Kent iemand dit?

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Agnes

Kent iemand dit?

Ongelezen bericht door Agnes »

Ik zat een beetje op internet rond te neuzen en kwam dit tegen:
http://www.mypetstore.eu/online-dierenw ... ent/PetTop" onclick="window.open(this.href);return false;
(en dat terwijl ik aan het zoeken was naar agilitytoestellen ;) )
Afbeelding
Kent iemand het? Werkt het? Ik heb nu altijd zoiets bij me:
Afbeelding
maar dat neemt meer ruimte in beslag in mijn tas... en ik gebruik alleen het bakje en dan icm een gewoon petflesje.[/img]
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

Nou voor Co is dat niks,weet ik nu al. dat ding dat jij nu hebt heb ik ook gehad,is ook niks, geeft geur af en kost 6,95 euro.

Ikzelf heb gewoon een leeg limonade flesje en een oud bakje mee in de rugzak.Kost niks. Werkt prima en indien kwijt: pech en gewoon nieuwe.

Maar mensen schijnen toch altijd speciale dingen te willen kopen .Voor elk probleem een oplossing :)
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Aan dit soort speciale dingen geef ik ook geen geld uit.
Ik gebruik meestal de 'speciale' dopjes die op een flesje (Spa)water zitten. Fles op de kop houden en er op drukken en er loopt zo een straaltje water in de hond zijn mond.
Het flesje en dopje blijf ik gebruiken, tot het kapot is.
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Ik ken het ook niet maar het lijkt erg op wat ze voor konijnen gebruiken.Dan moeten ze likken aan dat balletje wat op het uiteinde zit en zo komt er water uit.Volgens mij gaan die 2 van mij dat niet snappen.Ik heb altijd een klein flesje water bij me en een klein bakje,dat werkt tot nu toe nog het beste.
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Ik heb een opvouwbaar waterbakje in combinatie met een waterflesje. Vind ik echt perfect werken.

Mocht ik die vergeten zijn dan drinken ze uit een plastic zakje die heb ik eigenlijk altijd wel bij me.
Agnes

zo`n plastick waterbakje heb ik ook gehad, maar gaat niet heel lang mee. Ook die `stoffen` waterdichte bakjes niet. Bakje neemt mij gewoon teveel ruimte in omdat ik het altijd bij me wil hebben...
Roxy11
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Roxy11 »

Wat Dinie al zegt: die flesjes van Spa, ze hebben ook zo'n dopje.
Is wel even wat goedkoper.
:blondpootje: Roxy (Another Storm of Misty Dreams X Whisper van de Witte Hoeve's Hof)
M_n_q_e
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door M_n_q_e »

Persoonlijk vind ik het onnodig.
Met lange wandelingen of warm weer heb ik altijd een rugzakje bij me met wat spullen. Klein flesje water en een klein metalen bakje, en hoppa!
Maar mocht je wat sneller drinken nodig hebben voor de hond dan kan zo'n flesje misschien wel handig zijn.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Mijn honden drinken uberhaubt niet uit zoiets...
Op het strand moet Daan van ons verplicht uit een drinkbak drinken voor hij los gaat (anders drinkt meneer de zee leeg) maar met alle andere wandelingen drinken ze veel liever uit de sloot :wink:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Agnes

Is dat op spaflessen echt exact het zelfde dan? Ik ken alleen deze:
Afbeelding?

Ik denk dat het verschil wel is dat Qiki ALTIJD overal mee naar toe gaat. Ook als het warm weer is, en ook in andere landen waar het nog veel warmer is. Om nou altijd maar een drinkbak mee te sjouwen... Ik dacht het niet ;) Vandaar nu dus zo`n drinkbakje die ik eerder al `liet zien` maar hopelijk iets dat nog minder ruimte inneemt in mijn tasje...
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Agnes schreef:Is dat op spaflessen echt exact het zelfde dan? Ik ken alleen deze:
Afbeelding?

Ik denk dat het verschil wel is dat Qiki ALTIJD overal mee naar toe gaat. Ook als het warm weer is, en ook in andere landen waar het nog veel warmer is. Om nou altijd maar een drinkbak mee te sjouwen... Ik dacht het niet ;) Vandaar nu dus zo`n drinkbakje die ik eerder al `liet zien` maar hopelijk iets dat nog minder ruimte inneemt in mijn tasje...
Dat flesje bedoel ik inderdaad!

Als ik lang ga wandelen (wij lopen geocache tochten) dan neem ik een rugzak mee met zowel voor Yara als voor mezelf een flesje Spa. Als het erg warm is ga ik nooit ver wandelen met Yara en altijd vroeg en laat op de dag. Voor de alledaagse/'normale' wandelingen neem ik nooit drinken mee.
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
lara-puk

Ongelezen bericht door lara-puk »

http://www.altranet.nl/images/pers/print_6.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

heb onlangs hier naar staan kijken : vind watergeven namelijk in het OV wel een gedoe: als de bak niet leeg gaat zit je te emmeren met het restje water... vaak handen vol met spullen dus het mee de trein uit nemen en dan weggooien ook geen optie. Met deze tuit, kan je het zo weer terug gooien in de fles
Plaats reactie