Maupie

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
Boris Amber Damey
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boris Amber Damey »

Oh Sabine toch, de tranen springen me in de ogen en het kippenvel staat op m'n lijf.
Die lieve mooie Maup... :cry:

Ze heeft het goed gehad bij jullie...

Wat zal ze een leegte achter laten :(

Heel veel sterkte met dit grote verlies meis!

Lieve Maupie, het ga je goed daar over de regenboogbrug
Afbeelding
De wind van gister helpt je niet vooruit
De wind van morgen blijft misschien wel uit
Je moet zeilen op de wind van vandaag
margreet
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door margreet »

Ze heeft een prachtig leven gehad bij je en een waardig afscheid,ik begrijp dat je haar vreselijk mist hoor,maar je hebt het goed gedaan,dikke knuffel van mij
Afbeelding
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Debby »

Heel veel sterkte met dit grote verlies :groteknuffel:
Groetjes Debby en een poot van Fayth
cindyjanssen

Ongelezen bericht door cindyjanssen »

Heel veel sterkte met dit grote verlies!! :(
jessica
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door jessica »

Sterkte Sbien, Maupie heeft een geweldige leeftijd mogen halen...
Afbeelding
©Monika
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

bedankt allemaal, echt mooie posts in dit topic. Ook op het forum was maup bekend en geliefd merk ik, dat vind ik fijn. Mede door haar leeftijd natuurlijk :)

Ik voel me vandaag eigenlijk best wel goed. Af en toe wel emotioneel, vooral als ik dan hier lees wat jullie allemaal voor liefs over haar zeggen :) Maar ook tevreden dat we haar op tijd hebben laten gaan en tevreden over hoe ze is ingeslapen. Eigenlijk precies zoals brigitte zei, ze was niet bang, ze was rustig, kwispelde nog naar ons... Ik ben blij dat we dit voor haar hebben kunnen doen.

Het is wel heel leeg in huis, zonder haar. Je verwacht toch die grote kop als je een boterhammetje smeert, en nergens ligt meer water van na het drinken. Niet meer uitlaten, niet meer eten geven.. Niks aan... Dat zal nog wel even wennen zijn...
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

dat zal nog even zo voortduren Bien maar zoals ik gisteren al zei: ze is waardig gegaan, als de dame die Maup was en jullie hebben op het juiste moment de juiste beslissing genomen. Hoe vaak we niet tegen elkaar zeiden: zouden we het weten?? Het antwoord was gisteren daar: ja jij wist het :wink:. Ik zal Maup ontzettend missen, nooit meer samen wandelen, nooit meer samen spelen, nooit meer languit in de auto en Cooper toch een klein plekkie gunnen maar oh wat heb ik mooie herinneringen aan die lieve Maupster. Ze heeft een speciaal plekje in mijn hart, dat weet je, ben trots op jou meis: je hebt het beste gedaan wat je kon doen voor die mooie dame :groteknuffel:.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

ester01 schreef:dat zal nog even zo voortduren Bien maar zoals ik gisteren al zei: ze is waardig gegaan, als de dame die Maup was en jullie hebben op het juiste moment de juiste beslissing genomen. Hoe vaak we niet tegen elkaar zeiden: zouden we het weten?? Het antwoord was gisteren daar: ja jij wist het :wink:. Ik zal Maup ontzettend missen, nooit meer samen wandelen, nooit meer samen spelen, nooit meer languit in de auto en Cooper toch een klein plekkie gunnen maar oh wat heb ik mooie herinneringen aan die lieve Maupster. Ze heeft een speciaal plekje in mijn hart, dat weet je, ben trots op jou meis: je hebt het beste gedaan wat je kon doen voor die mooie dame :groteknuffel:.
tnx :) We hebben het er inderdaad best vaak over gehad. Ik ben blij dat we met zijn allen ons daaraan hebben kunnen houden ook. Dat we niet de grens hebben verschoven.

En wat jij gisteren ook zei: hoe vaak hebben we niet gezegd 'dit zal wel haar laatste zomer/winter worden' ? Toch kwam er steeds nog eentje achteraan. Tot deze, dan.

Vooraf teken je ervoor, zo'n leeftijd op deze manier :)

:groteknuffel: terug :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

sbientje schreef:
ester01 schreef:dat zal nog even zo voortduren Bien maar zoals ik gisteren al zei: ze is waardig gegaan, als de dame die Maup was en jullie hebben op het juiste moment de juiste beslissing genomen. Hoe vaak we niet tegen elkaar zeiden: zouden we het weten?? Het antwoord was gisteren daar: ja jij wist het :wink:. Ik zal Maup ontzettend missen, nooit meer samen wandelen, nooit meer samen spelen, nooit meer languit in de auto en Cooper toch een klein plekkie gunnen maar oh wat heb ik mooie herinneringen aan die lieve Maupster. Ze heeft een speciaal plekje in mijn hart, dat weet je, ben trots op jou meis: je hebt het beste gedaan wat je kon doen voor die mooie dame :groteknuffel:.
tnx :) We hebben het er inderdaad best vaak over gehad. Ik ben blij dat we met zijn allen ons daaraan hebben kunnen houden ook. Dat we niet de grens hebben verschoven.

En wat jij gisteren ook zei: hoe vaak hebben we niet gezegd 'dit zal wel haar laatste zomer/winter worden' ? Toch kwam er steeds nog eentje achteraan. Tot deze, dan.

Vooraf teken je ervoor, zo'n leeftijd op deze manier :)

:groteknuffel: terug :)
en zo is het! ik denk dat we dat zeker wel 3 zomers geroepen hebben dus die hebben we toch weer mooi met Maup doorgebracht :wink:
anouschka
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door anouschka »

Ach Sabine, veel sterkte met het verlies van Maupie. Bewaar de mooie herinneringen.

Anouschka
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

En Sabine, tot het einde had Maupie een pretbekkie. Ik denk niet dat veel labradors dat haar nadoen,zo'n prachtleeftijd, gelukkig en blij en een vrouwtje dat zoveel van haar hield dat ze mocht gaan toen het haar tijd was.
:groteknuffel:

Ik hoop dat ik t.z.t. ( wat hopelijk nog lang duurt) ook de moed en Liefde op kan brengen. Bij mijn eerste hond heb ik ook te lang gewacht omdat ik hem niet kon laten gaan en ik heb het daar jaren moeilijk mee gehad.
Het blijft een verschrikkelijke beslissing, hoe dan ook. :(
Laatst gewijzigd door Nino&Toosje op 05 jul 2011, 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Tanja
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tanja »

Veel sterkte gewenst met het verliesvan Maupie! Het zal niet meevallen om zonder haar verder te gaan ....
Groetjes, Tanja

Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kyra »

Ach, die lieve Maupie met haar scheve tandje! :verliefd1:
Veel sterkte met dit verlies, hoe moeilijk ook.. Super dapper!
Ze heeft bij jou een prachtig leventje gehad.
Afbeelding
marions
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door marions »

Nino&Toosje schreef:En Sabine, tot het einde had Maupie een pretbekkie. Ik denk niet dat veel labradors dat haar nadoen,zo'n prachtleeftijd, gelukkig en blij en een vrouwtje dat zoveel van haar hield dat ze mocht gaan toen het haar tijd was.
:groteknuffel:
Méer dan eens :)
Ik teken er voor hoor, met mijn lieverd!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
Monica
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Monica »

Woorden schieten te kort
Ik wens jullie heel veel sterkte :groteknuffel: :groteknuffel: :groteknuffel:
Afbeelding
Plaats reactie