Doggieplons 11 september

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
Agnes

Doggieplons 11 september

Ongelezen bericht door Agnes »

http://www.hulphond.nl/pagina/?10753" onclick="window.open(this.href);return false;
Op zondag 11 september wordt in het zwembad De Vijf Heuvels in Markelo weer Doggyplons georganiseerd. Het begint om 10:00 uur en eindigt om 13:00 uur.
Na het zwemmen wordt uw hond droog gemaakt door medewerkers van een hondentrimsalon. Er is deze dag ook een uitlaatservice aanwezig.

Zoals de naam al zegt staat deze dag geheel in het teken van de hond. Er worden daarom naast het hondenzwemmen nog meer activiteiten georganiseerd.

Verdere activiteiten deze dag:
- Gezondheidscheck door Dierenarts (Dier Medisch Centrum Hof van Twente),
- Gratis vlooien-teken behandeling,
- Voedingsadvies,
- Hondenfotograaf,

De kosten bedragen €3,- per hond. De opbrengst van deze dag komt geheel ten goede aan Hulphond Nederland.

Praktische informatie
Waar: De Vijf Heuvels
Potdijk 5
7475 SL Markelo
Wanneer: zondag 11 september, van 10:00 tot 13:00 uur
Kosten: €3,- per hond
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Hee dat is leuk EN VOOR EEN GOED DOEL!!), wie gaan er naar toe?
Dakota

Ongelezen bericht door Dakota »

Wat leuk zeg!!! Is alleen wel een een stukje rijden..

Als Dakota zich gedraagt komende maand, lijkt het mij erg leuk om te doen:)
Michelle/Dinky

Ongelezen bericht door Michelle/Dinky »

Wat leuk! ik ga kijken of wij kunnen!
Michelle/Dinky

Ongelezen bericht door Michelle/Dinky »

Oef het is 2 uur rijden...
Leeuw
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Leeuw »

Misschien een beetje een gekke vraag, ik heb het me al eerder afgevraagd, maar is al dat chloor in het zwembad niet heel vervelend of misschien wel slecht voor een hond? Het lijkt me trouwens wel geweldig om met je hond in het zwembad te mogen zwemmen, leuk idee :D
Afbeelding
Agnes

Ik zou niet weten of het schadelijk is. Ik weet dat je dieren niet altijd met mensen kunt vergelijken, maar ik ga er van uit dat het een te lage dosering is om schadelijk te zijn? Voor 1 keer in het jaar lijkt het me sowieso niet erg?
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Jammer Agnes, maar ik ben dan met Lina naar een jachtproef. :) Heel veel plezier voor de deelnemers alvast. Dat er maar veel mogen komen! :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Agnes

Ik weet zelf ook nog niet of ik ga hoor. Het lijkt me wel leuk, maar voor mij is het ook erg ver weg...
Plaats reactie