Die lieve mooie Maup...
Ze heeft het goed gehad bij jullie...
Wat zal ze een leegte achter laten
Heel veel sterkte met dit grote verlies meis!
Lieve Maupie, het ga je goed daar over de regenboogbrug

tnxester01 schreef:dat zal nog even zo voortduren Bien maar zoals ik gisteren al zei: ze is waardig gegaan, als de dame die Maup was en jullie hebben op het juiste moment de juiste beslissing genomen. Hoe vaak we niet tegen elkaar zeiden: zouden we het weten?? Het antwoord was gisteren daar: ja jij wist het. Ik zal Maup ontzettend missen, nooit meer samen wandelen, nooit meer samen spelen, nooit meer languit in de auto en Cooper toch een klein plekkie gunnen maar oh wat heb ik mooie herinneringen aan die lieve Maupster. Ze heeft een speciaal plekje in mijn hart, dat weet je, ben trots op jou meis: je hebt het beste gedaan wat je kon doen voor die mooie dame
.
en zo is het! ik denk dat we dat zeker wel 3 zomers geroepen hebben dus die hebben we toch weer mooi met Maup doorgebrachtsbientje schreef:tnxester01 schreef:dat zal nog even zo voortduren Bien maar zoals ik gisteren al zei: ze is waardig gegaan, als de dame die Maup was en jullie hebben op het juiste moment de juiste beslissing genomen. Hoe vaak we niet tegen elkaar zeiden: zouden we het weten?? Het antwoord was gisteren daar: ja jij wist het. Ik zal Maup ontzettend missen, nooit meer samen wandelen, nooit meer samen spelen, nooit meer languit in de auto en Cooper toch een klein plekkie gunnen maar oh wat heb ik mooie herinneringen aan die lieve Maupster. Ze heeft een speciaal plekje in mijn hart, dat weet je, ben trots op jou meis: je hebt het beste gedaan wat je kon doen voor die mooie dame
.
We hebben het er inderdaad best vaak over gehad. Ik ben blij dat we met zijn allen ons daaraan hebben kunnen houden ook. Dat we niet de grens hebben verschoven.
En wat jij gisteren ook zei: hoe vaak hebben we niet gezegd 'dit zal wel haar laatste zomer/winter worden' ? Toch kwam er steeds nog eentje achteraan. Tot deze, dan.
Vooraf teken je ervoor, zo'n leeftijd op deze manier![]()
terug

Méer dan eensNino&Toosje schreef:En Sabine, tot het einde had Maupie een pretbekkie. Ik denk niet dat veel labradors dat haar nadoen,zo'n prachtleeftijd, gelukkig en blij en een vrouwtje dat zoveel van haar hield dat ze mocht gaan toen het haar tijd was.