Nu hebben Roy en ik de fiets weer ontdekt en wij zijn daarnaast tot de ontdekking gekomen dat wij bij ons in de buurt hele mooie tochten kunnen maken. Ik zou graag Max mee willen nemen, maar wij hebben over een aantal zaken onze bedenkingen:
1. Wij zijn bang dat Max tijdens het fietsen interesse krijgt in een andere hond en ons dus over straat meesleurt richting de hond.
2. Wij zijn bang dat Max wil markeren en dat wij dus belanden in een struik met fiets en al.
3. Tenslotte maken wij ons zorgen dat Max in zijn enthousiasme tegen de fiets aanspringt aangezien Max zo wel eens zijn enthousiasme uit.
Ik zou graag jullie willen vragen voor jullie ervaringen en natuurlijk hoe ik bovenstaande kan voorkomen?

Keo 26-03-2009
 Keo 26-03-2009 Harvey 30-07-2015
 Harvey 30-07-2015 

Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006
 Trix (bij ons gekomen uit het asiel op 4-03-2011, geboortedatum onbekend maar geprikt op) 4-03-2006 Miep (Dior) 19-07-2010
 Miep (Dior) 19-07-2010

Ik kon de riem loslaten en zo viel het nog mee. De kat kreeg de schrik van zijn leven.
  Ik kon de riem loslaten en zo viel het nog mee. De kat kreeg de schrik van zijn leven.   

. graag jullie advies!
 . graag jullie advies!  
 Dus eens even kijken hoe ik dit kan gaan oplossen.
  Dus eens even kijken hoe ik dit kan gaan oplossen. Ben heel gemeen maar het werkt wel. Ik heb dit 3 keer gedaan en toen was de hint duidelijk
  Ben heel gemeen maar het werkt wel. Ik heb dit 3 keer gedaan en toen was de hint duidelijk