Laboriginals schreef: Teefje roze zou mijn favoriet zijn
De mijne ook ...
Maar Mariska heeft wel gelijk, het is ook op de foto´s te zien: geel is veel meer showy dan roze. En als je dat (mede) zoekt in een hond, is de keuze logisch
Laboriginals schreef: Teefje roze zou mijn favoriet zijn
De mijne ook ...
Maar Mariska heeft wel gelijk, het is ook op de foto´s te zien: geel is veel meer showy dan roze. En als je dat (mede) zoekt in een hond, is de keuze logisch
Hanneke
Absoluut mee eens!
Neemt niet weg, dat ik de roze wel zou willen ...
Maar ik neem genoegen met appelblauwzeegroen
Quan en Rumi Caillou en Roeba Skye, Phlyn, Rhuna en Ramses
Hanneke
Absoluut mee eens!
Neemt niet weg, dat ik de roze wel zou willen ...
Maar ik neem genoegen met appelblauwzeegroen
tja ik ben altijd een eigenwijze geweest maar ik heb echt het gevoel dat ik na lang wikken en wegen de goede keus gemaakt heb
en karlien die appelblauwzeegroene blijft voor ons toch echt kwiek ondanks dat ik koda ook leuk vind!!!
De naam van het reutje voor het kindje met het syndroom van Down is echt helemaal geweldig gekozen: "At your service " Het worden vast hele dikke maatjes en een verrijking in het leven van het kindje.
Helemaal top. En wat zijn het beauty's , echt allemaal !! Proficiaat nogmaals.
Wat een prachtig mooie pupperts zeg!! En ik vind geeltje ook echt een showgirl geweldig ben heel benieuwd..ook naar t reutje wat je een keer gaat uitbrengen..
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
de allerlaatste foto's van mijn puppenkinders aankomende donderdag zal het laatste reutje vertrekken en dan is het weer erg stil in huize de laat!!!
we hebben genoten van ons nest en ze zitten stuk voor stuk in mijn hart
Kan me voorstellen dat het weer even wennen is als ze allemaal weer uitgevlogen zijn, maar vast ook een heel fijn idee dat ze goed terecht komen! En jullie houden zelf natuurlijk ook een puppenkind toch?!
Kan me voorstellen dat het weer even wennen is als ze allemaal weer uitgevlogen zijn, maar vast ook een heel fijn idee dat ze goed terecht komen! En jullie houden zelf natuurlijk ook een puppenkind toch?!
ja er is een dame hier gebleven!!! en er zijn bij de link weer mooie foto's bijgeplaatst
Een prachtige fotoreportage. Het zal stil zijn als de laatste pup weg is, maar ik vind het zelf ook altijd wel weer heerlijk om weer naar m'n gewone ritme terug te kunnen. Enne... helemaal gewoon wordt het voor jullie natuurlijk niet, met de kleine Prada die blijft