Hier ook tranen.... fijn dat jullie zo sereen en rustig afscheid van haar hebben kunnen nemen in haar oude vertrouwde omgeving....
En ja.... ze laten een enorme leegte achter.....
Lieve mensen, ik wil jullie héél veel sterkte toewensen met het grote verlies van Quinta. Ik denk veel aan jullie en weet wat jullie nu moeten meemaken. Het is echt pijn wat je voelt en het heeft tijd nodig om dit een plaatsje te geven. Ik mis Youri, mijn lieve oude mannetje, nog elke dag en hij is elke dag in mijn gedachten. Wat zijn we bevoorrecht dat we onze lieverds zolang bij ons mochten hebben maar wat is het afscheid nemen moeilijk. Wetende dat je het beste hebt gedaan maar het verdriet dat je nu zonder ze verder moet is met geen pen te beschrijven. Ik weet zeker dat die mooie gele reu van mij jouw Quinta onder zijn hoede neemt. En ze komt al die andere lieve labjes tegen, Wobbe, Chester....teveel om op te noemen dus dat zit wel goed.
Ook voor jou dit mooie gedicht:
Those we loved, don't go away,
they walk beside us every day.
Unseen, unheard but always near.
Still loved, still missed, still very dear.
In gedachten leg ik een roos op Quinta haar grafje en ik weet dat waar ze nu is het zo mooi is want ik heb Youri daar gezien in een droom.
Nogmaals veel sterkte en ik hoop nog eens een foto te zien van haar.
Ik denk dat ze een grote bron van vreugde, aanhankelijkheid en gezelligheid is geweest voor jullie. Dat is haar erfenis aan jullie gezin en die is voor altijd. Veel sterkte met het verwerken van het verdriet.
En ze komt al die andere lieve labjes tegen, Wobbe, Chester....teveel om op te noemen dus dat zit wel goed.
Zeker Alice die is in goede handen, fijn om te weten dat er zich een superroedel vormt klaar om ons te verwelkomen als de tijd er is.
Dan hoed je maar voor een tsunamie