Senna is binnenkort 6 maanden oud en is al sinds een tijd zindelijk.. ze plaste sowieso nooit meer in de bench!
Nu is het sinds gisteren zo dat ze de bench nat heeft.
Ik moest 's ochtends om 6 uur eruit om te gaan werken en mijn vriend was pas rond 2 uur naar bed gekomen (laat haar altijd nog even plasje doen voordat hij komt) dus in principe heeft ze 4 uur niet kunnen plassen.. wat normaal zeker wel 7 uur is. Nu in die 4 uur in de bench is het 's nachts dus mis gegaan.. Een ongelukje kan gebeuren dus ik heb er verder geen zorgen over gehad.. tot vandaag. Ik moest om half 2 naar mijn werk en om half 5 was mijn vriend klaar met werken. Van te voren ben ik met Senna gaan wandelen en vlak voordat ik naar mijn werk ging heb ik haar laten plassen.
Nu kwam mijn vriend binnen en liet Senna naar buiten en weer was de bench nat! Terwijl ze maar 3 uurtjes alleen was, wat ik van te voren al opgebouwd had naar overdag wel eens 4 uurtjes alleen als ik zelf weg moest en dit ging prima.
Mijn vriend vertelde dat Senna gewoon nog op haar kussen sliep en het dus leek alsof ze in haar slaap de plas gedaan had? (ik heb geen idee of het ook echt zo is?) maar haar plas was gewoon door het kussen gelopen en de bench weer nat..
Nu heb ik een schoonzus die bij de dierenarts werkt en mij vertelde dat het wel eens de beginselen van het loops worden kunnen zijn.. maar het volgende viel ook op: ze doet heeeeeeel veel kleine plasjes overdag. Kan het ook een blaasontsteking zijn?
Wat denken jullie? En is 6 maanden voor een lab niet erg vroeg om loops te worden? Ik heb er verder geen echt idee van?
Ben benieuwd wat jullie vinden!
Vind het zooooooo ontzettend zielig voor haar.. want ze vind dat echt verschrikkelijk natuurlijk