden