Inmiddels is Quinta aangekomen bij de regenboogbrug waar ze weer vrolijk kan rennen en spelen zonder ellende........Heel veel sterkte met het grote verlies
Heb vandaag dikwijls aan jullie gedacht en kreeg dan elke keer een wee gevoel in mijn maag en buik.... ik kan mij zo perfect inleven in jullie verdriet.... wát moet het verschrikkelijk moeilijk zijn om na zo'n lange tijd afscheid te moeten nemen van jullie lieverd....Maar op een bepaald ogenblik kan het écht niet meer anders....Jullie hebben haar héél lang bij jullie mogen houden... als dat een troost mag zijn....
Ach ja, het blijft gewoon heel moeilijk en verdrietig.
Ik hoop dat Quinta daar achter de regenboogbrug mijn lieve Wobbe tegenkomt....en nog zoveel andere lieverds van dit forum
Ik wens jullie héél veel sterkte met dit grote verlies ....
Donderdag leek het wel alsof ze gehoord had wat er ging gebeuren,ze wilde niet meer opstaan en eten daar draaide ze haar kop voor om. Byzonder. Maar ze was zooooo rustig zo van ik geef me nu maar over.
Wij zijn niet meer van haar geweken,omdat ze in de (woon)keuken lag-haar favoriete plekje-zijn we sàchts om beureten gaan kijken en haar wat water gegeven.
Het klinkt misschien gek maar ik ben ervan overtuigd dat ze dit deed om het ons minder moeilijk te maken zo van nu kan het echt niet meer.
Gisteren ben ik naar het tuincentrum gegaan en daar een mooi lantaarentje voor op haar grafje gekocht, haar dekbed gewassen en de kaarsjes aangestoken. Om zes uur was iedereen hier en om half zeven zoals afgesproken kwam de d.a. We zaten met z`n 5en bij haar ze was zo rustig.
Omdat de d.a. onze buurman is gaat alles ook heel vertrouwelijk en ieder kon zich zelf zijn.
Ik heb daarvoor, toen ik alleen was Quinta bedankt voor de fantastische 15 jaar, herinneringen opgehaald en haar verteld dat ze ontvangen wordt door veel lieve vrienden aan de andere kant van de regen boog.
Ze is heel rustig ingeslapen en hebben haar naar haar grafje gebracht, wat was dat mooi en ondanks het verscheuren de gevoel van verdriet voelde ik me ook gelukkig dat we dit met elkaar hebben gedaan voor haar.
Vanmorgen de eerte keer opstaan zonder m`n vriendinnetje , niet meteen haar etensbak niet meteen naar buiten ohh wat is dat moeillijk ,maar ik weet dat het goed is zo heb samen met m`n man ontbeten zonder Quinta. Morgen gaat hij haar grafje mooi maken met b.v. viooltjes en onze kleinzoon van 5 mag wat sterretjes van hout in de boom hangen. Ik denk dat we het zo moeten afsluiten,en verder leven met de vele herinneringen aan onze lieve gewelig trouwe Quinta.
Bedankt jullie allemaal voor de lieve berichtjes ,het medeleven, veel van jullie weten hoe moeilijk het is, maar het doet zo goed om te weten dat je niet alleen staat en al kennen wij elkaar niet ,toch voelt het zo vertrouwd!
Ik blijf zeker op het forum als dat mag ,om nog niet helemaal zonder mijn labje te zijn.
Gelukkig zijn hier heel vaak de hondjes van onze dochters
Djenga zij is een Dalmaat (ons stippelmeisje) en Blossom een engels staffortje (ons bommetje) beide rueze lief ook altijd met Quinta.
Fijn voor je dat het allemaal zo rustig is gegaan. Zo kun je terugkijken op een prachtig lang leven samen, maar ook op een prachtig afscheid.
Maar wat doet het zeer! Bij het lezen van je verhaal voel ik weer het verdriet boven komen over onze gekke Sjakie, en kan ik me helemaal inleven hoe jij je nu moet voelen, zonder Quinta.
Heel erg veel sterkte gewenst,
Heel mooi afscheid heb je gehad zo telezen
Kreeg ook tranen in mijn ogen bij het lezen van je verhaal
Je kan terug kijken op prachtige jaren
Heel veel sterkte voor de komende tijd
ook hier de tranen over mijn wangen ze heeft een mooi leven gehad en veel liefde gegeven en gekregen
Quinta rust zacht geef al onze kanjers een dikke lebber
jullie heel veel sterkte met dit een plaatsje te geven
veel sterkte!!
kreeg een brok in mn keel toen ik het las ...doet me weer denken aan onze hondjes die we in hebben moeten laten slapen 2 jaar geleden
Helaas komt er altijd een tijd dat je ze los moet laten...
Een mooi, maar o zo verdrietig afscheid van een lieverd die zo lang bij jullie mocht zijn. Heel veel sterkte met het overlijden van jullie Quinta, ik weet zeker dat ze voor altijd in jullie hart zal blijven doorleven.