Farah op eendensleep
-
Marinka
- Kleine hondenneus

Farah op eendensleep
Vandaag weer lekker getraind, en op het menu stond een eendensleep. Farah had nog nooit een dode eend gezien, laat staan een eend geapporteerd. Dit heb ik ook aan de trainer verteld en dus liet hij haar eerst aan een eend snuffelen. En ja hoor, snuffel, snuffel, kijkt naar mij zo van wil jij die eend hebben? Ik zeg toemaar apport en oh oh oh het lekker wijffie apporteert de eend en brengt die keurig bij mij!!
Daarna moest die kleine smurf de sleep zoeken en de eend terug brengen. Oh wat stond ik te stralen toen dat kleine lekkere ding met de eend terug kwam. Netjes voor me zitten en braaf de eend afgeven!! Wat is dat toch heerlijk om zo met je hondje te werken. Ik was alweer vergeten dat ze vanochtend weer een rits uit een kussentje had gevreten 
-
Dinie
- Speurneus

-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
-
Dinie
- Speurneus

-
Roos
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
dan moet je een date regelen met het baasje van BowieMarinka schreef:Jaaahhhh!! Van Juna heb jij al zo'n mooie foto!! nu ik nog!!

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
Roxy11
- Hele grote hondenneus

Ja, Monika maakt echt supergave foto'sLupos schreef:dan moet je een date regelen met het baasje van BowieMarinka schreef:Jaaahhhh!! Van Juna heb jij al zo'n mooie foto!! nu ik nog!!die heeft onderstaande foto weten te schieten
Mijn complimenten voor Farah, wat knap van haar om de eend bij je terug te brengen en de verleiding te weerstaan. Klasse!!!
-
Chica
Heeft Rien Thijs niet meermalen een Nimrod gewonnen met een hondje uit de Van het Muntenbos kennel...?
Grappig, toen ik het nest zag staan bij het pup-aanbod van de NLV ook nog over gedacht daar mijn slag te slaan, maar het werd uiteindelijk een ander werklijntje..
Moeten beiden maar snel foto's showen van onze beide schone jonge dames..!
J&C
Grappig, toen ik het nest zag staan bij het pup-aanbod van de NLV ook nog over gedacht daar mijn slag te slaan, maar het werd uiteindelijk een ander werklijntje..
Moeten beiden maar snel foto's showen van onze beide schone jonge dames..!
J&C