Hier zitten de batterijen van het fototoestel al in de oplader. Kan haast niet wachten om straks met de mannen de sneeuw in te gaan. Het wordt mr. Bundels zijn 1e keer bewust meemaken van sneeuw. Maar ik moet nog wel even wachten want hier schijnt nu nog volop de zon hahah.
nou ik kom net binnen,wat een sneeuw! heeerlijk!!!
roef en ik hebben genoten,james ging met de baas mee die houdt gelukkig voor james ook niet van sneeuw
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
francis v schreef:Hier zitten de batterijen van het fototoestel al in de oplader. Kan haast niet wachten om straks met de mannen de sneeuw in te gaan. Het wordt mr. Bundels zijn 1e keer bewust meemaken van sneeuw. Maar ik moet nog wel even wachten want hier schijnt nu nog volop de zon hahah.
Ik wacht ook met spanning, momenteel sneeuws het ook gewoon hard!!! Leuk he Tot je zo de weg op moet
francis v schreef:Hier zitten de batterijen van het fototoestel al in de oplader. Kan haast niet wachten om straks met de mannen de sneeuw in te gaan. Het wordt mr. Bundels zijn 1e keer bewust meemaken van sneeuw. Maar ik moet nog wel even wachten want hier schijnt nu nog volop de zon hahah.
Ik wacht ook met spanning, momenteel sneeuws het ook gewoon hard!!! Leuk he Tot je zo de weg op moet
Hier nog steeds geen vlok sneeuw te zien. Ik zit ze bijna uit de wolken te kijken . Sneeuwradar is al vaak genoeg bekeken vanochtend...het is, denk ik, een kwestie van geduld hebben
Hier in N-H ligt al een flink pak en het gaat nog steeds door
De honden vinden het wel redelijk leuk, maar lopen dan weer met die poot mank en dan weer met de ander, al die sneeuw tussen de tenen bah.
Hebben ze het geluk of pech dat de vrouw dit weer haat , dus veel en lang buiten zit er niet echt in.
Sorry doggies
Ondertussen heb ik de foto's van Toby in de sneeuw op het forum gezet.
Toby heeft eindelijk bedacht dat zijn vrouwtje niet direct weer met hem naar buiten gaat dus hij is maar opgehouden met piepen en voor de deur wachten.. Hij ligt heerlijk op zijn kussen te slapen
Wij hebben geen sneeuwschuiver nodig,wij hebben ons Co! Met zijn brede borstkas en grote flaporen heeft hij onze oprit zo sneeuwvrij" gegnorkt".
Want ja ge oorgnorkt heeft ie natuurlijk ook.
Uit de dikke van Dale : oorgnorken ,met de oren over de grond schuren ,zowel op grasgrond (grasgnorken) als wel op zand(strandgnorken) alsmede op sneeuw ,dan heet het weer sneeuwgnorken.
en een lekker schoon velletje houd ie er aan over!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005 Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008