Spelletjes
Spelletjes
Ik mis nog steeds het kopje `spelletjes` of `vrije tijd` oid op dit forum? Ik heb nu al een paar keer een onderwerp gehad dat eigenlijk nergens in thuis hoort?
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
- Knutselsmurf
- Technisch beheer
- Contacteer:
Re: Spelletjes
Agnes schreef:Ik mis nog steeds het kopje `spelletjes` of `vrije tijd` oid op dit forum? Ik heb nu al een paar keer een onderwerp gehad dat eigenlijk nergens in thuis hoort?
En aan wat voor spelletjes denk je dan?

-
- Hele grote hondenneus
- Knutselsmurf
- Technisch beheer
- Contacteer:
Ik denk dat dat soort topics onder meerdere rubrieken kunnen vallen. Soms hangt het een beetje af van de vraag of opmerking die je wilt maken.
Het blijft altijd een beetje arbitrair om aan te geven waar een topic thuishoort: als je hond aan de lijn trekt of altijd blaft, is dat opvoeding of gedrag? Waar ligt de grens?
Ik denk dat jullie het helemaal niet zo slecht hebben geplaatst qua rubriek. Laten we zo afspreken: als je het echt in een fout hokje stopt, dan verplaatsen wij het wel!
Het blijft altijd een beetje arbitrair om aan te geven waar een topic thuishoort: als je hond aan de lijn trekt of altijd blaft, is dat opvoeding of gedrag? Waar ligt de grens?
Ik denk dat jullie het helemaal niet zo slecht hebben geplaatst qua rubriek. Laten we zo afspreken: als je het echt in een fout hokje stopt, dan verplaatsen wij het wel!

- Gerritte
- Erelid

http://www.labradorforum.nl/viewtopic.p ... highlight=
groetjes gerritte

bedankt monika!
Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
Simba 30-11-2002
Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!

- Gerritte
- Erelid
Agnes schreef:dan kom ik bij een topic over gezamelijk vlees bestellen?(labrador talk--> voeding)

dit is wel de goeie link
groetjes gerritte

bedankt monika!
Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
Simba 30-11-2002
Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!