vervelende mensen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

vervelende mensen

Ongelezen bericht door katy »

Vandaag gezellig dagje naar de markt.....

Omdat onze katy met liefde ( en grof geweld :oops: )zich graag op mag dringen aan de mede mens leek het ons een goede training om over de markt te gaan.

En wat gebeurt er madam luistert als de beste !!!!!!! geen enkele keer de fout in :applaus:

helaas voelde een mevrouw zich geroepen om katy ( die keurig zat te wachten bij de groentenman) te roepen ongevraagt aan te gaan halen en bij het enthousiaste beantwoorden van katy op haar begroeten alle comando's en meer der doorheen joeg >> stop zit lig af enz. Katy begreep er geen fluit van , en toen zei mijn moeder ....... misschien moet die mevrouw zich er niet mee bemoeien :oops: :oops:
dus mevrouw beledigd katy keek naar 'oma" en ging keurig zitten :verliefd1:

even verderop zijn we lekker op een bankje rusten katy is uiteindelijk nog maar 5 1/2 maand komt er een mevrouw langs met een hond aan zo'n uithangriem van een metertje of te veel..... jaja mevrouw roept nog terwijl er een zwart gebeuren op ons afstormt mag wel heh :evil:
nee dus :eusashhh: mevrouw uitgelegd dat we dus juist dat ongewenste gedrag aan het trainen zijn vandaag :twisted:
:mad: mevrouw vond het niet grappig :D
sorry maar moest ff van me afschrijven ?!

maar Katy heeft het heel goed gedaan vandaag :klasse:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Vervelend dat mensen de training verstoren :mad: Super dat ze het zo goed heeft gedaan :D
francis v
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door francis v »

Heeel herkenbaar... :D

Sommige mensen snappen er niets van...en Bundels soms al helemaal niet :D

Dan vindt men mij maar streng tegen de hond maar hij moet het wel leren luisteren en dat gaat niet op een koetjiekoetjie ahhh doet tie nou

Ik beloon hem vooral met mijn stem ipv met snoepjes...M'n stem heb ik altijd bij me :wink: en de snoepjes niet.

Er blijven nu altijd bemoeials eneh volgens mij zijn er naast honden ook mensen met banenen in hun oren :wink:
Labradorliefde was een groot geluk in mijn leven
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

juist en dat vinden wij ook en het is vervelend dat mensen dat'te streng' vinden en 'zielig'
Bommel Achter 't Dijkje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bommel Achter 't Dijkje »

Heel herkenbaar, toen Bommel pup was wilde ik graag zo'n hesje aanschaffen "hulphond" in training niet aaien...maar hoe kom je daar aan.
Nu met Amy (10wkn) precies zo, al zal dat niet zolang meer duren zodra Rottweilers wat groter worden zijn mensen al snel terughoudend...gelukkig :D
Fijn dat Katy het zo goed deed, succes met de training
Een dag zonder hond, is een gemis.
Bommel r.i.p. miss you :blondpootje:
02-06-2007 :blondpootje: 27-11-2014
Janneke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Janneke »

Heel herkenbaar!(ook al! :D)
Ik heb zelf ook wel commentaar gekregen over het feit dat ik haar "kort" hou... tuurlijk ze moet leren mij te volgen en niet achter alle honden aan te gaan of hoi ertegen te zeggen. Maar ja...dat is dan meteen weer zielig. Of dan krijg je het feit "zo word je hond nooit sociaal :?"

Alhoewel ik moet toegeven dat het steeds beter gaat...ook vanwege het weer; dan hebben veel mensen geen zin om de hond rustig te laten snuffelen. :P
Afbeelding
Anjess

Ongelezen bericht door Anjess »

Ja,je hond opvoeden is 1 ding maar mensen opvoeden.......
Heel irritant!!
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Gewoon je eigen ding blijven doen. Het is heel moeilijk om aan mensen uit te leggen waarom je het niet wilt. Ik krijg te horen dat die bruine zo goed luistert, maar die zwarte niet. Nee, vind je het gek, die zwarte is pas tien maanden. En dat die bruine zo goed luistert is ook niet vanzelf gekomen. En wanneer ze een keer niet luistert (het blijft een hond) krijg ik weer te horen: "ik dacht je zo'n goed opgevoede hond hebt". Het is dus nooit goed. En Faye luistert heel goed voor een hondje van 10 maanden. Veel beter dan Donna op die leeftijd.
Door blijven gaan en je niet storen aan wat anderen zeggen.
Dee

Ongelezen bericht door Dee »

Ik vind het knap hoor! ben net ook met tess over de markt geweest.
Of....Tess met mij! Ze heeft totaal geen oog voor mij, schiet van links naar rechts en zelfs "zit" is ze sponaan vergeten......
Ik ben doodmoe van een kwartier!
Toch vaker doen denk ik......
katy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Dee schreef:Ik vind het knap hoor! ben net ook met tess over de markt geweest.
Of....Tess met mij! Ze heeft totaal geen oog voor mij, schiet van links naar rechts en zelfs "zit" is ze sponaan vergeten......
Ik ben doodmoe van een kwartier!
Toch vaker doen denk ik......
zo hebben wij ook 50X gelopen hoor :D
miranda
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door miranda »

Je hebt van die mensen die kunnen niet begrijpen dat men een hond ook moet trainen om goed gedrag te krijgen,maar ja er zijn er altijd van die die dat nou net weer niet echt nodig vinden.En er dus gewoon tegenin gaan.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
:bruinpootje: Bowie 16-04-2017
DayKy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door DayKy »

Oh zo irritant! meestal krijgen die mensen van mij dan ook zo'n opmerking: hij is bezig met zijn gehoorzaamheids traning, misschien ook wat voor u? :D
Don't dream your life, live your dreams!
Afbeelding
Lankmark
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Lankmark »

Heel herkenbaar!!! Ik heb in de eerste jaren van Gijs ook geen vrienden gemaakt in de buurt. En als ik nu mensen met honden tegenkom zijn ze zo verbaasd dat hij zo goed luistert. En dat heeft echt veel frustraties en af en toe zelfs tranen gekost!!!
Plaats reactie