Mijn lieve Basco kan ook heel stoer zijn

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
renate
Speurneus
Speurneus

Mijn lieve Basco kan ook heel stoer zijn

Ongelezen bericht door renate »

Gisteren zou er een vriend van mij langs komen maar dat was ik glad vergeten en ik was op de bank in slaap gevallen. John was voetballen dus het was Basco en ikke :D
Lig ik heerlijk in dromenland word ik wakker van een hoop gegrom en geblaf :shock: Het eerste wat ik zei was "het is al goed Ghostje, niks aan de hand" :( Maar toen besefte ik me dat Ghost er niet meer is en dat het geblaf niet klinkt als Ghost. Dus ik kijk naast me staat Basco tegen het raam aan met al zijn haren omhoog en maar grommenen blaffen :shock: Mijn labbie :confused: dat kan niet :D
Zie ik ineens in het pikdonker een gezicht naar binnen staren :shock: Ik schrik mijn eigen lam en wist even niet wie het was :shock:
Meteen klaar wakker en toen zag ik pas dat het die vriend van mij was :lol:

Dus ik zeg tegen Basco dat het goed is maar ja die wil het vrouwtje beschermen tegen die engerd bij het raam :D
Dus ik doe de deur komen en die vriend van mij komt binnen samen met zijn 14jarige hond en toen werd Basco rustig en merkte hij wie het waren :D Die vriend van mij lag helemaal in een deuk :evil: Je had je kop moeten zien zei hij tegen mij. Nou en bedankt hè :evil:

Mijn lieve kleine labbie was gewoon veranderd in een monster :cry:
Maar toch wel lief van hem dat hij zo goed op het huis past :verliefd1:
Dus gluurder pas op!! Hier woont een enge labrador :lol:
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

:shock: :D :D :D Wat een Kanjer is het..... geweldig he :verliefd1:
Guus heeft ook wel eens van die uitspattingen om vrouwtje te beschermen.....

Ik bedenk me wel hoor, voordat ik ga gluren 8)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

:lol: :lol: :lol:
marron
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door marron »

:D :D :D heel stoer :D
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

:D hahah hier ook zo'n lab die een jandoedel 1e klas is maar owee als iemand voor het raam staat of men aan de deurbel trekt. Dan slaat de o zo lieve Banjer om naar een 'gevaarlijk' grommende hond die zelfs zijn rugharen opzet. Oke...ondertussen kwispelt hij wel maar dit terzijde :wink: .

Ondanks dat het geen waakhond is vind ik het wel prettig dat Banjer dit gedrag vertoont vooral 's avonds. Als ik de voordeur opendoe mag hij als 1e kijken wie er voor de deur staat. Bij vreemden schrik dat toch altijd af als er zo'n diep grommende hond met opstaande rugharen als 1e om de deur kijkt.

Ik merk dat Bundels nu al af en toe met Banjer meeblaft als de bel gaat. En dat voor een jonge hond die net 2 weken bij ons in huis is..... hopelijk wordt hij ook een stoere man in spé :verliefd1:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
renate
Speurneus
Speurneus

Basco heeft nooit echt gewaakt. Als hij iets niet vertrouwde ging hij naast mij op de bank zitten en begon dan te grommen en blaffen naar wat eng was.
Behalve toen er iemand bij ons de tuin in was gekomen toen sloegen ghost en basco aan en gingen ze er beide op af.
Ghost was altijd de echte waker in huis en nu heeft basco dat overgenomen.
Ik vind het wel prettig dat basco nu duidelijk laat weten dat er iets niet in de haak is.

Die vriend van mij zei al, ik dacht ik klop op het raam dan schrik je niet zo van de bel :lol: schrik ik van basco en van zijn hoofd :lol:

Mijn kleine ventje is een grote jongen geworden :verliefd1:
Ook plast hij nu constant met zijn poot omhoog en dat deed hij maar af en toe.
Sinds ghost is overleden is hij, zo lijkt het, ineens echt volwassen geworden.
Hij heeft de "taken" van zijn grote broer overgenomen :verliefd1:
Jutta
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jutta »

Goed gedaan Basco. Ga jij je vrouwtje maar goed beschermen !
Afbeelding

bedankt Sharon !
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Tis gewoon Ghost die :orange12: heeft gefluisterd hoe Basco flink waaks moet zijn. En Basco.....die heeft gewoon goed geluisterd naar zijn grote 'broer'. :)
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Geweldig...als het moet beschermen ze wel :D
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
renate
Speurneus
Speurneus

francis v schreef:Tis gewoon Ghost die :orange12: heeft gefluisterd hoe Basco flink waaks moet zijn. En Basco.....die heeft gewoon goed geluisterd naar zijn grote 'broer'. :)
Ghostje heeft zijn kleine broertje in ieder geval goed voorgelicht :D

En inderdaad als het moet dan beschermen ze wel :lol:
Roos

Ongelezen bericht door Roos »

Stoer van Basco :klasse:
Mooi ook dat je ziet dat hij nu aan het veranderen is na het overlijden van Ghost.

Herkenbaar ook, Sam slaat ook aan bij de bel oid en in de avond op straat kun je beter ook maar niet te dichtbij komen want dat vindt hij niet leuk.
Eerder deed hij het overdag ook als mensen te dichtbij kwamen maar dat is bijna over gelukkig.
Dewi vind alles en iedereen erg leuk en haar blaf heb ik zelden gehoord :wink:
renate
Speurneus
Speurneus

Gelukkig slaat hij niet aan bij de bel enzo maar hij begint nu bij het raam te grommen naar de hond die Ghost zijn rivaal was.
Ghost had aan die hond echt een "hekel". Zodra hij die hond maar hoorde begon hij als een gek te blaffen en grommen, dat was ook de enige hond waar hij ontzettend fel op reageerde. Nu begint Basco bij deze hond ook te grommen :shock:

Eigenlijk ook wel logisch want die mensen hebben totaal geen controle over die hond. Zodra ze naar buiten stappen met hem begint hij te blaffen en heel hard te janken en hij blijft de hele weg doorgaan :? Gek word je ervan. Hij trekt hun ook alle kanten uit en luisterd voor geen meter en corrigeren... wat is dat :confused:
Ergens wel begrijpelijk dat Basco nu ook op deze hond gaat reageren want het gaat dus iedere dag een stuk of 4x hetzelfde en ook wij zitten dan te zuchten van, pfff daar heb je hem weer :roll:
Ze laten dat beest ook steeds loslopen voor en die komt dan blaffend en grommend naar je toe, nu weten wij dat hij niks doet en ontzettend onzeker is maar het is niet prettig als je zelf ook je hond bij hebt want die reageerd natuurlijk ook op dit gedrag.
Plaats reactie